fudor

Особливий статус
Реєстрація
07.12.07
Місто
Коломия
Телефон
S24u
Корисна інформація:
  • Інформаційна кампанія #ШахрайГудбай 2020 — promo.bank.gov.ua/stopfraud
    кібербезпека · платіжна безпека · скімінг · телефонне шахрайство · фінансовий номер · безпечний онлайн-шопінг
  • Онлайн-гра «Здолай шахрая!» — game.ema.com.ua
  • Профілактика мобільного шахрайства — kv.st/stop_cheating
    перемога в неіснуючій акції · використання простих паролів · розсилка SMS на номери абонентів Київстар · викрадення SIM-картки · мобільні віруси · вимагання грошей · шахрайство з картками поповнення
  • Захист від шахрайства — www.intertelecom.ua/info/zakhyst-vid-shakhraystva
    телефонне шахрайство · фінансове шахрайство · шахрайство в Інтернеті · безпечне використання SIP-телефонії
  • Юридична консалтингова група «LEX» — lex-ua-lex.blogspot.com/
    сайт с обзорами мошенников
  • Про сорта фишинга — ko.com.ua/pro_sorta_fishinga_137208
    почтовый фишинг · целевой фишинг · уэйлинг · смишинг · вишинг · компрометация корпоративной электронной почты · клон-фишинг · «злой двойник» · фишинг в социальных сетях · фишинг в поисковых системах · фарминг
  • Якийсь список шахраїв https://blackbox.net.ua
"Покупатель", обозначим его цифрой 1, ну мне так понравилось, да и цифра не плохая, обращается к реальному продавцу, пусть он будет 2, не в обиду, здесь не соревнование) И в одночасье, к нему обращается покупатель "фальш" товара, назовем его 3, пусть тоже не обижается. Из этого исходит определение "треугольник" в виду 3-х составляющих. Теперь 1, договаривается с 2 о покупке, и предлагает предоплату, и договаривается с 3 о продаже, но за предоплату, скинув номер карты 2. 3 отправляет 2 сумму, 2 отправляет товар, 1 получает товар, 2 и 3 грызутся между собой, а 1 выкидывает симку и продолжает искать следующих 2 и 3.
Например, я - мошонник. Нахожу на Олухе плеер, создаю такой же лот, но дешевле на 100...200 грн, например. Жду "лоха". "Лох" пишет мне, что согласен купить, я пишу продавану плеера: "хочу купить твой плеер, дай номер карты, но давай поторгуемся". Как аргумент для торга, можно привести мой же "виртуальный" лот, а лучше сделать еще пару "дурилок", с учетом нюансов товара. Продавец скидывает от начальной цены 100...200 грн (в зависимости от лота), дает номер карты. Я отправляю номер карты продавца "лоху", и предупреждаю продавца, что оплатит кум/сват/брат с другим именем и фамилией. "Лох" платит на карту продавцу, мошенник, как посредник, высылает продавану свои данные для Новой почты, продавец высылает плеер мошеннику. Продавец получил деньги, отправил товар, доволен, реальный "покупатель-лох" ничего не получает, начинает сраться с продавцом, звонит в банк, ментам и т.д, поднимает кипеш. Мошонник с товаром и почти не засветился - паспорт можно подделать тупо сменой фотографии, а можно и нет - доказать, что он развел, и привлечь, реально очень сложно. Может, есть еще варианты этой схемы, но я такое наблюдал. Еще, по аналогии хакерских атак, можно назвать этот развод красиво английской аббревиатурой MIM - "Man-In-The-Middle".
 
Причина: оновлення шапки
Останнє редагування модератором:

ГлавБухАрик

Осінт-профанатор
Реєстрація
01.01.24
Місто
Kyiv
  • Dislike
Реакції: omni
Реєстрація
19.07.17
Місто
Київська область
Телефон
Poco F6
Тим що коли рано чи пізно Вам раптом буде потрібна допомога, той хто потенційно може її надати, вирішить так само... Карма - вона така
Ок, спробую допомогти. Написав у підтримку Нової Пошти про помилку. Писати чи дзвонити відправнику/отримувачу не збираюся.
 
