На початку осені «Медіа Група Україна» традиційно презентувала рекламодавцям можливості для інтеграції у свої медійні продукти.
«Ми розробили цікавий інструмент, який називається "врізка", – реклама тривалістю 20 секунд, яка розміщується безпосередньо в тілі програми. Це означає, що глядач не встигає зробити собі чайок, але встигає побачити рекламу», – розповів Антон Зінченко, директор агентства Evident Media, яке здійснює продажі прямої реклами на каналах холдингу «Медіа Група Україна».
Яскравою була презентація каналів «Футбол». Їх директор Олександр Денисов зазначив, що відтепер усі проекти, які виходитимуть на каналах, матимуть спонсорів. Приміром, бренд «Фаворит спорт» представлений у програмах «Фаворит дня», «Великий футбол», а також самостійно зняв і дав каналу для показу проєкт «Бомбардир». Представники «Футболів» закликали рекламодавців долучатись і до інтеграції в телепроєкти і трансляції матчів «Євро 2020», офіційним телетранслятором якого є «Медіа Група Україна».