Доброго дня,
Може порадите щось. Маю номер life більше 5и років.
Перейшов з контракту на передоплату. Мав підключену послугу деталізований рахунок, яка так і не відключилася. Щомісяця з рахунку знімається оплата, хоча послугою я не можу користуватися впринципі. Дзвінки в ЦО дають лише "пришвидшення запиту" і так вже півроку.
Це лайф просто забив вирішувати питання по моєму номеру?!
Є якісь важелі впливу, згідно з умовами підключення і т.д.? Факт неправильної тарифікації був підтверджений life-ом, навіть проводили корекцію балансу, але послугу так і не відключили.
Сам я її відключити не можу, так як нема такого пункту на my.life.com.ua ...
Може порадите щось. Маю номер life більше 5и років.
Перейшов з контракту на передоплату. Мав підключену послугу деталізований рахунок, яка так і не відключилася. Щомісяця з рахунку знімається оплата, хоча послугою я не можу користуватися впринципі. Дзвінки в ЦО дають лише "пришвидшення запиту" і так вже півроку.
Це лайф просто забив вирішувати питання по моєму номеру?!
Є якісь важелі впливу, згідно з умовами підключення і т.д.? Факт неправильної тарифікації був підтверджений life-ом, навіть проводили корекцію балансу, але послугу так і не відключили.
Сам я її відключити не можу, так як нема такого пункту на my.life.com.ua ...