fan

Реєстрація
29.10.07
Місто
Полтава, Киев
Телефон
всякий антиквариат

Українська залізниця ¤ Укрзалізниця

uz.gov.ua | стаття у Вікіпедії
Придбання проїзних документів (online):
👉 Вартість квитків через мобільний застосунок і чат-боти трохи дешевше вартості квитків на сайті.
❗ На період дії воєнного стану попередній продаж квитків відкривається з 8:00 за 20-ть діб до відправлення потяга.

Замовлення послуг онлайн: групові квитків (для організованих груп), UZ Lounge (Київ), пошук забутих речей, вагон-автомобілевіз (для подорожей зі власним авто), вокзальний помічник (для маломобільних пасажирів)
Служба відстеження квитків на поїзди: Tickets Waiter може не відкриватися без VPN
Коефіцієнти індексації до тарифів (квитка та плацкарти) на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні за календарними періодами
Період відправлення поїзда​
Кількість днів​
Коефіцієнт індексації​
01–20 січня
20​
1,02​
21–31 січня
11​
0,86​
лютий
28–29​
0,95​
березень
31​
1,01​
01–27 квітня
27​
1,02​
28 квітня — 8 травня
11​
1,03​
9 травня
1​
0,8​
10–31 травня
22​
1,01​
1 червня — 31 серпня
92​
1,07​
вересень
30​
1,02​
1 жовтня — 24 грудня
85​
0,93​
25 грудня — 30 грудня
6​
1,1​
31 грудня
1​
0,7​
Зазвичай продаж відкривається за 45-ть діб о 8-ої ранку. Але є й нюанси.
Увесь поїзд на певну дату ніколи відразу в продаж не вивалюють на сайт, а вільні місця порційно трохи щодня відкривають до продажу, аж до дня відправлення. Плюс усілякі бронювання. Нереалізовану бронь зазвичай знімають і решту вільних місць відправляють у продаж за добу до відправлення.

Довідково-інформаційна служба (доставка квитків по м. Київ): 0 (44) 309-7005, 7:00–21:00
Платна довідка: 0 (900) 908-005, цілодобово
Якість та сервіс: 0 (800) 503-111, [email protected]
Стоп-корупція: 0 (800) 503-222, [email protected]
Послуги вагона-автомобілевоза (правила перевезення автомобілів)

Рік​
Кількість проданих квитків​
2021​
26 853 292​
2020​
19 524 973​
2019​
53 355 715​
2018​
55 885 651​
2017​
53 669 618​
2016​
48 784 030​
2015​
43 624 429​
 
Причина: попередній продаж квитків
Останнє редагування модератором:

Disabled

FCDK
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Київ
Телефон
SM-A525FZKI
Ответ: Укрзалізниця жжот нипадеццки

мы к евра гатовимся!
будем европейцев учить жить по европейски :D
 

fan

Реєстрація
29.10.07
Місто
Полтава, Киев
Телефон
всякий антиквариат
Ответ: Укрзалізниця жжот нипадеццки

Блин, об этом как-то не подумал :D
Фото сабжа с места событий прилагается.
 

Den.I.Am

Вечно молодой и пьяный..
Реєстрація
20.11.07
Місто
Харьков/Киев
Телефон
Xiaomi Mi 8
Ответ: Укрзалізниця жжот нипадеццки

У меня вчера родственники ехали с Киева в Харьков на вечернем поезде, так поезд задержался на 3 часа - вроде бы где-то под Киевом сошло с рельсев 6 товарных вагонов. Движение было парализовано..
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Ответ: Укрзалізниця жжот нипадеццки

Бывает. Техника никогда не дает 100% гарантии, тем более что без управлению людьми, а это еще плюс человеческий фактор.
Зато жд - самая безопасная, за последние годы смертей на жд по вине железки (не считая придурков, выпершихся на переезд) было единицы.
Вспомните, даже когда грохнулся Столичный Экспресс на скорости 130 - никто не погиб и серьезно не ранен, а представьте что было б если автобус в тех же условиях...
 

destro

Дигитал
Реєстрація
26.10.07
Місто
Донецк
Телефон
Neon
Ответ: Укрзалізниця жжот нипадеццки

А кто такой Подеревянский, чего за сабж?
 

EvgenyTar

наблюдатель
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Харьков
Телефон
Redmi Note 11E Pro
Ответ: Укрзалізниця жжот нипадеццки

Матюгальник.
 

fan

Реєстрація
29.10.07
Місто
Полтава, Киев
Телефон
всякий антиквариат
Ответ: Укрзалізниця жжот нипадеццки

opex, насчет "грохнулся" экспресс первый раз о таком слышу :eek:
Ну и потом, жд само по себе безопасней авто, но это никак не заслуга УЗ
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Ответ: Укрзалізниця жжот нипадеццки

2 мая прошлого года, Столичный Экспресс Днепропетровск-Киев, ст. Расава. Пресловутая веревка в межанизме стрелочного перевода. Следствие так до сих пор и ведут. Локомотив вроде восстановили, по крайней мере, одну секцию, 2 вагона списали, остальные восстановили.
Причем списанные списали с умом - раз уж такой краш-тест вышел - на заводе все обмеряли, посчитали для будущих выпусков.

