Тарифи передплати «4G Smart» для спецпропозиції

vlady

Модератор
Команда форуму
Реєстрація
24.07.18
Місто
Київ
Телефон
iPhone 15 Pro
Тарифи доступні для підключення тільки абонентам, які отримали спеціальну пропозицію.

Тариф4G Smart Light4G Smart XS4G Smart XS+4G Smart S+4G Smart M4G Smart XLДенні тарифи
Вартість пакету послуг на місяць80 грн100 грн120 грн170 грн195 грн350 грн15 грн/щодня
Мобільний Інтернет3 ГБ5 ГБ8 ГБ20 ГБ25 ГБ70 ГБкожні 200 МБ за 10 грн
Дзвінки в мережі Vodafone УкраїнаБезлімітБезлімітБезлімітБезлімітБезлімітБезлімітБезліміт
Дзвінки на інші мережі по Україні150 хв200 хв250 хв200 хв250 хв250 хв1 грн/хв
Дзвінки за кордон25 грн/день за кожні 15 хв при здійсненні вихідного дзвінка в одну з 16 країн;
або 30 грн/день за кожні 5 хв в одну з 14 країн
SMS на всі мобільні мережі по Україні50 шт. за 1,50 грн/в день користування
SMS за кордон6 грн/шт
Підключення пакета послуг на місяць*101*444#
Послуга «Подвійні хвилини»30 грн/міс30 грн/міс30 грн/міс0 грн/міс0 грн/міс0 грн/міс-
Рік без Абонплат880 грн1100 грн1320 грн1870 грн2145 грн3850 грн

Базові умови
До моменту підключення пакета послуг на місяць діятимуть базові тарифи:

Дзвінки в мережі Vodafone Україна та на інші мережі по Україні1 грн/хв.
SMS абонентам по Україні та за кордон1 грн/шт.
Швидкість мобільного Інтернетуобмежено до 8 кбіт/с.

Для підключення пакета послуг на місяць, будь ласка, переконайтеся, що на рахунку є достатня сума коштів, і наберіть *101*444#

Послуга «Подвійні хвилини»
Подвоюйте хвилини для спілкування з абонентами інших операторів України у своєму тарифі.

Підключити*250#
Перевірити статус*250*1#
Відключити*250*0#
Перевірити залишок хвилин*101*4#

Послуга доступна за умови, якщо у вас підключений пакет на місяць. XXX хвилин будуть нараховані додатково до залишка хвилин у вашому пакеті послуг на місяць, і діяти вони будуть до тієї ж дати, що і ваш місячний пакет.

Вартість – XX грн/міс., знімається одразу при підключенні. Починаючи з наступного місяця ця вартість буде зніматися разом з платою за місячний пакет послуг у вашому тарифі. Тобто на момент зняття абонплати на вашому рахунку має бути XX грн, і тоді вам буде підключено пакет на місяць вже з подвоєними хвилинами для дзвінків по Україні.

Відключити послугу можна після наступного оновлення місячного пакета послуг, при цьому додаткові хвилини залишаться та будуть доступні для використання аж до закінчення терміну дії вашого місячного пакета послуг.
 
Причина: Додано вартість за послугою РБА
Останнє редагування:
Реєстрація
06.12.17
Місто
Коломия, Умань
Телефон
iPhone XR / POCO M5
Послуга не підключена, на звернення в ФБ відправили погуляти, запевнили, що жоден з моїх 2х номерів не зареєстровано на паспорт.
Ясно, зрозуміло.

Не світить мені XS :(
 
Реєстрація
12.05.10
Місто
Київщина
На жаль отримати XS не вийшло і не факт, що вийде. Перехід до іншого оператора скасовано без пояснення причини.

З приводу MNP. Водафон жжет.

Хотів отримати більш вигідний тариф.
Сьогодні подав заявку на міграцію до лайфу.
Зареєстрували.
Потім пришла смс, що мою заявку водафоном відхилено, так як мій номер належить іншій особі.

Саме кумедне те, що цей мій номер - контрактний(!!), з багаторічним стажем ))

Водафон бореться з МНП будь-якими засобами.
Аля гер, ком аля гер!(с)
 
Останнє редагування:
Реєстрація
08.06.18
Місто
Одесса
Перевел 30/09/2019 ребенка по предложению в СМС с тарифа Light+ на тариф 4G Smart S. Получил все подтверждения, оплатил 50 грн. одним платежом и т. д.. и т.п. При звонке с его номера на 111 получаю утвердительный ответ что тариф 4G smatr s, дата платежа, сумма, все ок. Но в приложении "Мой водафон" тупо висит тариф Light+, 2-х дневное общение в чате с саппортом из приложения ни к чему не привели - "тариф по номеру Light+, никто СМС на этот номер с предложением о переводе не отправлял! Дайте скрины СМС."
Вечером сфоткаю и ткну их носом.
Что-то не то твориться в их конторе - левая нога не знает куда идет правая.
Бред!
 
