Тариф передплати «Vodafone Light+» (2016) (архівний)

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Тариф передплати «Vodafone Light+» (архівний)

Абонентна плата
145 грн
1595 грн
15 грн
поза пакетами​
базові умови​
Пакет послуг
на 4 тижні​
на рік
(365 днів)
послуга «Рік без абонплат»
щоденний
незалежно від користування
у разі користування​
за відсутності першого поповнення​
Дзвінки в мережі Vodafone Україна
Безліміт
--//--​
--//--​
--//--​
0,50 грн/хв​
Мобільний Інтернет
10 ГБ
--//--​
--//--​
15 грн/пакет за кожні 200 МБ до 20 пакетів на добу​
0 грн
безлім, до 150 Кбіт/с
Дзвінки на інші мережі по Україні
100 хв
--//--​
0,60 грн/хв​
--//--​
1,50 грн/хв​
Дзвінки за кордон
20 грн/день за кожні 20 хв при здійсненні вихідного дзвінка в одну з 16 країн
або
25 грн/день за кожні 5 хв в одну з 18 країн
SMS на всі мобільні мережі по Україні
1,50 грн/пакет
50 повідомлень на добу
--//--​
--//--​
0,50 грн/повідомлення​
--//--​

* У разі переходу до тарифної пропозиції (тарифу) «Vodafone Light+» діятимуть базові умови тарифу. Для підключення користування умовами за пакетами послуг необхідно поповнити основний грошовий рахунок (*101#) на суму 145 грн і більше одним платежем, поповнення рахунку за допомогою послуги «Переказ грошей» не рахується.

В якості спеціальної пропозиції при зміні тарифної пропозиції на «Vodafone Light+» можуть бути активовані пакетні умови без необхідності поповнення рахунку (зазвичай при переведенні з тарифу, що закривається).



** ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ НА ЧОТИРИ ТИЖНІ (можливо оплатити з додаткового грошового рахунку *101*10#)
Одразу після першого поповнення рахунку в цьому тарифі для підключення користування умовами за пакетами послуг стягується базова вартість пакета послуг на місяць у розмірі 145 грн.

Подальша вартість послуг на місяць буде автоматично зніматися від цієї дати кожні 4 тижня, тобто через 28 днів (у період з 00:00 до 08:00), за наявності достатньої суми на грошових рахунках абонента. При успішній оплаті й оновленні пакета послуг ви будете проінформовані SMS-повідомленням після 8-ої години ранку. До моменту отримання повідомлення про нарахування пакета послуг, ви платите за послуги зв'язку (дзвінки, SMS, Інтернет) за тарифами понад пакету.


Перевірити наявність пакетів послуг можливо через USSD-запит *101*4# і дату їх оновлення — *101*5#.
По закінченню пакету або необхідності змінити дату наступного зняття вартості й оновлення пакета послуг є можливість підключити його самостійно, оплативши повторно вартість пакету, — *101*444#. При цьому вартість оновлення пакета послуг буде списана виключно с основного грошового рахунку (оплата з додаткового грошового рахунку можлива при підключенні через оператора).

ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ НА ДЕНЬ (можливо оплатити з додаткового грошового рахунку)

За відсутності необхідних коштів на грошових рахунках для оплати пакета послуг на чотири тижні, автоматично здійснюється перехід на денні пакети послуг. Наступна спроба зняття щомісячної плати відбудеться в період з 00:00 до 08:00.

Денний пакет послуг складається окремо зо двох пакетів послуг:

  • безлімітні дзвінки на мобільні номери абонентів мереж «Vodafone Україна» — 15 грн на день щоденно (знімається незалежно від користування);
  • пакет 200 МБ інтернет-трафіку на день — 15 грн/пакет (у разі виходу в Інтернет). Усього доступно 20 пакетів на добу, понад пакету буде наданий безлімітний 2G-інтернет зі швидкістю до 32 Кбіт/с.

ПОСЛУГА «РІК БЕЗ АБОНПЛАТ»
Відчувайте свободу спілкування з послугою «Рік без абонплат» (РБА). Заощаджуйте на вартості пакетів послуг на місяць: сплачуйте авансом за рік та отримуйте свій щомісячний пакет послуг у тарифі без додаткових платежів і систематичних поповнень протягом 12 місяців (365 днів).


Підключення послуги РБА можливе, якщо вже користуєтесь умовами за пакетами послуг.
Розширена інформація про послугу й тонкощі користування нею виділена в окрему форумну тему.


ДОДАТКОВИЙ ГРОШОВИЙ РАХУНОК
Кошти на додатковому грошовому рахунку (*101*10#) витрачаються на:
  • пакети послуг для дзвінків і SMS абонентам у межах України, користування послугами передачі даних — оплата за базовими умовами;
  • періодичні платежі — оплата пакету на день і на місяць;
  • користування послугами міжнародного зв'язку та в роумінґу.
Послуги зв'язку спочатку можна оплачуються за рахунок коштів на додатковому грошовому рахунку, за їх наявності, чи/та на основному.
Строк дії коштів на *101*10# складає 30 календарних днів з моменту останнього находження коштів на цей рахунок, якщо не передбачено іншими умовами нарахованих коштів.

