fan

Реєстрація
29.10.07
Місто
Полтава, Киев
Телефон
всякий антиквариат

Українська залізниця ¤ Укрзалізниця

uz.gov.ua | стаття у Вікіпедії
Придбання проїзних документів (online):
👉 Вартість квитків через мобільний застосунок і чат-боти трохи дешевше вартості квитків на сайті.
❗ На період дії воєнного стану попередній продаж квитків відкривається з 8:00 за 20-ть діб до відправлення потяга.

Замовлення послуг онлайн: групові квитків (для організованих груп), UZ Lounge (Київ), пошук забутих речей, вагон-автомобілевіз (для подорожей зі власним авто), вокзальний помічник (для маломобільних пасажирів)
Служба відстеження квитків на поїзди: Tickets Waiter може не відкриватися без VPN
Коефіцієнти індексації до тарифів (квитка та плацкарти) на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні за календарними періодами
Період відправлення поїзда​
Кількість днів​
Коефіцієнт індексації​
01–20 січня
20​
1,02​
21–31 січня
11​
0,86​
лютий
28–29​
0,95​
березень
31​
1,01​
01–27 квітня
27​
1,02​
28 квітня — 8 травня
11​
1,03​
9 травня
1​
0,8​
10–31 травня
22​
1,01​
1 червня — 31 серпня
92​
1,07​
вересень
30​
1,02​
1 жовтня — 24 грудня
85​
0,93​
25 грудня — 30 грудня
6​
1,1​
31 грудня
1​
0,7​
Зазвичай продаж відкривається за 45-ть діб о 8-ої ранку. Але є й нюанси.
Увесь поїзд на певну дату ніколи відразу в продаж не вивалюють на сайт, а вільні місця порційно трохи щодня відкривають до продажу, аж до дня відправлення. Плюс усілякі бронювання. Нереалізовану бронь зазвичай знімають і решту вільних місць відправляють у продаж за добу до відправлення.

Довідково-інформаційна служба (доставка квитків по м. Київ): 0 (44) 309-7005, 7:00–21:00
Платна довідка: 0 (900) 908-005, цілодобово
Якість та сервіс: 0 (800) 503-111, [email protected]
Стоп-корупція: 0 (800) 503-222, [email protected]
Послуги вагона-автомобілевоза (правила перевезення автомобілів)

Рік​
Кількість проданих квитків​
2021​
26 853 292​
2020​
19 524 973​
2019​
53 355 715​
2018​
55 885 651​
2017​
53 669 618​
2016​
48 784 030​
2015​
43 624 429​
 
Причина: попередній продаж квитків
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
05.07.18
Місто
Poland
На честь свята горів локомотив біля Ірпеня? Цікаво, якій Залізниці він належав? Знову Львівській?
А чого б це Львівській бути біля Ірпеня?

Добавлено через 30 секунд
Всі сьогодні щось пишуть,але ніхто не вітає з Днем Залізничника:gudok:
Вітаю вас і всіх причетних зі святом!!!
 
Останнє редагування:

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Галичина
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Потяг Київ-Ковель. Локомотив міг бути здолбунівського депо.
 

Lawyer

Харьков, Украина
Реєстрація
07.06.08
Місто
UA 21 (Харкіff,УКРАЇНА)
Телефон
ZTE Blade A7 2020
Горел чс8-020, приписки юзжд.
Капремонт до 10.2019 был в Запорожье :) Уремонтировали.
 
  • Like
Реакції: idea

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Всі сьогодні щось пишуть,але ніхто не вітає з Днем Залізничника:gudok:
Ну, тому, думаю, что в теме наверняка не так много профессиональных зализн... пардон, железнодорожников, а весь тутошний бомонд - в основном потребительский.

Добавлено через 8 минут
И по поводу нового дизеля. Такой вполне был бы уместен (и востребован) на линии Одесса - Измаил. Что первый "пригородный" вариант в виде ДПКР2, так и в виде "регионально/классного" ДПКР3 (тогда в последнем вагоны должны быть всех трёх классов).
На участке от Одессы до Белгорода Днестровского он мог быть, примером, с остановками только по важным станциям (Аккаржа, Каролина Бугаз и Бугаз Затока), летом можно было бы добавлять остановочные платформы с курортным пассажиропотоком (Лиманская и Солнечная), а далее Б.Д. - уже по всем станциям, которые там, если справедливо сказать, не так часты и имеют порядочное расстояние между собой.
А базу ему справедливо было бы определить в депо РПЧ9 Одесса Застава 1.
 
