не работает
SelfCare сказав(ла):Доброго дня, ...!
Дякуємо Вам за те, що оперативно повідомили нам про труднощі при використанні системи «Особистий кабінет»! Технічні фахівці компанії «Київстар» були негайно проінформовані про ситуацію, з якою Ви зіткнулися. Інженери, що відповідають за роботу системи «Особистий кабінет», вже працюють над вирішенням Вашого питання. Щойно буде налагоджена коректна робота даного сервісу, ми проінформуємо Вас електронною поштою. У разі якщо для усунення технічного збою на обладнанні нашим фахівцям знадобиться більше 7 робочих днів, ми обов'язково повідомимо Вам про новий термін рішення Вашого питання. Прийміть, будь ласка, наші щирі вибачення за тимчасові незручності!
З найкращими побажаннями, Центр Обслуговування абонентів Beeline.
да система просто не вела учет, откуда данным взяться?
пришлют ответ: "система была на профилактике, извините, бла,бла,бла..."
Не ужели не понятно, билайн тупо слили. Уже месяц при попытке прослушать установленные любимые номера, говорит "тех работы, попробуйте через пару часов". Туже детализацию - всех перевели на отлаженный движок КС, чему тут ломаться?
До сих пор куча других недоделок. Да любого програмера из бурсы взять, он бы за пол часа сделал бы все.
Может у кого есть "особые" соображения почему так?
А я почему-то уверен, что на днях появится переход на КС и всех будут тащить/выталкивать с Билайна.
И эти глюки будут дополнительным стимулом для выталкивания.
Восстановили Мейл2смс- уже две
Сегодня пришло СМС: