Сьогодні виникла забавна ситуація в Сільпі.
Купляв свинячий ошийок за акційною ціною 239 грн/кг і була у мене персоналка -20% на неакційні товари. Дай, думаю, просканую той зважений на 316 грн кавалок вільнокасою в додатку.
Несподівано там вискочила ціна зі знижкою ще -20% - 253 грн. Ну супер, - думаю, йду на самокасу, сканую, а там ніякої знижки немає.
Добре, прив'язав в додаток платіжну карту, обрав оплату в застосунку, на екрані смартфону штрих-код і ціна до оплати 253 грн, знижка 63 грн, сканую його на самокасі - знижки немає.
Цьоця, що за самокасами пильнує, кличе адміністратора, приходить інтелігентний і до болю ввічливий окулярник-хлопчисько, показую йому то все, каже, давайте спробуємо на іншій самокасі, пробуємо, то саме.
А давайте спробуємо самовивіз,- каже. Пробуємо, по нулях.
Потім він каже що "ще м такого не видів", фоткає на свій телефон сторінки з мого додатку зі знижкою з вільнокаси, штрих-код з номером мого акаунту і каже що мені повернуть 63 грн знижки балобонусами, якщо я заплачу ті 316.
На тому і розійшлися