D

DesKV

Guest
Причина: шапка
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
19.08.17
Місто
Łódź
Телефон
Xiaomi 12X 8/128
Дякую за допомогу! Після підключення стар інформ Vcode справді приходить (пуш-повідомленням від додатку Укрсибу).
-----
Але от вже нема куди його ввести: у МКС замість екрану введення Vcode редіректить на сторінку "Вибачте, щось пішло не так"😂
 

Вкладення

  • Screenshot_2021-07-19-11-54-56-000_com.kyivstar.mykyivstar.jpg
    Screenshot_2021-07-19-11-54-56-000_com.kyivstar.mykyivstar.jpg
    72.1 КБ · Перегляди: 13
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
19.08.17
Місто
Łódź
Телефон
Xiaomi 12X 8/128
як підключали? Через чат чи через додаток?
Через дзвінок на 729
Post automatically merged:

И не найдешь - пароль устанавливается через web, я сейчас не помню, но когда понадобился, просил у поддержки "провести" меня по пунктам меню в Web для установки секретного слова.
Як мені підказав оператор (теж "провівши" мене по пунктах меню), можна і через додаток (встановив слово-пароль саме цим способом):
 

Вкладення

  • IMG_20210719_120526.jpg
    IMG_20210719_120526.jpg
    139.9 КБ · Перегляди: 19
Останнє редагування:
  • Like
Реакції: webb
Реєстрація
19.08.17
Місто
Łódź
Телефон
Xiaomi 12X 8/128
Продовження пригод (Укрсиббанк + Гугл Пей + додаток Мій Київстар): вводжу Vcode, який прийшов у додатку банку. Далі відбувається перевірка стану транзакції, після чого показує текст "Вибачте, щось пішло не так. Операцію відхилив банк" (зробив десь з 5 таких спроб оплати). Хоча Vcode вводжу правильно, та і ліміти налаштовані коректно, і сума на картці достатня, і до Гпей точно вніс правильні реквізити картки...
Телефоную в підтримку Укрсибу із просьбою пояснити причину відмови зі сторони банку. Операторка стала мене переконувати, що це не банк відхиляє транзакцію (бо в іншому випадку в них би відображався код відмови), а нібито компанія, яка приймає платіж, не надсилає чи неправильно надсилає до банку запит на проведення платежу. За її словами, за допомогою Vcode здійснюється лише авторизація картки, а далі компанія повинна сформувати запит на платіж до банку із сумою, а цього не відбувається.

Але якщо її слова відповідають дійсності, то чому тоді з Монобанку і Абанку аналогічні платежі у мене проходили без проблем, а тільки з Укрсибом проблеми? Дивина...
 

Вкладення

  • Screenshot_2021-07-19-12-59-28-509_com.kyivstar.mykyivstar.jpg
    Screenshot_2021-07-19-12-59-28-509_com.kyivstar.mykyivstar.jpg
    71.2 КБ · Перегляди: 7
Останнє редагування:

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa
Як мені підказав оператор (теж "провівши" мене по пунктах меню), можна і через додаток (встановив слово-пароль саме цим способом):
Значит, за полгода допилили приложение.
 
Реєстрація
22.04.12
Місто
Харьков
Продовження пригод (Укрсиббанк + Гугл Пей + додаток Мій Київстар): вводжу Vcode, який прийшов у додатку банку. Далі відбувається перевірка стану транзакції, після чого показує текст "Вибачте, щось пішло не так. Операцію відхилив банк" (зробив десь з 5 таких спроб оплати). Хоча Vcode вводжу правильно, та і ліміти налаштовані коректно, і сума на картці достатня, і до Гпей точно вніс правильні реквізити картки...
Телефоную в підтримку Укрсибу із просьбою пояснити причину відмови зі сторони банку. Операторка стала мене переконувати, що це не банк відхиляє транзакцію (бо в іншому випадку в них би відображався код відмови), а нібито компанія, яка приймає платіж, не надсилає чи неправильно надсилає до банку запит на проведення платежу. За її словами, за допомогою Vcode здійснюється лише авторизація картки, а далі компанія повинна сформувати запит на платіж до банку із сумою, а цього не відбувається.

Але якщо її слова відповідають дійсності, то чому тоді з Монобанку і Абанку аналогічні платежі у мене проходили без проблем, а тільки з Укрсибом проблеми? Дивина...
Аналогичная ситуация, только оператор лайфселл, оператор говорит что не видит запросов на оплату
 
Реєстрація
19.08.17
Місто
Łódź
Телефон
Xiaomi 12X 8/128
Terabajtik, щойно пробував поповнити Лайф на сайті oplata.lifecell.ua, і при виборі способу оплати гугл пей та наступному виборі картки для оплати в гуглівській формі, система зразу відшиває з текстом "поповнення неможливе, зв'яжіться з вашим банком".
UPD: При введенні даних картки на сайті Лайфселл навіть без гугл пей не дає поповнити – показує точно те ж саме...
UPD2: З карти Монобанку поповнення Київстар через Гугл Пей щойно пройшло з першої спроби! Лайф теж поповнити дозволяє... Так що проблема, скоріш за все, на стороні Укрсибу. Щойно ще раз дзвонив у підтримку банку, розповідаючи про ситуацію, але жодної пробеми вони не бачать.
Що цікаво: замість авторизації по Vcode, яку надсилає Укрсиббанк і яка, за словами операторів, не є підтвердженням платежу, а є всього лиш авторизацією картки, Монобанк відразу ж відсилає у додаток підтвердження платежу по 3D Secure із зазначеною сумою. А в Укрсибі потім відмазуються, що не банк не отримує запиту на платіж...
 