Реєстрація
12.05.10
Місто
Київщина
но так ваш или не ваш?

Мій особисто.

Проте, як би був і не мій, але якщо б я назвався власником і надав всі дані по контракту і власнику правильно - то які законні підстави відмовляти, і мотивувати що номер нібито належить не власнику цього контракту, а іншій особі?

Лише - шахрайство з боку працівників водафону і незаконне перешкоджання портації номеру до лайфу, чи не так?

Добавлено через 7 минут
Щойно перевірив - на моєму контрактному номері чомусь була підключена послуга "збереження номеру (від незаконної портації з водафону".
Відключив її запитом: *181*8# .
Статус послуги: *181*9#
Включити послугу: *181*7#

Можливо цю послугу водафон підключає втихаря багатьом, щоб хитро перешкожати портації номерів з водафона до інших операторів?

Саме цікаве, що про існування цієї послуги і необхідності перевірити її статус, оператори водафон мене не повідомляли, лише повідомляли, що їм причина відмови в портації - не відома і наполегливо радили підійти з паспортом до місцевого магазину водафона.

І в смс про відмову водафона в портації мого номеру до лайфу, була вказана брехлива причина - що він буцім-то належить не мені, а якійсь іншій особі.
Про послугу водафона "збереження від портації", і навіть про її існування - ні слова.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
20.06.18
Місто
Одеса
Лише - шахрайство з боку працівників водафону і незаконне перешкоджання портації номеру до лайфу, чи не так?
Ну а по мнению Водафона сам переход от них на Лайфселл - мошенничество :))
По делу: ФИО точно одинаково написаны?
View hidden content is available for registered users!


І в смс про відмову водафона в портації мого номеру до лайфу, була вказана брехлива причина
Потому что нет официальной причины: включено сохранение номера
 
Реєстрація
12.05.10
Місто
Київщина
Ну а по мнению Водафона сам переход от них на Лайфселл - мошенничество :))
По делу: ФИО точно одинаково написаны? ...
Так, вводив уважно.
Щойно перевірив цей номер на сайті ватафону - не зареєстрований ні за ким.
Пропонує пройти процедуру реєстрації номеру на сайті.
Я не так давно був з паспортом по цьому номері в ЦОК ВФ.

Доречі, аналогічна проблема з моїм контрактним КС - щойно КС відхилив мій запит на портацію мого номеру до лайфу, але взагалі без пояснення причин.
Навіть вигадати не обтяжились оператори КС :))
 
Реєстрація
22.09.19
Місто
Киев
З приводу MNP. Водафон жжет.

Хотів отримати більш вигідний тариф.
Сьогодні подав заявку на міграцію до лайфу.
Зареєстрували.
Потім пришла смс, що мою заявку водафоном відхилено, так як мій номер належить іншій особі.

Саме кумедне те, що цей мій номер - контрактний(!!), з багаторічним стажем ))

Водафон бореться з МНП будь-якими засобами.
Аля гер, ком аля гер!(с)

уточните, вы хотели получить на контрактном номере тариф 4G smart __, который предлагается на предоплате? (в пределах Водафон)
или конечная цель была - сменить оператора?
 
Останнє редагування:
Реєстрація
12.05.10
Місто
Київщина
В чаті групи ВФ в ФБ повідомили, що "на жаль, перехід в ці тарифи поки що зачинено".

У мене на одном номері ВФ при перевірці рахунку висить пропозиція перейти з смс, але при спробі направити смс на 3339 і перейти - пише що акція закрита.

Добавлено через 5 минут
уточните, вы хотели получить на контрактном номере тариф 4G smart __, который предлагается на предоплате? (в пределах Водафон)
или конечная цель была - сменить оператора?
Покращити існуючі умови мого контрактного тарифу - отримати знижку на абонку, або додаткові безкоштовні пакети інету, смс чи хвилин на іші мережі, тощо.
Отримати на контракті щось на кшталт тарифу 4G smart __ або ВФ-Експресс.
Раніше, в часи суперлекого плюса на контракті МТС, для утримання на контракті, давали дуже смачні умови.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
06.12.16
Місто
Киев
ВФ сам, без Вашої ініціативи, скасував перехід Вашого номеру ВФ до Лайфселу?
Чи Ви самі скасували цей перехід, бо Вам ВФ не запропонував бажаний тариф утримання?
Якщо перше - то тут явне порушення законодавства з боку ВФ, і є перспективи на оскарження.
Я не отменял
Водафон или 3моб отменил переход без объяснений
 
Реєстрація
12.05.10
Місто
Київщина
Я не отменял
Водафон или 3моб отменил переход без объяснений

Працівники ВФ морочать абонентам голову, щоб зупинити наростаючу хвилю портації номерів ВФ до Лайфу.
Будь-якими, навіть обманом і іншими брудними способами.
Теж саме і в КС.

