Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
Пропоную впровадити наступну традицію в цій темі: після того, як автор повідомлення зробив допис у цій темі про зміни в умовах тарифу(ів) чи послузі (послугах), він у шапку теми заносить запис про зміни й дає посилання на свій пост.
Наприклад, зміст шапки теми з посиланням на повідомлення автора:
Київстар оновлює і розширює пропозиції для користувачів тарифних планів Jasper
24.04.2023
З огляду на економічні й ринкові зміни, спричинені тривалою війною і зростанням інфляції, Київстар балансує вартість деяких тарифів, які не змінювалися вже понад 2 роки.
З 1 травня 2023 року підвищиться вартість у тарифах Jasper — для більшості тарифних планів лише на 5 грн. Водночас Київстар розширює можливість вибирати зручні умови користування платформою «Центр керування IoT». Для цього компанія створює додаткову низку тарифів, доступних для нових підключень — IoT Platform 30, IoT Platform 35, IoT Platform 60, IoT Platform Pool 40.
Оновлені й розширені тарифні пропозиції будуть доступні на сайті Київстар з 01.05.2023.
Детальну інформацію щодо змін клієнти можуть отримати у персонального менеджера Київстар або за номером 0800300000 (безкоштовно з номерів мереж фіксованого та мобільного зв’язку України).
Київстар оновлює і розширює пропозиції для користувачів тарифних планів Jasper
24.04.2023
З огляду на економічні й ринкові зміни, спричинені тривалою війною і зростанням інфляції, Київстар балансує вартість деяких тарифів, які не змінювалися вже понад 2 роки.
З 1 травня 2023 року підвищиться вартість у тарифах Jasper — для більшості тарифних планів лише на 5 грн. Водночас Київстар розширює можливість вибирати зручні умови користування платформою «Центр керування IoT». Для цього компанія створює додаткову низку тарифів, доступних для нових підключень — IoT Platform 30, IoT Platform 35, IoT Platform 60, IoT Platform Pool 40.
Оновлені й розширені тарифні пропозиції будуть доступні на сайті Київстар з 01.05.2023.
Детальну інформацію щодо змін клієнти можуть отримати у персонального менеджера Київстар або за номером 0800300000 (безкоштовно з номерів мереж фіксованого та мобільного зв’язку України)
Київстар оновлює і розширює пропозиції для користувачів тарифних планів Jasper
24.04.2023
З огляду на економічні й ринкові зміни, спричинені тривалою війною і зростанням інфляції, Київстар балансує вартість деяких тарифів, які не змінювалися вже понад 2 роки.
З 1 травня 2023 року підвищиться вартість у тарифах Jasper — для більшості тарифних планів лише на 5 грн. Водночас Київстар розширює можливість вибирати зручні умови користування платформою «Центр керування IoT». Для цього компанія створює додаткову низку тарифів, доступних для нових підключень — IoT Platform 30, IoT Platform 35, IoT Platform 60, IoT Platform Pool 40.
Оновлені й розширені тарифні пропозиції будуть доступні на сайті Київстар з 01.05.2023.
Детальну інформацію щодо змін клієнти можуть отримати у персонального менеджера Київстар або за номером 0800300000 (безкоштовно з номерів мереж фіксованого та мобільного зв’язку України)
З 26 квітня 2023 року підключення послуги «Ми Разом» для абонентів передплати стає недоступним. Користувачі, які підключили послугу раніше, можуть продовжити користування нею, якщо не будуть змінювати раніше обраний номер.
З 26 квітня 2023 року підключення послуги «Ми Разом» для абонентів передплати стає недоступним. Користувачі, які підключили послугу раніше, можуть продовжити користування нею, якщо не будуть змінювати раніше обраний номер.
Только что звонил ругался с оператором. Спросил у него, Как подключить услугу, 5 минут ждал пока он выяснял, Как её подключить. Через 5 минут, выдал, что услуга уже не доступна. С какого дня? А с сегодняшнего. Заявку чтобы подключили услугу, принимать отказался. Еле добился, чтобы принял заявку, почему я не был проинформирован об этом.
Самое интересное, что люди не знают об этом, зайдут поменять номер, а получат болт, старый удалится, новый уже не будет возможности поставить. Я уже молчу про то, что оператор сам, только сегодня, благодаря мне узнал, что услуга уже недоступна. Нодо звонить жаловаться, оставлять заявки и требовать, чтобы озвучили номер заявки.
З 26 квітня 2023 року підключення послуги «Ми Разом» для абонентів передплати стає недоступним. Користувачі, які підключили послугу раніше, можуть продовжити користування нею, якщо не будуть змінювати раніше обраний номер.
Дуже погана новина, завжди там тримав один номер, він і потрібен, але вперше його змінив пару місяців тому (не надовго так треба було), і все забував назад змінити, а тепер тю-тю...
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.