Обговорення використання додаткового грошового рахунку ведеться в окремій форумній темі.

Пакети послуг на чотири тижні:
  • перевірка стану пакету послуг на місяць — *101*4#
  • перевірка послуг, які використані понад пакету, і дати його оновлення — *101*5#
  • ручне підключення — *101*444#
Послуга «Рік без абонплат»(365 днів):
  • перевірка стану і строку дії — *365*1#
  • замовлення — *365#

ЗА ПРОГРАМОЮ ЛОЯЛЬНОСТІ (доступно в базових умовах і при активному пакеті послуг на чотири тижні)
Нижче наведені пакети Інтернету, що доступні для підключення за програмою лояльності «Vodafone Bonus», зі строком 30 днів:
Пакет підключається протягом доби. Можливо замовити лише один пакет протягом 30 днів (замовлення декількох пакетів поспіль не допускається).
Гігабайти, що не були використаними протягом дії пакету анулюються. Доступно для підключення і використання навіть при наданні послуг за базовими умовами (якщо послуги за номером надаються за базовими умовами, обмеження швидкості не розповсюджується на пакетний трафік Інтернету).

ПОСЛУГА «ДОДАТКОВІ ГІГАБАЙТИ» (доступно в базових умовах і при активному пакеті послуг на "місяць")
Підключайте додаткову послугу «Додаткові гігабайти» й користуйтеся ще більшим обсягом швидкісного Інтернету: по 4 ГБ протягом 3 місяців із моменту підключення послуги. Послуга доступна для підключення і використання навіть при наданні послуг за базовими умовами.

Обговорення послуги ведеться в окремій форумній темі.

ПОСЛУГИ-ПІДПИСКИ (доступно при активному пакеті послуг на чотири тижні)
Підключайте одну з послуг «1 ГБ Інтернету» чи «2 ГБ Інтернету» й користуйтесь ще більшим обсягом швидкісного Інтернету на постійній основі.

Підключення однієї з послуг доступне тільки при активному пакеті на чотири тижні й лише один раз протягом місяця з моменту першої активації тарифу. Наступне зняття коштів відбувається автоматично в дату оплати пакета послуг на чотири тижні.
ЗА ПРОГРАМОЮ ЛОЯЛЬНОСТІ
Нижче наведені пакети хвилин, що доступні для підключення за програмою лояльності «Vodafone Bonus», зі строком 30 днів:
Пакет підключається протягом доби. Можливо замовити лише один пакет протягом 30 днів (замовлення декількох пакетів поспіль не допускається).
Хвилини, що не були використаними протягом дії пакету анулюються.
Як краще підключати послугу «Рік без абонплат» після її закінчення?

По закінченні РбА перевірте дату оновлення пакету послуг на місяць, *101*5#. Активувати послугу РбА потрібно за день–два до дати оновлення пакетів після 8-ої ранку, послуга може активуватися на протязі доби.

Були замовлені додаткові пакети послуг, який порядок їх використання?
Додатковий грошовий рахунок
Спочатку кошти витрачаються з додаткового грошового рахунку, а потім із основного. За подробицями звертайтеся до розділу «ДОДАТКОВИЙ ГРОШОВИЙ РАХУНОК», який під спойлером «Розширена інформація».

Щодо інших пакетів

Спочатку витрачаються послуги, які надаються в рамках тарифного плану, а потім уже з додаткових пакетів (виняток є для Інтернету). Наприклад. За програмою лояльності «Vodafone Bonus» підключили пакети SMS, то спочатку витрачаються 50 SMS-повідомлень за 1,50 грн/день і вже після використання них витрачаються замовлені додаткові пакети SMS.
 
Причина: Зміни у вартості з 22.02.2024
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
23.10.17
Місто
Odessa
Напомните, через какой тариф можно транзитом попасть в Light+?
 
Реєстрація
23.10.17
Місто
Odessa
Подтверждаю! Переход с Light в Light+ закрыли.

Нехорошие люди! Редиски!
 
Реєстрація
13.05.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy A73
Подтверждаю! Переход с Light в Light+ закрыли.

Нехорошие люди! Редиски!
Не подтверждаю. Не закрыли. Есть разные матрицы миграций: по юссд, в интернет-помощнике, в май водафон. Если где-то нет перехода в Лайт+, ищите переход в другой матрице. Астерикс сбрасывал в прошлом месяце эти таблички здесь на форуме. Кстати, возможен также переход с ХС в Лайт, но как спецпредложение.
 
