Причина: оновлення шапки
Останнє редагування модератором:
Санкції, військова економіка, населення в сраці. Але населення не здатне будувати причинно-наслідкові зв'язки, тому, на жаль, нам це ніяк не допоможе. Хіба морально приємноТам в них якийсь ажіотаж щодо яєць почався, хоча ціни +-як в нас, в них навіть трохи дешевше.
Після них шось і в нас з яйцями трапилось. Був стабільний приріст +10коп/тиждень, а після їх панічних відосиків +1грн за кілька днів.Там в них якийсь ажіотаж щодо яєць почався, хоча ціни +-як в нас, в них навіть трохи дешевше.
Там за них це пропаганда побудуєпричинно-наслідкові зв'язки
а населення ту срацю відчуло? Насправді ?населення в сраці
Там вже НАТО за 2-3 тижні™ яєць пришле.Ната напала - яйця подорожчали
Треба вбити нату - яйця подешевшають
Вот ключевое слово. "обиженку" до сих пор смешанные чувства терзают. Потому что вроде "великая ядерная держава", а без этих ножек был бы натуральный голод. Обычно "великие ядерные державы" в такие моменты кладут с прибором на собственное население, но не принимают помощь. А из-за того, что "обиженка" тогда только начала играть роль "великой демократической ядерной державы", то согласилась принять ножки. О чем сейчас жалеет. Потому что помощь приняла от заклятых врагов. Что унизительно, в общем-то. Но людей спасли. А на людей пофиг.нібито
Нацагентство з питань запобігання корупції (НАЗК) включило литовську Viciunai Group до списку міжнародних спонсорів війни. Про це повідомляє пресслужба агентства.
Vici не зупиняє свої потужності в Росії, шукає нових працівників та сплачує значні податки до бюджету країни-агресора, пояснюють у НАЗК.
Французька мережа супермаркетів Carrefour заявляє, що не продаватиме такі продукти PepsiCo, як Pepsi, чипси Lay's та 7up, через занадто високі ціни. Про це пише Reuters.
З 4 січня полиці з продукцією PepsiCo в магазинах Carrefour у Франції супроводжуватимуться запискою "Ми більше не продаємо цей бренд через неприйнятне зростання цін", повідомив представник ритейлера.
У жовтні американська компанія заявила, що планує "скромне" підвищення цін, оскільки попит зберігся, незважаючи на подорожчання продукції. Це дало змогу PepsiCo підвищити прогноз прибутку на 2023 рік утретє поспіль.
Торік у вересні Carrefour почала помічати товари, виробники яких зменшують упакування, щоб приховати підвищення цін. У її магазинах з'явилися наклейки з написом: "Обсяг або вага цього продукту знизилася, а фактична ціна від постачальника збільшилася".
Молодці. Шкода, що в нас мережі супермаркетів такого не роблять.наклейки з написом: "Обсяг або вага цього продукту знизилася, а фактична ціна від постачальника збільшилася".
Так и сейчас пишетКолись Ашан писав ціну в перерахунку на 1л/1кг.
Не знаю, як зараз, бо ігнорую його вже майже 2 роки.Так и сейчас пишетКолись Ашан писав ціну в перерахунку на 1л/1кг.
Novus, здається, теж.Колись Ашан писав ціну в перерахунку на 1л/1кг.
Ключовий момент. Чим далі магазин від складу постачання, тим дорожча ціна продукту на поличці.між магазинами однієї мережі 400 м
Не тільки це. Ще часто, чим більш прохідний магазин, тим вищі ціниКлючовий момент. Чим далі магазин від складу постачання, тим дорожча ціна продукту на поличці.
И что? Я в своих магазинах делал разные цены в пределах ОДНОГО магазина в разное время дня. Например повышал цены на бухло во время школьной перемены, чтобы синяки не пёрлись в магаз когда в нём полно детей, и наоборот - снижал цену когда никого нету, чтобы приманивать синеву в тухлое время. Или на хлеб: после обеда цена на хлеб падала на гривну, а за два часа до закрытия вообще по себестоимости продавался (ну чтобы чёрствый утром не вертать).Різниця між магазинами однієї мережі 400 м . Один і той самий товар з однієї партії. Різна ціна
Это не ключевой. Магаз может быть прям у склада, но цену можно залупить повыше, если нету конкурентов рядом. И наоборот: если магаз у чёрта на куличках, но он находится на пятачке среди пяти других таких же магазинов - то ты хоть усрись - но цену ты не залупишь, тебе просто не дадут конкурентыКлючовий момент. Чим далі магазин від складу постачання, тим дорожча ціна продукту на поличці.між магазинами однієї мережі 400 м
З черствим хлібом логіка тут хоч якась є , а з кефіром просто відчуття що мене намахують. Все чесно , я бачу ціну, бачу товар , цінник співпадає з ціною в чеку, так що все як би прозорро, відкрито і прозоро , але якось так само як в прозоро - відчуття Що я лопух , точніше що з мене хочуть зробить лопухаИ что? Я в своих магазинах делал разные цены в пределах ОДНОГО магазина в разное время дня. Например повышал цены на бухло во время школьной перемены, чтобы синяки не пёрлись в магаз когда в нём полно детей, и наоборот - снижал цену когда никого нету, чтобы приманивать синеву в тухлое время. Или на хлеб: после обеда цена на хлеб падала на гривну, а за два часа до закрытия вообще по себестоимости продавался (ну чтобы чёрствый утром не вертать).Різниця між магазинами однієї мережі 400 м . Один і той самий товар з однієї партії. Різна ціна
Post automatically merged:
Это не ключевой. Магаз может быть прям у склада, но цену можно залупить повыше, если нету конкурентов рядом. И наоборот: если магаз у чёрта на куличках, но он находится на пятачке среди пяти других таких же магазинов - то ты хоть усрись - но цену ты не залупишь, тебе просто не дадут конкурентыКлючовий момент. Чим далі магазин від складу постачання, тим дорожча ціна продукту на поличці.між магазинами однієї мережі 400 м