fan

Реєстрація
29.10.07
Місто
Полтава, Киев
Телефон
всякий антиквариат

Українська залізниця ¤ Укрзалізниця

uz.gov.ua | стаття у Вікіпедії
Придбання проїзних документів (online):
👉 Вартість квитків через мобільний застосунок і чат-боти трохи дешевше вартості квитків на сайті.
❗ На період дії воєнного стану попередній продаж квитків відкривається з 8:00 за 20-ть діб до відправлення потяга.

Замовлення послуг онлайн: групові квитків (для організованих груп), UZ Lounge (Київ), пошук забутих речей, вагон-автомобілевіз (для подорожей зі власним авто), вокзальний помічник (для маломобільних пасажирів)
Служба відстеження квитків на поїзди: Tickets Waiter може не відкриватися без VPN
Коефіцієнти індексації до тарифів (квитка та плацкарти) на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні за календарними періодами
Період відправлення поїзда​
Кількість днів​
Коефіцієнт індексації​
01–20 січня
20​
1,02​
21–31 січня
11​
0,86​
лютий
28–29​
0,95​
березень
31​
1,01​
01–27 квітня
27​
1,02​
28 квітня — 8 травня
11​
1,03​
9 травня
1​
0,8​
10–31 травня
22​
1,01​
1 червня — 31 серпня
92​
1,07​
вересень
30​
1,02​
1 жовтня — 24 грудня
85​
0,93​
25 грудня — 30 грудня
6​
1,1​
31 грудня
1​
0,7​
Зазвичай продаж відкривається за 45-ть діб о 8-ої ранку. Але є й нюанси.
Увесь поїзд на певну дату ніколи відразу в продаж не вивалюють на сайт, а вільні місця порційно трохи щодня відкривають до продажу, аж до дня відправлення. Плюс усілякі бронювання. Нереалізовану бронь зазвичай знімають і решту вільних місць відправляють у продаж за добу до відправлення.

Довідково-інформаційна служба (доставка квитків по м. Київ): 0 (44) 309-7005, 7:00–21:00
Платна довідка: 0 (900) 908-005, цілодобово
Якість та сервіс: 0 (800) 503-111, [email protected]
Стоп-корупція: 0 (800) 503-222, [email protected]
Послуги вагона-автомобілевоза (правила перевезення автомобілів)

Рік​
Кількість проданих квитків​
2021​
26 853 292​
2020​
19 524 973​
2019​
53 355 715​
2018​
55 885 651​
2017​
53 669 618​
2016​
48 784 030​
2015​
43 624 429​
 
Причина: попередній продаж квитків
Останнє редагування модератором:

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
LTE 900 , сигал через роутер и WI Fi
Антенна какая будет? Теоретически, можно из какой-то части зажопных мест по пути следования поезда, где только 2ж, "достать" сигнал направленной антенной, но на скорости ее позиционировать нереально. Если же это будут обычные панельки, которые прикрутят по обеим сторонам паровоза, сигнал будет чуть лучше, чем на мобильном терминале внутри поезда возле окна, не на настолько. Теоретически, можно улучшить ситуацию, объединив/зарезервировав (load balancing) несколько каналов от трех операторов, например по модему+2 антенны каждого оператора на каждые пару вагонов.
 

sprintload

Заблокирован
Реєстрація
06.04.19
Місто
Odessa <->Одесская
Телефон
Gygabyte Gsmart Rio R1 Assistant AP747 Huawei E1550 Huawei 3531
Если же это будут обычные панельки, которые прикрутят по обеим сторонам паровоза, сигнал будет чуть лучше, чем на мобильном терминале внутри поезда возле окна, не на настолько.
Как раз сильно будет отличаться . Антенна будет на крыше вагона , минимум 3 сектора . Уровень приёма на крыше неплох . Банды LTE 900 , 1800 . Но скорость ограничена .
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra

"Наразі ми готуємо проєкт City Express - це інший, якісний, сучасний рівень приміського сполучення. Який зокрема, допоможе подолати проблеми з трафіком у великих містах. Перший етап проєкту включає Київ, Харків, Дніпро", - сказав президент у понеділок на відкритті форуму "Україна 30. Інфраструктура".

За його словам, у Києві проєкт уже знаходиться на стадій перемовин з потенційним інвестором, у Харкові та Дніпрі поки що тільки розробляється проєкт.
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20

"Наразі ми готуємо проєкт City Express - це інший, якісний, сучасний рівень приміського сполучення. Який зокрема, допоможе подолати проблеми з трафіком у великих містах. Перший етап проєкту включає Київ, Харків, Дніпро", - сказав президент у понеділок на відкритті форуму "Україна 30. Інфраструктура".

