Re: Супер МТС без пополнения
Это ж скоко народа пополняться не будет. Таки да могут какую-нибудь гадость придумать.
Та не хвилюйся в них з цим все окей, їх поки частково виручають глюки або не доопрацювання ПЗ.
Я з таким зіткнувся особисто, після запуску акції в перших числах листопада взяв три старпаки СМТСВ Київ в офісі на Хрещатику, і зразу ж попросив консультанта активувати свій пакет, повнив на 30 грн., тобто всі дії по переходу були виконані коректно.
Будьте уважні зі слів консультанта 1-ша СМС 102209 пішла в нікуди і всі останні також, їх система СМС не бачила, а я добросовісно вважав що я в ТП СМТСВ Київ МТС, місяць користувався 33 хвилинами тому що повнив на 30 грн. і мені на місяць була надана ця послуга, а далі для неуважних знімаються гроші з основного.
При перевірці балансу він залишався просто СМТСВ, перевірка 33 хвилин працювала на протязі місяця і через мою неуважність через місяць почало знімати гроші з основного за розмови в мережі так як я не поповнював на 30 грн.. Пізніше в оператора з’ясував, що перехід не відбувся. Змушений був іти в офіс на Хрещатику, після перевірки визнали свою вину пообіцяли виконати заявку на протязі двох тижнів, попросив особистої зустрічі з керуючим магазину, проблему вирішили на протязі години перевели в МТС без поповнення і повернули використані кошти в мережі МТС.
Схожа ситуація трапилася з іншим номером з тих, що купував, його активував пізніше для мами, дії виконав коректно, через день заїхав до мами подивися її телефон, а вона в СМТСВ я відправив ще одну СМС на 102209, при цьому вона також зразу поповнювалась на 30 грн. і користувалася 33 хвилинами так як і я. Знову відвідування офісу,
Будьте уважні в цьому випадку система зреагувала на наступну СМС 102209 як на відмову від СМТСВ Київ, проблема вирішилась аналогічним чином перевели в МТС без поповнення і повернули використані кошти в мережі МТС.
З третім купленим пакетом все нормально.
При відвідуванні ЦОА не забувайте робити запис у книзі скарг та пропозицій.