Re: Беспредел life
Локатор, Пишите заявление на возврат денежных средств со счёта если у Вас есть чеки, либо карты с кодами пополнения которыми пополнялся абонентский номер.
Согласно условиям обслуживания и предоставления телекоммуникационных услуг ООО"Астелит".
1.РОЗДІЛ ІІІ
ПОРЯДОК НАДАННЯ ТА ОТРИМАННЯ
ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПОСЛУГ
Пункт 17. Порядок повернення споживачу невикористаної частини коштів у разі відмови від попередньо оплачених Послуг визначається відповідними внутрішніми процедурами та документами Оператора та цими Умовами. У випадку повернення коштів Абонент зобов’язаний підтвердити своє право власності на ці кошти шляхом надання правильних відповідей на контрольні питання працівника Оператора або його уповноваженої особи та надати на його запит необхідні документи, що підтверджують придбання певним чином відповідної карти-поповнення чи іншого виду чи способу оплати Послуг.
2. Пункт 26.11. Попереджати споживачів про скорочення переліку або припинення надання
Послуг, відключення їх кінцевого обладнання у випадках і порядку передбачених цими
Умовами. Вказане попередження здійснюється шляхом, направлення абонентам SMS-
повідомлень та/або телефонних дзвінків операторів (Call Center) тощо.
http://www.life.com.ua/i/Umova_NEW_Astelit_929_03.09.2012.pdf
Если Вас не проинформировали об отключении Вашего номера, то пишите заявление с требованием восстановить обслуживание номера.