Чому раніше оператори старались над дизайном сім карт, а зараз ні?

  • Автор теми yanv
  • Дата створення
Реєстрація
27.05.21
Місто
Киев
Красивые симки, были у оператора Mobi.
 

Вкладення

  • 78bc929c005a929b1d91f2be481ca05b-quality_75Xallow_enlarge_1Xresize_crop_1Xw_600Xh_400.jpg
    78bc929c005a929b1d91f2be481ca05b-quality_75Xallow_enlarge_1Xresize_crop_1Xw_600Xh_400.jpg
    53.6 КБ · Перегляди: 65

Mathias

Я - голос у твоїх вухах
Реєстрація
27.07.12
Місто
Київ
Телефон
iPhone 15, Huawei E5573
Не знаю як ви, а я десь раз на місяць-два стабільно бачу десь біля смітників розірвані стартові пакети та/або пластикові холдери. Тобто їх тупо викидають, сильно не розглядаючи навіть. Навіщо в такому випадку заморочуватись щоб воно викликало вау-ефект як колись - неясно.

Друге. Коли мобільний зв'язок був преміальною (або принаймні не всім доступною) послугою, там звісно треба було привабити платоспроможну аудиторію будь якими методами, і дизайн тут був серйозною підмогою. Бачите, коробку від сім-сіма пам'ятають всі. А так елітарність доступу до чогось уже втрачена, нема сенсу на неї напирати у дизайні.

Третє. Дизайн змінився і локальні тренди змінюються постійно. Скевоморфізм (за яким я сумую) і "аеро" (привіт Віста) були на коні з середини 00-х по 12-13й і це був золотий вік красивого, непрактичного, але технічно складного дизайну, де фахівець міг реально показати клас. Але потім все скотилось у flat design, повна пласкість, відсутність надмірної деталізації, тяжіння до максимального спрощення в угоду впізнаваності, і це вплинуло не тільки на комп'ютерні системи, а і на загалом ринок дизайну як такий. І це була відповідь на загальне візуальне перевантаження сучасного світу, яке нас супроводжує. Менше деталей, більше сенсів. Тому дизайн заради дизайну повільно доздихує або маргіналізується в межах окремих ніш, і в масовому сегменті (яким очевидно є зв'язок) йому більше не місце. Sic transit gloria.
 
Зверху