в мене було що відключались одразу як скидають повідомлення, я пишу «є ще питання» і всьо, досвідосМожна написати 1 слово/букву і ще хвилина на роздуми буде.Часу - 60 сек прочитати його відповідь, проаналізувати, та написати.
в мене було що відключались одразу як скидають повідомлення, я пишу «є ще питання» і всьо, досвідосМожна написати 1 слово/букву і ще хвилина на роздуми буде.Часу - 60 сек прочитати його відповідь, проаналізувати, та написати.
В lifecell є таке.Послуга Платінум 45 грн на рік коштує.З Платінум відповідають значно скоріше. Можна користатися ті 90 днів.
У ВФ была (или может все еще есть?) опция, что когда звонишь в поддержку, то можно было за 10 гривен ускорить время соединения с оператором.
1 раз даже воспользовалась...
Действительно, соединили мгновенно.
Можно было бы, конечно, посоветовать внедрить подобную штуку и другим операторам.
Но существует опасность того, что бесплатные сотрудники на линии просто исчезнут (ну или превратятся в вымирающий вид)...
45 грн на рік це не такі великі кошти якщо часто дзвониш до оператораВ lifecell є таке.Послуга Платінум 45 грн на рік коштує.З Платінум відповідають значно скоріше. Можна користатися ті 90 днів.
У ВФ была (или может все еще есть?) опция, что когда звонишь в поддержку, то можно было за 10 гривен ускорить время соединения с оператором.
1 раз даже воспользовалась...
Действительно, соединили мгновенно.
Можно было бы, конечно, посоветовать внедрить подобную штуку и другим операторам.
Но существует опасность того, что бесплатные сотрудники на линии просто исчезнут (ну или превратятся в вымирающий вид)...
за рік
рівень агента вищий, він хочаб не виключається різкоcat, а рівень Агента вищий по відчуттям?
Не завжди
В мене як у людини яка дуже багато працювала з людьми рівень Агента вимірюється дещо в іншому, він хочаб
Запити якщо складаються то вище пріорітет розгляду. Самі перетелефонують після уточнення важких питань, де їм також потрібна консультація)В мене як у людини яка дуже багато працювала з людьми рівень Агента вимірюється дещо в іншому, він хочаб![]()
Тоді нема сенсу ті гроші витрачати. Коли щось подібне було в Кс вищій рівень відчувався відразу.Не завжди
Оце я таке люблюСамі перетелефонують
І її можна замовити в подарунок,- на інший номер. Будучи учасником платинум клубу.Послуга Платінум 45 грн на рік коштує
Пора вжє тему відкрити на форумі подарую преміум за 30 грн замість 45грн. Це актуально хто сумує за тим що закрили вивід на банківські карткиІ її можна замовити в подарунок,- на інший номер. Будучи учасником платинум клубу.Послуга Платінум 45 грн на рік коштує
на red forum MARKET можна відкрити таку темуПора вжє тему відкрити на форумі подарую преміум за 30 грн замість 45грн. Це актуально хто сумує за тим що закрили вивід на банківські карткиІ її можна замовити в подарунок,- на інший номер. Будучи учасником платинум клубу.Послуга Платінум 45 грн на рік коштує![]()
Вищий.@cat, а рівень Агента вищий по відчуттям?
Треба взагалі для свинорилів окремих найкомпетентніших операторів, преміум і ще вище по статусу оператор для свинорилівВищий.@cat, а рівень Агента вищий по відчуттям?
Преміальні коти на преміальних кормах))
Боюся,що Шелемба економить на цьомуПреміальні коти на преміальних кормах
Для таких (свнрлв) треба обершахраїв,- для змагального процесу,- тобто хто кого "через лозейку нахлобучить"...Треба взагалі для свинорилів окремих найкомпетентніших операторів, преміум і ще вище по статусу оператор для свинорилівВищий.@cat, а рівень Агента вищий по відчуттям?
Преміальні коти на преміальних кормах))![]()
природою давно врівноважено: чорношляпники заробляють більше від білих капелюхів.Для таких (свнрлв) треба обершахраїв,- для змагального процесу,- тобто хто кого "через лозейку нахлобучить"...![]()
У лайфа купляєте платинум за 45грн рік, в київстара таке є для тих хто платить за 600грнЗ Платінум відповідають значно скоріше. Можна користатися ті 90 днів.
У ВФ была (или может все еще есть?) опция, что когда звонишь в поддержку, то можно было за 10 гривен ускорить время соединения с оператором.
1 раз даже воспользовалась...
Действительно, соединили мгновенно.
Можно было бы, конечно, посоветовать внедрить подобную штуку и другим операторам.
Но существует опасность того, что бесплатные сотрудники на линии просто исчезнут (ну или превратятся в вымирающий вид)...