Вкладення

  • Screenshot_2021-07-19-13-26-20-523_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2021-07-19-13-26-20-523_com.android.chrome.jpg
    112.6 КБ · Перегляди: 11
Причина: об'єднав дописи
Останнє редагування:

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
rvk220, проблема не на стороне банка, а на стороне продавца или банка-эквайера. VCODE система Portmone запрашивает, когда данной картой используется впервые. Также на стороне Portmone и его эквайера Ощадбанка есть куча лимитов, из-за превышения которых происходит ошибка оплаты.
 
Реєстрація
19.08.17
Місто
Łódź
Телефон
Xiaomi 12X 8/128
MASolomko, чомусь із карток Монобанку та Абанку жодних проблем при оплаті через Портмоне не виникає. А як тільки доходить до Укрсибу – відразу з'являються проблеми разом із купою відмазок від працівників банку... Як кажуть, "поганому танцорові завжди яйці мішають".
 

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa
щойно пробував поповнити Лайф на сайті oplata.lifecell.ua, і при виборі способу оплати гугл пей та наступному виборі картки для оплати в гуглівській формі, система зразу відшиває з текстом "поповнення неможливе, зв'яжіться з вашим банком".
UPD: При введенні даних картки на сайті Лайфселл навіть без гугл пей не дає поповнити – показує точно те ж с
Тут другое - у Lifecell отключен gpay при использовании мобильной версии сайта. Если принудительно выбрать десктопную версию - пополняет аж бегом.
 
Реєстрація
19.08.17
Місто
Łódź
Телефон
Xiaomi 12X 8/128
Тут другое - у Lifecell отключен gpay при использовании мобильной версии сайта. Если принудительно выбрать десктопную версию - пополняет аж бегом.
Ага, якби ж то. Пробував на сайті oplata.lifecell.ua поповнюватити як через гугл пей, так і вводячи дані картки вручну без використання гугл пей, як з мобільної версії сайту, так і з десктопної (на комп'ютері) – результат один і той самий: вискакує модальне вікно з текстом: "Поповнення неможливе. Зв'яжіться з вашим банком". І це суто при спробі поповнити карткою Укрсибу: з Моно проблеми немає.
 
Реєстрація
01.04.18
Місто
Киев
Продовження пригод (Укрсиббанк + Гугл Пей + додаток Мій Київстар): вводжу Vcode, який прийшов у додатку банку. Далі відбувається перевірка стану транзакції, після чого показує текст "Вибачте, щось пішло не так. Операцію відхилив банк" (зробив десь з 5 таких спроб оплати). Хоча Vcode вводжу правильно, та і ліміти налаштовані коректно, і сума на картці достатня, і до Гпей точно вніс правильні реквізити картки...
Телефоную в підтримку Укрсибу із просьбою пояснити причину відмови зі сторони банку. Операторка стала мене переконувати, що це не банк відхиляє транзакцію (бо в іншому випадку в них би відображався код відмови), а нібито компанія, яка приймає платіж, не надсилає чи неправильно надсилає до банку запит на проведення платежу. За її словами, за допомогою Vcode здійснюється лише авторизація картки, а далі компанія повинна сформувати запит на платіж до банку із сумою, а цього не відбувається.

Але якщо її слова відповідають дійсності, то чому тоді з Монобанку і Абанку аналогічні платежі у мене проходили без проблем, а тільки з Укрсибом проблеми? Дивина...
Вже більше місяця як зрозуміли винахідним шляхом - якщо замість оплати Гпей починає питати про код під час оплати - кіт втопився, оплати не пройдуть. Хоч кидай код, хоч не кидай - нічого не буде - плати іншою.
 
Реєстрація
27.01.17
Місто
Н.-Северский
Телефон
Samsung M21
Зарегал карту на жену, теперь не пойму как ее юзать, нужны ведь коды 3дс, понимаю что надо себе поставить приложение и юзать пуши, потому как вайбер и смс не выйдет. Но почему-то не хочет регистрировать карту, пишет обратитесь в отделения для изменения номера телефона. Что делать? Снести и почистить телефон? Или какой-то дрцгой нюанс здесь?
 
Реєстрація
18.11.19
Місто
Харьков
Зарегал карту на жену, теперь не пойму как ее юзать, нужны ведь коды 3дс, понимаю что надо себе поставить приложение и юзать пуши, потому как вайбер и смс не выйдет. Но почему-то не хочет регистрировать карту, пишет обратитесь в отделения для изменения номера телефона. Что делать? Снести и почистить телефон? Или какой-то дрцгой нюанс здесь?

В свое время пытался повесить смс на свой, не засвеченный в укрсибе номер.
Сработало после подвязки/верификации в банкомате с использованием карты.
В итоге все смски - мой номер, финансовый - номер жены.
 
Реєстрація
27.01.17
Місто
Н.-Северский
Телефон
Samsung M21
сегодня за 20мин. закрыл старую New card 5%, и открыл новую...
про 45 дней ни слова)
Тоже в отделении заверили что можно за 5мин. Это сделать. Так же наконец то выяснил вопрос по зарплатке. Ее величина не обязательно должна соответствовать минималка+. Так что её можно использовать для смежников, важно что бы целевые поступления были не реже чем раз в месяц.
 
Реєстрація
30.03.10
Місто
тимчасово Київ (раніше Миколаїв)
Телефон
Redmi5Plus,RedmiNote8T
Была у меня зарплатка, но с 20 февраля прошлого года работодатель перешёл на Приват.
Пока у меня временно выдался отпуск, есть смысл топать в отделение Укрсиба?
Карта померла своей смертью с ноября прошлого года (EXP 10/20).
А то вдруг мне насчитают денежку за неактивный счёт...
 
Зверху