  • Like
Реакції: ed4t
Реєстрація
17.06.16
Місто
Київ
В новых старпаках еще дают на 3 месяца 60 минут вместо 30
 
Реєстрація
23.10.17
Місто
Odessa
Не подтверждаю. Не закрыли. Есть разные матрицы миграций: по юссд, в интернет-помощнике, в май водафон. Если где-то нет перехода в Лайт+, ищите переход в другой матрице. Астерикс сбрасывал в прошлом месяце эти таблички здесь на форуме. Кстати, возможен также переход с ХС в Лайт, но как спецпредложение.
1) ussd запрос не проверял

2) Интернет-помощник не предлагает ни одного тарифа

3) В Мой Водафон - тарифа Light+ нет, раньше был
 

osot056

ОптимисТ
Реєстрація
07.09.08
Місто
г. Днепр
Телефон
ASUS ZenFoneMax+Fly TS107
Если есть интерес : нужно периодически проверять возможность перехода . :)
 
Реєстрація
30.10.08
Місто
Винница
Не подтверждаю. Не закрыли. Есть разные матрицы миграций: по юссд, в интернет-помощнике, в май водафон. Если где-то нет перехода в Лайт+, ищите переход в другой матрице. Астерикс сбрасывал в прошлом месяце эти таблички здесь на форуме. Кстати, возможен также переход с ХС в Лайт, но как спецпредложение.

Только что проверил в интернет помощнике переход с моего тарифа Лайт открыт переход в Лайт+
 
Реєстрація
13.05.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy A73
1) ussd запрос не проверял

2) Интернет-помощник не предлагает ни одного тарифа

3) В Мой Водафон - тарифа Light+ нет, раньше был

1. Проверь :)
2. С тарифа ВФ Лайт - есть, с ТП МТС - есть.
3. Было и пропало :)
Поэтому говорю о разных способах.
 
Реєстрація
23.10.17
Місто
Odessa
1. Проверь :)
2. С тарифа ВФ Лайт - есть, с ТП МТС - есть.
3. Было и пропало :)
Поэтому говорю о разных способах.
1) пока не получается, ГБА ещё до лета

2) при наличии тарифа ВФ Light в Интернет-помощнике нет ни одного тарифа для перехода

3) таже фигня
 
Реєстрація
13.05.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy A73
1) пока не получается, ГБА ещё до лета

2) при наличии тарифа ВФ Light в Интернет-помощнике нет ни одного тарифа для перехода

3) таже фигня

1. Если ГБА подключал в Лайте (не мигрировал с активной услугой с ТП МТС), ГБА при переходе в Лайт+ сохранится. Юссд работает 100%.

2. У некоторых, у кого ТП ВФ, в ИП вообще нет никаких тарифов доступных для переходов. Но у некоторых из тех, у кого Л, тариф Л+ там есть. Но не у всех. Для МТС тарифы для перехода есть.

3. Это не фигня у меня и у тебя. Это не глюк. Так сделали специально.
 
Реєстрація
23.10.17
Місто
Odessa
1. Если ГБА подключал в Лайте (не мигрировал с активной услугой с ТП МТС), ГБА при переходе в Лайт+ сохранится. Юссд работает 100%.

2. У некоторых, у кого ТП ВФ, в ИП вообще нет никаких тарифов доступных для переходов. Но у некоторых из тех, у кого Л, тариф Л+ там есть. Но не у всех. Для МТС тарифы для перехода есть.

3. Это не фигня у меня и у тебя. Это не глюк. Так сделали специально.
1. Мигрировал с ГБА

3. В чём тайный смысл, кроме зажатия гаек?

P.S. Пытался (без результата) перевести другой номер с тарифа VF Red Extra XS (после миграции из тарифа МТС) в Light+, даже общался с оператором, сказали только покупать другой номер. Я уточнил, что меня автоматом перевели в неудобный мне тариф и зажали меня в неудобном мне тарифе. Даже на мою реплику, что если встанет необходимость в покупке нового номера (8 лет номеру МТС), то я, наверное, куплю номер другого оператора, мне ничем не могли помочь.
 
Реєстрація
13.05.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy A73
В чём тайный смысл, кроме зажатия гаек?
Потому что любая компания это куча людей, которые хотят кушать. Дай возможность всем переходить на низкие по АП тарифы и кушать будет меньше. Сами понимаете. Это бизнес.


Пытался (без результата) перевести другой номер с тарифа VF Red Extra XS (после миграции из тарифа МТС) в Light+, даже общался с оператором, сказали только покупать другой номер. Я уточнил, что меня автоматом перевели в неудобный мне тариф и зажали меня в неудобном мне тарифе. Даже на мою реплику, что если встанет необходимость в покупке нового номера (8 лет номеру МТС), то я, наверное, куплю номер другого оператора, мне ничем не могли помочь.

Ты можешь ругаться с оператором, угрожать, что выкинешь свою восьмилетнюю симку, что угодно. Оператор может тебя по-человечески понимать и даже немного сочувствовать, но если есть запрет на переход с экстры в лайт+, то оператор запрет не нарушит и тебе помочь не сможет, даже если есть у него техническая возможность перевести тебя в Л+. Если он нарушит запрет, он получит выговор или, в отдельных случаях, может быть уволен. А он работой не будет рисковать только потому, что тебе охота 10 грн/мес сэкономить.
 
Зверху