D

DesKV

Guest
Причина: шапка
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
28.08.15
Місто
Дніпро
пришло после оплаты комуналки через ЕРЦ (работает оплата через портмоне) - вы добавили карту **** в мобильное приложение, теперь можете оплачивать везде где есть символ бесконтактной оплаты. Набрал 729 - говорит вы создали кабинет в портмоне, я ничего не создавал, просто как обычно оплатил. В портмоне пока занято, не дозвонюсь. Какое имеется ввиду приложение создано? Может кто в курсе
 
Реєстрація
19.08.17
Місто
Łódź
Телефон
Xiaomi 12X 8/128
Щойно писав у підтримку Портмоне через Телеграм. Вони і справді все звалюють на банк-еквайр (Ощадбанк) і рекомендують звертатись туди. Діалог – під спойлером:
Portmone.com, [21.07.21 15:05]
Доброго дня. Ви звернулися до компанії Portmone.com - сервісу електронних платежів. Чим я можу допомогти?

Roman, [21.07.21 15:07]
Добрий день. Склалася проблема: не можу оплатити на сайті Портмоне послугу поповнення Лайфселл. Операція відхиляється із текстом:

Roman, [21.07.21 15:07]
"Операція не дозволена банком-еквайром (банк, який здійснює операцію). Зверрніться в службу підтримки portmone.com."

Roman, [21.07.21 15:07]
Картка **** **** **** 3068 (Укрсиббанк)

Portmone.com, [21.07.21 15:07]
Одну хвилину, зараз перевірю інформацію. Залишайтесь в чаті.

Roman, [21.07.21 15:08]
Також не можу суто цією карткою поповнити Київстар через додаток: запитує Vcode, після введення якого операція відхиляється банком.

Roman, [21.07.21 15:08]
Але у підтримці Укрсиббанку стверджують, що не отримують запити на платіж, бо немає коду відмови, і кажуть, що помилка не на їх стороні.

Roman, [21.07.21 15:09]
Ліміти налаштовані адекватно, сума на рахунку достатня. В банку стверджують, що з їх боку жодних проблем немає, а це компанія-отримувач не надсилає запит на платіж, а Vcode - це нібито виключно для авторизації картки.

Roman, [21.07.21 15:10]
Також на сайті oplata.lifecell.ua чи при виборі карти через інтерфейс Гпей, чи при введенні реквізитів картки без використання Гпей, однаково відразу вискакує модальне вікно з текстом "Поповнення неможливо. Зв'яжіться з вашим банком". Тобто справа навіть не доходить до підтвердження операції. І це суто цією карткою. В банку проблем не бачать.

Portmone.com, [21.07.21 15:10]
Справа в тому, що оплата відхиляється якраз банком.

Roman, [21.07.21 15:10]
Яким саме банком? Емітентом (Укрсиб)?

Roman, [21.07.21 15:10]
Але чому тоді в тексті помилки значиться банк-еквайр?

Roman, [21.07.21 15:11]
[ File : image_2021-07-21_15-11-28.png ]
от скрин помилки при спробі поповнення на сайті портмоне

Roman, [21.07.21 15:13]
Допоможіть, будь ласка, з'ясувати причину проблеми.

Portmone.com, [21.07.21 15:14]
Банк-екваєр це банк який проводить платежі. У даному випадку - це Ощад банк. Для уточнення деталей потрібно звертатися саме туди. Так як повпливати на обмеження банку ми не можемо.