2200084 - ст. Буча ЮЗЖД :)
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Ответ: Укрзалізниця жжот нипадеццки

Угу. Но станция есть и Экспресс-3 выдает именно такой код :)
 
Реєстрація
29.03.08
Місто
не на форуме
Ответ: Укрзалізниця жжот нипадеццки

А скажите, есть в Киеве реальная возможность заказать\купить билет на поезд через интернет? Типа как купить ваучер в приват24, или оплатить коммунальные расходы в портмоне? Знаю что-то должно быть, кто-то пытается, но как обстоят дела в этом на самом деле, не понятно. Тут какая-то чухня есть, но доверия не внушает. Может еще есть альтернативы?
 

Wise.Shubin

Гугиль
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
UA05,UA21
Ответ: Укрзалізниця жжот нипадеццки

это Южная жд, думаю только для харькова. Сам же неоднократно заказывал им билеты по телефону, на следующий день приезжал курьер и привозил, доставка 7,50 была. Заказ по телефону надо делать не менее чем за 5 суток до отправления.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Ответ: Укрзалізниця жжот нипадеццки

Там теперь заказываешь через инет, оплачиваешь картой 10 грн типа плата за бронь, нужно выкупить максимум через день.
Выкупить можно в Харькове и уже в Кременчуге.
 
Реєстрація
29.03.08
Місто
не на форуме
Ответ: Укрзалізниця жжот нипадеццки

Wise.Shubin сказав(ла):
Заказ по телефону надо делать не менее чем за 5 суток до отправления.
Не, такое не годится. Надо сегодня на сегодня или сегодня на завтра, при условии что есть места. Пусть дороже процентов на 10-20, но чтобы была такая возможность. А в течение 5 суток я и сам на вокзал найду время съездить.
 

com

Реєстрація
17.01.08
Місто
Львів
Львівська залізниця закликає обласні державні адміністрації об’єднати зусилля

http://uz.gov.ua/index.php?f=Doc.View&p=news_3483.0.news

В умовах катастрофічної зношеності парку електро- та дизель-поїздів Львівська залізниця змушена інформувати обласні державні адміністрації про те, що частково кошти на закупівлю рухомого складу мають надходити саме від них. Про це свідчить стаття 10 Закону України «Про залізничний транспорт» ( №273/96-ВР ) .

Уже з 1 січня 2009 року на Львівській залізниці треба буде вивести з експлуатації майже 30% електричок та дизелів. Залізничники, виконуючи зобов’язання та інструкції, не мають права використовувати на маршрутах рухомий склад, термін експлуатації якого збіг, але, на превеликий жаль, замінити його нічим. А відтак уже з січня в усіх семи областях (Львівська, Тернопільська, Рівненська, Чернівецька, Волинська, Івано-Франківська та Закарпатська) залізничники змушені будуть відміняти кожен третій або четвертий поїзд на маршруті.

Вихід залізничники вбачають у колективному вирішенні проблеми й пропонують у фінансових планах на майбутній рік обласним державним адміністраціям закладати статтю витрат на оновлення рухомого складу, адже це одна з найважливіших статей, що спрямована на забезпечення комфортного життя та користування транспортними вигодами для мешканців усіх областей.

Не новина, що саме приміські перевезення, де використовуються дизель та електропоїзди, є надзвичайно популярними і потрібними людям, а для залізниці це основна графа збитків. Залізничники протягом багатьох років намагалися власними силами втримати навантаження соціальних перевезень, часто продовжуючи пускати поїзди на стабільно збиткові та малозаселені маршрути. Однак цього року проблема постала надто гостро. Начальник Львівської залізниці Михайло Мостовий звернувся з відповідними листами до голів усіх семи облдержадміністрацій. Залізничники сподіваються, що спільними зусиллями важку ситуацію з придбанням нового рухомого складу вдасться розв’язати.

Довідково. Наявний парк електропоїздів, які курсують територією Львівської області, на 53,8% відпрацював свій термін експлуатації. На Тернопільщині цей відсоток ще вищий — 70,4%. Рівненщина має 84,1% дизель та електропоїздів, які відпрацювали свій ресурс, а наявний парк дизель-поїздів серії Д1, які курсують по території Волинської та Івано-Франківської областей, майже на 100% відпрацював свій термін експлуатації. Чернівеччина має на 70% зношений парк дизель-поїздів. Наявний парк таких поїздів, які курсують по території Закарпатської області, на 53,8-100% відпрацював свій термін експлуатації.

Прес-служба Львівської залізниці

Добавлено через 13 минут
Перше, що прийшло на думку:
Маючи надлишок коштів на мобільних рахунках, міг би перерахувати частину цих коштів Укрзалізниці. Як це зробити?
 
Останнє редагування:

Виктор В

Заблокирован
Реєстрація
16.01.08
Місто
Хмельницкий
Телефон
palmd CDMA\GSM
Re: Львівська залізниця закликає обласні державні адміністрації об’єднати зусилля

Да действительно электричку Тернополь-Хмельницкий отменили. А зря ведь люди на ней добирались с Тернополя и районов на базар.
 
Зверху