ПРО ЗМІНУ УМОВ НАДАННЯ ДЕЯКИХ ПОСЛУГ
ТОВ «лайфселл», що надає послуги рухомого (мобільного) зв’язку під торговою маркою lifecell повідомляє про те, що задля забезпечення безперервності роботи мобільної мережі у зв’язку з військовою агресією росії та пов’язаних з цим економічних чинників у період з 26.10.2022 до 30.12.2022 р. поступово відбудуться наступні зміни у ряді додаткових сервісів(послуг):
- будуть переглянуті умови, зокрема ціни та/або зміст пакетів послуг, період дії у наступних послугах:
Інтернет послуги: «Онлайн 1,5 ГБ», «Онлайн 3 ГБ», «Онлайн 7 ГБ», «Інтернет Тиждень», «1 ГБ на тиждень», «SmartNet+», «1 ГБ Інтернету на день», «2.5G Безліміт», «15 Гб Нічний Інтернет», «3G ОНЛАЙН 1ГБ», «3G ОНЛАЙН 2ГБ», «3G ОНЛАЙН 4ГБ», «3G ОНЛАЙН 8ГБ», «ОНЛАЙН 500МБ» та послуги (пакети інтернет-трафіку), які абонент може замовити іншому номеру в рамках послуги «Мобільна турбота»: 1,5ГБ, 3ГБ, 7ГБ, «1ГБ на тиждень».
Голосові послуги: «Економні дзвінки S», «Економні дзвінки M», «Економні дзвінки L», «Тиждень розмов» та послуги (пакети голосового трафіку), які абонент може замовити іншому номеру в рамках послуги «Мобільна турбота»: 40 хвилин на інші номери по Україні, 100 хвилин на інші номери по Україні, 200 хвилин на інші номери по Україні.
Послуги безлімітного доступу до відео та соціальних мереж: «LifeVideo безліміт на 4 тижні», «Online спілкування» (пакети Basic та Premium). Послуги, які абонент може замовити іншому номеру в рамках послуги «Мобільна турбота»: LifeVideo безліміт на 4 тижні.
Послуги обміну повідомленнями: «60 SMS на тиждень», «50 SMS», «200 SMS», «1000 SMS» та послуги, які абонент може замовити іншому номеру в рамках послуги «Мобільна турбота» 200 SMS, 1000 SMS, 50 SMS.
- буде припинено надання таких послуг як: «lifecell Відео Максимальний», «lifecell Відео Сова», «lifecell Відео Оптимальний», «lifecell Відео Онлайн».
Починаючи з 17 жовтня 2022 року абоненти-користувачі відповідних послуг отримають детальну інформацію по конкретній послузі у SMS-повідомленні. З інформацією про зміни можна буде ознайомитися на інтернет-сторінках відповідних послуг не пізніше ніж за 7 днів до дати змін. Щодо послуг, надання яких буде припинено, абонентам буде запропонована аналогічна (схожа) за змістом послуга для самостійного підключення.