Roman, [21.07.21 15:14]
Зрозуміло. Дякую за роз'яснення.
Тепер звернувся вже до Ощадбанку (на гарячку 044...), і, як стверджує операторка, у них немає змоги перевірити причину відмови по картці іншого банку, бо я в Ощаді не обслуговуюсь. І сказали, що підтримка Портмоне помилково порадила мені звернутись до Ощадбанку, а оскільки Портмоне проводить платежі через Ощад як банк-еквайр, то самі зобов'язані з'ясувати в банку причину відмови.
Тоді я знову звернувся до Портмоне, і вони вже, коли нікуди діватись (мене послали до них назад), погодилися скласти запит:
Roman, [21.07.21 15:31]
Щойно звертався до Ощадбанку, і, як стверджує їхня підтримка, у них немає змоги перевірити причину відмови по картці іншого банку, бо я в Ощаді не обслуговуюсь. І сказали, що підтримка Портмоне помилково порадила мені звернутись до Ощадбанку, а оскільки Портмоне проводить платежі через Ощад як банк-еквайр, то самі зобов'язані з'ясувати в банку причину відмови.

Portmone.com, [21.07.21 15:34]
Для створення запиту у моніторингу, вкажіть номер телефону та логін в системі Портмоне.

Roman, [21.07.21 15:34]
***********@gmail.com, +38068*******

Roman, [21.07.21 15:34]
у вас відображається попередній діалог?

Portmone.com, [21.07.21 15:35]
Так. Очікуйте. По результату вам зателефонують.

Roman, [21.07.21 15:39]
Повідомте мені, будь ласка, номер складеного запиту.

Portmone.com, [21.07.21 15:39]
Повідомлю, після того як буде складено.

Roman, [21.07.21 15:39]
Гаразд. Тоді очікую, дякую.

Portmone.com, [21.07.21 15:49]
Був створений запит 11042 для уточнення інформації. По результату вас поінформують за номером телефону.

Roman, [21.07.21 15:50]
Дякую.

Portmone.com, [21.07.21 15:50]
У разі додаткових питань - звертайтеся. Гарного дня.
 
Причина: додав інформацію
Останнє редагування:
Реєстрація
01.03.21
Місто
Хмельницький
rvk220, почему данная проблема только с твоей картой УкрСиббанка 😀 Ну, если виновен эмитент, то пусть так и будет ) Мою карту NEW Card принимают для пополнения номеров lifecell и Киевстар, мне этого достаточно 😎
Ну не только с его картой. С моей та же фигня. Карта подвязана более года в сервисах оплаты портмоне и изипей. Более года десятки раз оплачивал за моб. связь и на сайтах операторов КС и Лайф, и через их моб. приложения. А теперь уже неделю всё... "свяжитесь с банком", банк ни при делах - вкод для авторизации прислал, а запроса на операцию не было... И шо?
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
rvk220, для эквайера Вы никто. Должен обращаться продавец, ибо он его услугами пользуется.
 
Реєстрація
01.03.21
Місто
Хмельницький
Вот прямо сейчас попытка оплаты лайфа через оплата.лайфселл - "свяжитесь с вашим банком" и через минуту по 5433*6 зарегистрированной картой - успешно. КС сегодня ещё не дергал.
Где-то что-то у них слетело. И не признаются у кого и как решить быстрей, скорее всего портя шото нахимичил.
 
  • Like
Реакції: drmz
Реєстрація
19.08.17
Місто
Łódź
Телефон
Xiaomi 12X 8/128
Щойно телефонував черговий раз в Укрсиб після того, як звертався до Портмоне та Ощадбанку, описавши всі свої метарства та результат запиту Портмоне до Ощаду, де Ощад як банк-еквайр відповів Портмоне, що причиною відмови є відсутність підтримки за карткою Укрсибу 3D Secure. В Укрсибі мене взялись переконувати, що послуга 3D Secure за моєю карткою Ньюкард підключена та працює належно, і інформація від Ощаду не відповідає дійсності. Ще порекомендували, як остання надія, до них (в Укрсиб) скласти запит у підтримку в чат зі скринами. Одним словом, і справді "кіт здох"...
 
Реєстрація
14.07.16
Місто
Киев
rvk220, почему данная проблема только с твоей картой УкрСиббанка 😀 Ну, если виновен эмитент, то пусть так и будет ) Мою карту NEW Card принимают для пополнения номеров lifecell и Киевстар, мне этого достаточно 😎
Не только у него, мою тоже уже 2 недели лайф игнорит. Старинформ подключен, на Водафон (КС не пробовал) работает, пока только с лайфом через их сайт трабл.
 
