Не знаю як ви, а я десь раз на місяць-два стабільно бачу десь біля смітників розірвані стартові пакети та/або пластикові холдери. Тобто їх тупо викидають, сильно не розглядаючи навіть. Навіщо в такому випадку заморочуватись щоб воно викликало вау-ефект як колись - неясно.
Друге. Коли мобільний зв'язок був преміальною (або принаймні не всім доступною) послугою, там звісно треба було привабити платоспроможну аудиторію будь якими методами, і дизайн тут був серйозною підмогою. Бачите, коробку від сім-сіма пам'ятають всі. А так елітарність доступу до чогось уже втрачена, нема сенсу на неї напирати у дизайні.
Третє. Дизайн змінився і локальні тренди змінюються постійно. Скевоморфізм (за яким я сумую) і "аеро" (привіт Віста) були на коні з середини 00-х по 12-13й і це був золотий вік красивого, непрактичного, але технічно складного дизайну, де фахівець міг реально показати клас. Але потім все скотилось у flat design, повна пласкість, відсутність надмірної деталізації, тяжіння до максимального спрощення в угоду впізнаваності, і це вплинуло не тільки на комп'ютерні системи, а і на загалом ринок дизайну як такий. І це була відповідь на загальне візуальне перевантаження сучасного світу, яке нас супроводжує. Менше деталей, більше сенсів. Тому дизайн заради дизайну повільно доздихує або маргіналізується в межах окремих ніш, і в масовому сегменті (яким очевидно є зв'язок) йому більше не місце. Sic transit gloria.