Мабуть за зростання портації - працівників КС та ВФ їх керівники жорстко дрючать.

Напевне маркетологи КС та ВФ малюють керівництву завищену лояльність абонентів, під тиском менеджерів, які піднімають ціни в інтересах власників мереж та списують дурні гроші на дурну рекламу свого бренду, половинячи їх собі в кишеню.

Гадаю, суттєвий відток абонентів з номерами - вже важче приховати перед вищим керівництвом та власниками акцій, тим більше пояснити власникам акцій, чим просто "прихований відтік абонентів" - переведення номерів на поличку, чи на прийом, чи на мінімально можливий тариф - щоб не втратити давнього звичного номеру, та і контактів за ним.

Збереження номеру - це часто єдине, що утримували абонентів на завищених тарифах ВФ, і особливо - КС.
Тепер є надія, що народ масово - сотнями тисяч, хлине від них до більш дешевих операторів, і це змісить КС та ВФ суттєво здешевити свої тарифи для абонентів.
 

sunifly

Местная
Реєстрація
10.02.15
Місто
Харьков
Телефон
Fly IQ 446 Magic
у мене на одном номері ВФ при перевірці рахунку висить пропозиція перейти з смс, але при спробі направити смс на 3339 і перейти - пише що акція закрита.
наверное это просто глюк. видимо это то предложение, которое действовало до конца сентября. у водафона такое бывает, что инфо не сразу обновляется.
 
Реєстрація
11.01.19
Місто
Бахмут
Телефон
iPhone 6
В этом месяце кому-то приходило приглашение на переход в эти тарифы?

Сегодня пришло спец.предложение на S, висит в приложении со значком звезда:
(У меня до 19-го числа осталось бонусные недели после окончания ГБА Лайт+):
 

Вкладення

  • image.png
    image.png
    288.3 КБ · Перегляди: 106
Останнє редагування:
  • Like
Реакції: abx
Реєстрація
05.08.19
Місто
Харьков
По поводу MNP есть один неприятный нюанс. Вешали заявку на переход на лайф в двадцатых числах сентября, через несколько часов перезвонил оператор, предложил Smart S и попросил снять заявку MNP. Ок, нет проблем, заявку сняли и договорились на переход (на Smart S) по звонку 30 числа. 30 сентября звонка никакого не последовало, а уже при звонке оператору тот утверждает что висит активная заявка на MNP на лайф, которая, напомню, была практически сразу снята за несколько дней до конца месяца. Операторы лайфа разумеется отвечают что никаких активных заявок с этого номера нет, водафон твердит обратное.

Вообщем уже несколько дней продолжаются качели с водафоном, они принимают заявки, что-то там у себя разбираются, приходит смс что проблема решена, а по звонку оператору твердят тоже самое - активна заява MNP на лайф. Вообщем колхоз, а не оператор.
Вообщем после кучи сообщений ваш запит выришено перевели таки сегодня (хотя с октября переход закрыт) на 4G Smart S. Дурдом.
 

antiexpert

все эксперты врут
Реєстрація
20.04.17
Місто
Харків Україна
Телефон
Iphone 11 Pro Max
сыну на действующий ред-с в кабинете пришло предложение с тарифом "М"...

О! Чудо!
На голодающий месяца 3 работающий только на вход "лайт+" пришло приглашение в кабинете на тариф "S"...
 

Garfield

Заблокирован
Реєстрація
16.08.17
Місто
Павлоград
Телефон
Pixel 5a
Был Supernet Start, не кормил чуть больше месяца (когда узнал про данную линейку тарифов), сегодня пришла смс что в my vodafone есть спец предложение, проверил - дали переход в smart s, чем я и воспользовался.
 
Реєстрація
11.01.19
Місто
Бахмут
Телефон
iPhone 6
Ну вот. Я уже не один с предложением на S.
Может у кого есть опыт: если в приложении висит предложение на переход на S, есть смысл отправлять запрос или в чате обращаться, чтобы дали XS?
Или это уже окончательно и бесповоротно?
 
Зверху