Lawyer
Харьков, Украина
Boss, проводной голден прекращать работу и не собирался
Шановний користувачу! У листопаді 2013 р. системи «Особистий кабінет» та «Мій Київстар» буде об’єднано та приведено до єдиного інтерфейсу. В подальшому Ви будете обслуговуватись в системі «Мій Київстар».
Интересно, что опять откладывают закрытие системы:
Ето только у меня не работает система?
Помилка 505
Шановні користувачі системи самообслуговування «Мій Київстар/Мій Діджус»!
У зв’язку із технічними роботами сервіс системи «Мій Київстар/Мій Діджус» тимчасово недоступний. Для вирішення своїх питань звертайтеся, будь ласка, до кол-центру «Київстар» за коротким безкоштовним номером 466.
Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Заходил тогда ч-з тлф(О.мини), выдало эррор404. Вошёл при помощи МКС.
Ща также использую тлф, даёт ч-з обе сист (МБ/МКС). Раньше МКС перебрасывал на МБ.
ну и что тут радостного?Уже заход только через мой Киевстар. Ура!
Да уж, какой-то мрачный невыразительный интерфейс стал, привык к более выразительному шрифту билайновского
Деталі за довідковим номером 922*32 (безкоштовно в мережі Київстар).Особистий кабінет сказав(ла):Шановний користувачу!
В результаті об’єднання компаній «УРС» та «Київстар» об’єднано та приведено до єдиного інтерфейсу системи «Особистий кабінет» та «Мій Київстар». Відтепер для управління витратами та послугами за своїм номером Ви обслуговуєтесь в системі «Мій Київстар».
Як і раніше, самостійно та у будь-який час Ви можете:
- отримувати детальну інформацію про вхідні та вихідні дзвінки (час здійснення дзвінків, їх тривалість, вартість, номери телефонів на які Ви дзвонили або з яких Вам дзвонили);
- контролювати витрати;
- замовляти участь у діючих акціях;
- змінювати тарифний план;
- підключати та відключати послуги, а також змінювати їх параметри.
- Для входу в систему самообслуговування у майбутньому користуйтеся посиланням my.kyivstar.ua. Для Вашої зручності рекомендуємо змінити його у закладках Вашого браузера.