За його словам, у Києві проєкт уже знаходиться на стадій перемовин з потенційним інвестором, у Харкові та Дніпрі поки що тільки розробляється проєкт.
Закупят новые электрички, которые которые засрут за год, и которые не окупятся потому что УЗ все еще не придумала как бороться с безбилетниками? Зато фирмы посредники поднимут бабла...
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
УЗ буде виставляти місту за ремонт міліони доларів і не давати слотів для курсування. Нічого нового.
 
Останнє редагування:
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
УЗ буде виставляти місту ща ркмонт міліони доларів і не давати слотів для курсування. Нічого нового.
Потому что давно для товарных поездов нужен обход Киева. Например как при Яныку хотели магистраль сделать "Фастов-Мироновка-Канев-Золотоноша-Гребенка-Прилуки-Бахмач". Или через Чернобыль "Коростень-Овруч-Припять-Славутич-Чернигов-Нежин", правда хз что там с радиацией, но для товарных поездов без остановок может и норм было бы
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Через Чорнобиль шматок Білорусі, не хочуть нічого рішати.
 
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
Через Чорнобиль шматок Білорусі, не хочуть нічого рішати.
Электрички же с Славутича на Припять ездят без остановки. А до карантина даже электричка была Чернигов-Иолча (станция в Беларуси, но принадлежит ЮЗЖД)
Post automatically merged:

 
Останнє редагування:
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra

Зі швидкістю 350 кілометрів на годину можна буде проїхатися напрямками:

  • Київ – Львів – Держкордон;
  • Київ – Одеса;
  • Київ – Харків;
  • Київ – Дніпро – Запоріжжя.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Ну й радіус повороту також нормований, вимоги щодо охоронної зони колії. Де будуватимуть це щастя?
 

татаринн

Заблокирован
Реєстрація
23.10.16
Місто
Одесса
Ну й радіус повороту також нормований, вимоги щодо охоронної зони колії. Де будуватимуть це щастя?
У них в голове и будуватимуть. (((
Там же где и вакцинации.
дыру в асфальте заделать не могут, но говорят про скорости 300+ кмч...
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Ну й радіус повороту також нормований, вимоги щодо охоронної зони колії. Де будуватимуть це щастя?
У них в голове и будуватимуть. (((
Там же где и вакцинации.
дыру в асфальте заделать не могут, но говорят про скорости 300+ кмч...
Нові технології? Залізницю вже асфальтом вкривають? :eek:
 

татаринн

Заблокирован
Реєстрація
23.10.16
Місто
Одесса
Ну й радіус повороту також нормований, вимоги щодо охоронної зони колії. Де будуватимуть це щастя?
У них в голове и будуватимуть. (((
Там же где и вакцинации.
дыру в асфальте заделать не могут, но говорят про скорости 300+ кмч...
Нові технології? Залізницю вже асфальтом вкривають? :eek:
Если для начала освоим технологии асфальтирования, чтобы он держался больше полугода хоть асфальт тот, то потом можно уже к гуперлупам переходить, а не сразу говорить про скорости 350 км
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra

"Всі ці роки приміський транспорт був поза фокусом уваги. І порівняно з іншими активами УЗ - найбільш зношеним, близько 95%. Ми вирішили змістити фокус... Мова не йде про якийсь "гіперлуп". Цей проект дуже практичний і реальний. Він дасть значний ефект всьому місту Києву і дозволить розвантажити дороги. Все, що для цього проекту потрібно, у нас вже є - інфраструктура, рухомий склад", - сказав Жмак.

Основою для київського City Express стане кільце, по якому зараз їздить міська електричка "Київпастрансу". До нього планують під'єднати всі основні міста-супутники Києва: Вишгород, Бровари, Бориспіль, Білу Церкву, Фастів, Боярку, Вишневе, Ірпінь, Бучу.

1614112838548.png

В УЗ очікують, що міський експрес буде перевозити до 150 тисяч пасажирів на день та 53 млн на рік. На сьогоднішній день щодня до Києва приїжджає близько 450 тис. осіб, із них 77 тис. – залізничним транспортом.

Збільшувати кількість пасажирів планують за допомогою човникових електричок.

"Зараз електрички йдуть зазвичай до київського Центрального вокзалу, але до нього доїжджає незначна кількість пасажирів, тому ми й будемо запускати човникові маршрути, Буча - Святошин, Боярка - Київ, будемо відкривати нову ділянку сполучення станція метро Почайна - Вишгород, будемо їхати на Бровари. Ці кроки дозволять нам підвищити кількість пасажирів, що ми перевозимо на день, практично вдвічі", - сказав Жмак.

Жмак додав, що компанія сама не справиться з таким проєктом і розраховує на допомогу місцевих громад та держави.
 
Зверху