Останнє редагування:

GAS

Бесарабський бандерівець
Команда форуму
Реєстрація
11.09.14
Місто
Рені
Телефон
Xiaomi 14T

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Ага, сейчас поездом "Измаил-Киев" неудобно что в Одессу, что из Одессы добираться
Ну, нынешний пассажирский (точнее, скорый) больше как для Киева запущен, а мы, чисто одесситы, или кому только до Одессы надо из глубинки Бессарабии - только в нём попутчики. Но тоже нормально. Теперь все знают, что поезд есть, регулярный и ежедневный, с умеренной ценой, несколько раз им проехался по региону и сразу видно, что пользуется спросом. Думаю, что и местный дизель на участке Одесса - Измаил в чисто дневном оборотном режиме тоже пользовался бы популярностью, если будет без все этих фокусов - дурацкого времени отправления и прибытия (то есть, проложенного расписания) и каких либо определённых дней, и не ежедневно, чтоб знать, что он постоянно каждый день, а не парить себе мозги и подбирать день недели (когда легче плюнуть на это и поехать автобусом).
 
  • Like
Реакції: GAS

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Галичина
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Але чи задовільнить час в дорозі? З відкриттям траси Одеса-Рені, автобусів багато, їдуть швидко.
 

Mathias

Я - голос у твоїх вухах
Реєстрація
27.07.12
Місто
Київ
Телефон
iPhone 15, Huawei E5573
Господа, чуть отстал от жизни. Если мне нужны билеты на 8 января, в какой день в 8 утра мне нужно тыцкать F5 в окне букинга? За 30 календарных, 45, 60? Припоминаю, что часть поездов переводили на 45, и что-то было про ИС+ за 60, было бы неплохо узнать.
 
Реєстрація
15.12.08
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi 3
Господа, чуть отстал от жизни. Если мне нужны билеты на 8 января, в какой день в 8 утра мне нужно тыцкать F5 в окне букинга? За 30 календарных, 45, 60? Припоминаю, что часть поездов переводили на 45, и что-то было про ИС+ за 60, было бы неплохо узнать.

По напрямку Харків-Київ десь така картинка, по аналогії з відкриттям на сьогоднішню дату))
10 листопада відкриють на 063, 115
25-го +138, 020, 142, 111, 002, 017 і т.п.
2-го грудня +126
5-го грудня + Інтерсіті 712, 721, 723, 725
 
Реєстрація
15.12.08
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi 3
Ничего подобного, зачем бориспольскому экспрессу салоны 1 и 2го класса, которые есть в этом дизель-поезде. Этот дизель-поезд региональный,
Таки в Бориспіль.

"Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ) завершив збирання нового дизель-поїзда ДПКр-3. Наразі він проходить випробування на шляхах “Укрзалізниці”.

Передає Національний Промисловий Портал з посиланням на ЦТС.

Даний дизель-поїзд вже закуплений “Укрзалізницею” і буде експлуатуватися на маршруті Центральний залізничний вокзал Києва — аеропорт Бориспіль. Поїзд почне працювати на лінії Kyiv Boryspil Express вже до кінця поточного року. Він складається з трьох вагонів, які містять 170 місць для пасажирів. Для швидкої посадки та висадки пасажирів передбачені 12 двостулкових автоматичних вхідних дверей — по чотири на вагон.

На даний момент поїзд, знаходиться на станції Новомосковськ-Дніпровський в Дніпропетровській області. На ньому встановлюється обладнання для проведення міцності, гальмівних, динамічних та інших випробувань, після чого дизель-поїзд вийде в пробіг на відрізку Новомосковськ-Балівка. Випробування будуть проходити за спеціальною програмою і триватимуть понад місяць.

До сьогоднішнього дня “Укрзалізниця” володіла лише одним пасажирським дизель-поїздом КВБЗ, експлуатація якого почалася у жовтні 2015 року."
 
Останнє редагування модератором:

GAS

Бесарабський бандерівець
Команда форуму
Реєстрація
11.09.14
Місто
Рені
Телефон
Xiaomi 14T
Але чи задовільнить час в дорозі? З відкриттям траси Одеса-Рені, автобусів багато, їдуть швидко.

Цена маршрутки Измаил-Одесса 200 грн, поезд (плацкарт) - 150 грн. Дизелем наверняка было бы ещё дешевле. А если студенты, или другие льготные категории? Кому важна экономия - тот поедет на пару часов дольше.
 
Реєстрація
15.12.08
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi 3
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Да, ещё один дизель-вагон ушёл в небытие. Их не так уже много осталось в наличии. Машину Д1 717 я хорошо знаю. Она поступила к нам на Одесскую дорогу сразу в депо ТЧ8 Николаев в 1984 году в одной партии с машиной Д1 713, которая работала в нашем в нашем депо ТЧ9 Одесса Застава 1 и до сих по в работе на Шевченковском регионе (Черкасская область).
 
Зверху