Portmone.com, [21.07.21 15:05]
Доброго дня. Ви звернулися до компанії Portmone.com - сервісу електронних платежів. Чим я можу допомогти?
Roman, [21.07.21 15:07]
Добрий день. Склалася проблема: не можу оплатити на сайті Портмоне послугу поповнення Лайфселл. Операція відхиляється із текстом:
Roman, [21.07.21 15:07]
"Операція не дозволена банком-еквайром (банк, який здійснює операцію). Зверрніться в службу підтримки portmone.com."
Roman, [21.07.21 15:07]
Картка **** **** **** 3068 (Укрсиббанк)
Portmone.com, [21.07.21 15:07]
Одну хвилину, зараз перевірю інформацію. Залишайтесь в чаті.
Roman, [21.07.21 15:08]
Також не можу суто цією карткою поповнити Київстар через додаток: запитує Vcode, після введення якого операція відхиляється банком.
Roman, [21.07.21 15:08]
Але у підтримці Укрсиббанку стверджують, що не отримують запити на платіж, бо немає коду відмови, і кажуть, що помилка не на їх стороні.
Roman, [21.07.21 15:09]
Ліміти налаштовані адекватно, сума на рахунку достатня. В банку стверджують, що з їх боку жодних проблем немає, а це компанія-отримувач не надсилає запит на платіж, а Vcode - це нібито виключно для авторизації картки.
Roman, [21.07.21 15:10]
Також на сайті oplata.lifecell.ua чи при виборі карти через інтерфейс Гпей, чи при введенні реквізитів картки без використання Гпей, однаково відразу вискакує модальне вікно з текстом "Поповнення неможливо. Зв'яжіться з вашим банком". Тобто справа навіть не доходить до підтвердження операції. І це суто цією карткою. В банку проблем не бачать.
Portmone.com, [21.07.21 15:10]
Справа в тому, що оплата відхиляється якраз банком.
Roman, [21.07.21 15:10]
Яким саме банком? Емітентом (Укрсиб)?
Roman, [21.07.21 15:10]
Але чому тоді в тексті помилки значиться банк-еквайр?
Roman, [21.07.21 15:11]
[ File : image_2021-07-21_15-11-28.png ]
от скрин помилки при спробі поповнення на сайті портмоне
Roman, [21.07.21 15:13]
Допоможіть, будь ласка, з'ясувати причину проблеми.
Portmone.com, [21.07.21 15:14]
Банк-екваєр це банк який проводить платежі. У даному випадку - це Ощад банк. Для уточнення деталей потрібно звертатися саме туди. Так як повпливати на обмеження банку ми не можемо.
Roman, [21.07.21 15:14]
Зрозуміло. Дякую за роз'яснення.