Контракт ніби закривають якраз теж на lifecell, тому тільки передоплата чи корпоративні тарифи (але там свої мінуси)а контракт така можливість існує? Там тарифи вигідніше?
Контракту в лайф вже не існуєа контракт така можливість існує? Там тарифи вигідніше?
Хвилини з "Економних дзвінків" працюють лише на міські та інші мобільні номери по Україні.Перейти на "Єдиний" і замовити "економні дзвінки" 200 хв - 80 грн, 100-60грн, 50 - 40 грн.Мене цікавлять лише хвилини для дзвінків (без інтернету та SMS).
160 грн в місяць за дзвінки лише в мережі - це дуже дуже жирно та надмірно по відношенню до інших пропозицій від всієї цієї трійки слонівХвилини з "Економних дзвінків" працюють лише на міські та інші мобільні номери по Україні.Перейти на "Єдиний" і замовити "економні дзвінки" 200 хв - 80 грн, 100-60грн, 50 - 40 грн.Мене цікавлять лише хвилини для дзвінків (без інтернету та SMS).
В мережі - "Тиждень розмов" за 40 грн, який не продовжується автоматично.
Контракту в лайф вже не існуєа контракт така можливість існує? Там тарифи вигідніше?
Вроде есть ещё, только корпорацияКонтракту в лайф вже не існуєа контракт така можливість існує? Там тарифи вигідніше?
разве?
Виходить, що так. 500Гб для мене не критично. А ось 50 хвилин за кордон дуже шкода. Тарифна підписка до кінця серпня. Через помилку оформив частинами. Тепер не повернути бонусами при зміні тарифу. Розглядаю варіант в кінці серпня зміни тарифу на щось дешевше. Або повністю відмовитися від лайфу. На той час буде видно як з ним вчинити. Прикро, але відчуваєш себе кинутим!KML, Наповнення підписка не гарантує, вона гарантує ціну.
Брал на Год, платил частями, вернули за неиспользованные пакеты на Бонусный счёт (срок годности - Год).Через помилку оформив частинами. Тепер не повернути бонусами при зміні тарифу.
Возможно это особенный случай. Так как в официальных условиях написано, что не вернут. Можно попробовать спросить у оператора в моём случае и тогда принимать решение.Брал на Год, платил частями, вернули за не использованные пакеты на Бонусный счёт (срок годности - Год).Через помилку оформив частинами. Тепер не повернути бонусами при зміні тарифу.
Шелемба шось недопрацьовує: потрібно було вінквіз на *111#, а на *103# перевірка рахунку))Тепер по *103# вінквіз,
Як би таке було, був би бідний кол центр))Шелемба шось недопрацьовує: потрібно було вінквіз на *111#, а на *103# перевірка рахунку))Тепер по *103# вінквіз,
При смене тарифа абонентом или оператором они спиздят все что есть на счете.Тепер по *103# вінквіз, в кого денні пакети по тарифах вимкнуті, можна включити лише через оператора, от вимкнути не можна тепер взагалі ніяк, навіть через оператора.
При переводе двух моих номеров оператором на Платинум Лайф сохранилась эта услуга, которую с сегодняшнего дня не показывают.При смене тарифа абонентом или оператором они спиздят все что есть на счете.Тепер по *103# вінквіз, в кого денні пакети по тарифах вимкнуті, можна включити лише через оператора, от вимкнути не можна тепер взагалі ніяк, навіть через оператора.
Вже не відображає, просто по факту не знімаєVladRozm, в подключенных услугах отображается? Или просто, по факту, не снимает?
Хто каже, джерело?Кажуть