Реєстрація
26.06.20
Місто
Ужгород->Британщина
Телефон
Moto
Підкажіть чи Кб нараховується при оплті послуги ФОПУ? Конкретно маю наувазі турфірмам, бо оплтау в next24 здійснюватиму через оплата комунальних по реквізитам.
Мой турагент выпал в ПриватБанке сразу как ввела его счёт, и был кешбек. Наверное, у него был с ПриватБанком договор о приеме платежей. И в приложении Укрсиба сумма была как оплата турист услуг
Post automatically merged:

Гривну оплатите, и посмотрите в приложении Укрсиба как пройдет
В мене все аналогічно- Фоп одразу знайшовся в приваті. Я вже внесла аванс і в Укрсибонлайн відображається як Туристичні агенства та оператори. Було б добре мати кб, бо сума там немаленька/тур за 2 сім'ї.


Доречі, так і не прийшла мені 2га частина КБ за попердній місяць. В банку розбираються.
 
Реєстрація
01.03.21
Місто
Хмельницький
В продолжение темы оплаты лайфселл - позвонил в портмоне. Говорят - да у вас же карта не верифицирована. Я - как так, год была верифицирована, а сейчас нет? Прислали на почту ссылку, прошёл, вбил все данные карты и вуаля (или полувуаля): через 4012 пополнил лайф на 500. Но через оплата.лайфселл.юа всё равно "свяжитесь с вашим банком"... Что ещё делать?
 
Реєстрація
16.02.21
Місто
Київ
Підкажіть чи Кб нараховується при оплті послуги ФОПУ? Конкретно маю наувазі турфірмам, бо оплтау в next24 здійснюватиму через оплата комунальних по реквізитам.
Мой турагент выпал в ПриватБанке сразу как ввела его счёт, и был кешбек. Наверное, у него был с ПриватБанком договор о приеме платежей. И в приложении Укрсиба сумма была как оплата турист услуг
Post automatically merged:

Гривну оплатите, и посмотрите в приложении Укрсиба как пройдет
В мене все аналогічно- Фоп одразу знайшовся в приваті. Я вже внесла аванс і в Укрсибонлайн відображається як Туристичні агенства та оператори. Було б добре мати кб, бо сума там немаленька/тур за 2 сім'ї.


Доречі, так і не прийшла мені 2га частина КБ за попердній місяць. В банку розбираються.
Мне тоже не пришла вторая часть.
А первая пришла заниженная на все оплаты после 17 июня. Подозреваю, что по ошибке отключили от зарплатного кешбека из-за давнего открытия карты. Персмен разбирается
 
Реєстрація
24.12.20
Місто
Украина, Киев
Тоже написал в поддержку о не начислении 2-ой части по зарплатной карте, в ответ пишут бред (например, пишут, что кешбэк начисляется один раз в месяц). :alkash:
После долгой переписки - ответ поддержки:
"Запит передано до вашого обслуговуючого відділення"
Гениально :cool:
 

cgr

Реєстрація
14.08.12
Місто
Суми
Щось цікавого крім 5% при оплаті в інтернеті ще є на цій карті? Може щось взівав?
 

cgr

Реєстрація
14.08.12
Місто
Суми

Poison2029

Заблокирован
Реєстрація
21.04.09
Місто
Запорожье
Телефон
Wileyfox Swift 2X
MASolomko, а от і результат розгляду запиту від Портмоне:
Переглянути вкладення 40614
Значить, виходить, знову треба дрючити Укрсиб.
Это проблема ощада.
Имел похожий гемор с картой Обанка, с квестом где нужно вводить OBANK или O.BANK - ощад не смог, и видимо тупо забанил карту в своём эквайринге. Карты родственников от Обанка при этом - работали.
Проблемная карта на сайтах, где неОщад - работала нормально
 
Зверху