Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
Пропоную впровадити наступну традицію в цій темі: після того, як автор повідомлення зробив допис у цій темі про зміни в умовах тарифу(ів) чи послузі (послугах), він у шапку теми заносить запис про зміни й дає посилання на свій пост.
Наприклад, зміст шапки теми з посиланням на повідомлення автора:
Пенсії перерахунок зробили, зараз в червні здається ще будуть перерахунок робити тим, хто ще працює і вже на пенсії. Кошти на зв'язок знайдуть. Я про міських пенсіонерів, бо в селі не підключать такі тарифи, щерез відсутність можливості підключення. Я якось в черзі стояв в Київстарі, так там пенсіонери більшість тариф за 100 грн підключали, бо вже мають ДІ, або можливість підключити ДІ. А ще пенсіонери любоять вайбер і фейсбук. Дорого це стаціонарний телефон, за який платять, а використовують тільки для виклику швидкої.
Про зміни в умовах обслуговування послуги Mobile ID
09.06.2021
З 17 червня 2021 року Київстар припиняє підключення нових абонентів до послуги Mobile ID, а також закриває можливість випуску, поновлення й продовження терміну дії сертифікатів електронних ключів для всіх користувачів сервісу.
З 1 листопада 2021 року послуга Mobile ID закриється у повному обсязі, користування нею для мобільної цифрової ідентифікації, а також підписання документів за допомогою КЕП Mobile ID* стане недоступним. Користувачам сервісу рекомендовано до цього часу звернутися до кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДП ДІЯ за телефонами +38 (067) 107-20-21, +38 (067) 107-20-41 для віддаленого блокування наявних сертифікатів.
Рішення компанії про поступове закриття послуги Mobile ID обумовлено низкою факторів на ринку довірчих послуг України й подальшою економічною недоцільністю підтримки та розвитку технології КЕП Mobile ID – кваліфікованого електронного підпису, що міститься на захищеній SIM-картці в мобільному телефоні абонента.
Нагадаємо, що Київстар запустив Mobile ID у дослідну експлуатацію ще у грудні 2017 року, а в грудні 2018 року першим серед телеком-операторів здійснив національний комерційний запуск послуги. Протягом кількох років Київстар розвивав сервіс, надаючи громадянам та бізнес-компаніям можливості віддаленої ідентифікації на державних і комерційних електронних ресурсах та підписання документів онлайн.
Із питаннями щодо змін в обслуговуванні послуги Mobile ID можна звертатися до вашого персонального менеджера або за номером: 0 800 300 466 *КЕП Mobile ID (ДСТУ ISO/IEC 14888-3:2019)
З 17 червня 2021 року Київстар припиняє підключення нових абонентів до послуги Mobile ID, а також закриває можливість випуску, поновлення й продовження терміну дії сертифікатів електронних ключів для всіх користувачів сервісу. З 1 листопада 2021 року послуга Mobile ID закриється у повному...
А мені декілька місяців розказували, що скоро знову відкриють можливість підключення Мобіле ІД в Хмельницькому. Ще залишився Лайфселл, але напевно теж скоро прикриє Мобіле ІД, як Водафон та Київстар. Тепер хто хотів Е-сім підключити, але вагався через Мобіле ІД, можуть спокійно підключати.
Пенсії перерахунок зробили, зараз в червні здається ще будуть перерахунок робити тим, хто ще працює і вже на пенсії. Кошти на зв'язок знайдуть. Я про міських пенсіонерів, бо в селі не підключать такі тарифи, щерез відсутність можливості підключення. Я якось в черзі стояв в Київстарі, так там пенсіонери більшість тариф за 100 грн підключали, бо вже мають ДІ, або можливість підключити ДІ. А ще пенсіонери любоять вайбер і фейсбук. Дорого це стаціонарний телефон, за який платять, а використовують тільки для виклику швидкої.
З 01 липня 2021 року Київстар змінює умови надання послуги Кредит Трансфер, а саме вартість послуги з переказу коштів між мобільними рахунками абонентів передплаченого зв’язку Київстар складатиме 3 гривні.
Решта умов надання послуг залишається без змін.
Детальна інформація про умови послуги Кредит трансфер — за посиланням.
З 01 липня 2021 року Київстар змінює умови надання послуги Кредит Трансфер, а саме вартість послуги з переказу коштів між мобільними рахунками
kyivstar.ua
Змінюються умови обслуговування послуг фіксованого зв’язку та Віртуальної мобільної АТС для бізнес-клієнтів
23.06.2021
Київстар постійно оновлює та вдосконалює свої системи, інвестує у будівництво мережі, волоконно-оптичних споруд та запуск нових високотехнологічних рішень, щоб надавати своїм клієнтам якісні та сучасні послуги із розширеними можливостями для ведення бізнесу. Лише в першому кварталі 2021 року компанія інвестувала у розвиток нових технологій зв’язку понад 1 млрд грн, що дозволило, зокрема, суттєво збільшити територію мережі 4G.
Розвиваючи та вдосконалюючи системи і, як наслідок, послуги та сервіси, Київстар прагне робити їх зручними, збалансованими за наповненням та такими, що відповідають потребам клієнтів і ринковим умовам.
Найближчим часом користувачам Віртуальної мобільної АТС стане доступним удосконалене та спрощене керування послугою через вебпортал, будуть покращені системи відображення та аналізу викликів, з’являться розширені можливості інтеграції із СRM-системами та клієнтськими IT-платформами тощо. А з 1 липня 2021 року оновляться деякі тарифні плани послуг Віртуальна мобільна АТС та фіксованого телефонного зв’язку. Зокрема, зміни щомісячної плати фіксованого зв’язку торкнуться тарифних планів SIP 50, SIP 150, SIP 700, SIP 1500, SIP 3000, SIP 5600, ISDN старт, ISDN база, ISDN ультра, ISDN профі.
Зміни у послузі Віртуальна мобільна АТС відбудуться для тарифних планів Скорочений номер 10, Контроль витрат 35, Конвергентний 55, Секретар 150, API 150 та Запис розмов 300. Також незначні зміни впроваджуються для нарахувань за послуги фіксованого телефонного зв’язку та послугу Віртуальна мобільна АТС, що надаються на індивідуальних засадах. Детальніше про нові тарифи — на сайті.
З усіх питань звертайтеся до персонального менеджера Київстар або за номером 0800300000 (безкоштовно з номерів мереж фіксованого та мобільного зв’язку України) Будь ласка, зверніть увагу. Рішенням Національної комісії№ 126 затверджено зміни до Граничних тарифів на загальнодоступні телекомунікаційні послуги, а саме: з 01.07.2021 для підприємств, установ, організацій та фізичних осіб-підприємців збільшується щомісячна плата за користування телефонним апаратом (апарат, підключений до окремої лінії (при бронюванні номера телефону та лінії у магістральному і розподільчому кабелі)).
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.