Останнє редагування:

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Nubia Neo, Poco M3 Pro
А якщо нічого не робити (ігнорувати) то чим це мені загрожує? Я ж не зобов'язаний підказувати (допомагати) відправнику або дійсному отримувачу що вони хибний мобільний номер зазначили.
Поприходять ще повідомлення що термін очікування посилки завершується і все? Тобто нашкодити мені якимось чином не зможуть?
- Через якийсь час відправник тобі може дзвонити і питати, чи збираєтесь забирати посилку. Є ризик, що через непорозуміння, потім твій телефон попаде у блекліст продавців для відправок наложеним платежем.
- Доволі часто відправники-магазини не повідомляють про відправлену ттн і фактичний отримувач дізнається про відправлення тільки по трекінгу Нової Пошти. А оскільки телефон отримувача вказано некоректно, то імовірно реальний отримувач і не знає, що його посилка вже прибула на місце призначення і його чекає
 
Реєстрація
19.07.17
Місто
Київська область
Телефон
Poco F6
оскільки телефон отримувача вказано некоректно
А хто винен в некоректному номері телефона: відправник чи отримувач? Я цим номером лише для роботи користуюся. І акаунта Нової Пошти на ньому немає.
 

Паук

Пивовар
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Полтава
Телефон
(M) forever
Не очікую на посилку з Нової Пошти бо нічого не замовляв. Але на робочий мобільний прийшов SMS: "посилка ... (номер) від ... (назва ФОП) прибула у відділення
Колись було таке, тільки наложка 3 сотні. Ну я коли своє забирав, глянув на ту посилку - всередині маленький шкіряний брєлочок (яких повно на будь-якій АЗС з нормальним магазом всередині). Відмовився від отримання і усі діла.
 
Реєстрація
31.07.16
Місто
Харьков
Телефон
Nokia X2-02
Не очікую на посилку з Нової Пошти бо нічого не замовляв. Але на робочий мобільний прийшов SMS: "посилка ... (номер) від ... (назва ФОП) прибула у відділення
Колись було таке, тільки наложка 3 сотні. Ну я коли своє забирав, глянув на ту посилку - всередині маленький шкіряний брєлочок (яких повно на будь-якій АЗС з нормальним магазом всередині). Відмовився від отримання і усі діла.
Може це воно?
Screenshot_20250924-195200.jpg
 

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Nubia Neo, Poco M3 Pro

Мошенники начали «арендовать» аккаунты россиян в мессенджере Max​

Телефонные мошенники начали «арендовать» аккаунты жителей России в государственном мессенджере Max для совершения преступлений.
...
«Схема, отработанная на аккаунтах мессенджера WhatsApp, использует ту же инфраструктуру и развивается по аналогичному сценарию.
Аккаунты передаются гражданами *оссии во временное пользование за вознаграждение в $10–15. Чаще всего аккаунты сдают школьники и студенты, для которых такое вознаграждение является значительным. В настоящий момент такие случаи носят единичный характер», — говорится в сообщении.
Код:
https://theins.ru/news/284269
 
Останнє редагування:
Реєстрація
20.01.25
Місто
Odesа
Maxxx, да
сейчас даже в "вакансиях" указывают что работают по рф
А значит нет уголовной ответственности в случае чего 😁
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Наші "офісники" по кацапах працюють?)
Мають час та натхнення:
«Злоумышленники смогли убедить гражданина, что его аккаунт взломан, и направили в поддельную техподдержку. Оператор подтвердил взлом и направил гражданина к следующим специалистам. Чтобы придать веса своим словам, преступники организовали видеоконференцию в Zoom», — говорится в сообщении. В «совещании» участвовали «представители полиции», «Минцифры» и «Росфинмониторинга».
«Мы с трудом можем представить обстоятельства, при которых экстренное межведомственное совещание проходит в публичном видеосервисе, но в рассматриваемом случае спектакль сработал», — заключили в УБК МВД.
 

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Nubia Neo, Poco M3 Pro
Мають час та натхнення:
з цієї ж статті:
мошенники начали представляться жертвам курьерами или сотрудниками маркетплейсов. «Они сообщают о доставке уже оплаченного товара и просят подтвердить получение. Если человек пытается объяснить, что ничего не покупал, то мошенники дают понять, что заказ, скорее всего, оформлен в качестве подарка кем-то из знакомых и что ошибки с адресатом нет», — говорилось в сообщении. После этого гражданин назвает мошеннику код из SMS или пуш-уведомления якобы для подтверждения даты и места вручения заказа, после чего преступники получают доступ к интернет-банку.
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Наші "офісники" по кацапах працюють?)
І по казахам:
Поліція: Буковинець і росіянин організували кол-центр, який ошукав понад 300 казахів


фото прокуратури
Правоохоронці викрили шахрайський кол-центр у Чернівцях і припинили діяльність злочинного угруповання, яке ошукувало громадян Казахстану.
Джерело: Департамент стратегічних розслідувань Нацполіції, прокуратура Чернівецької області, ОГП
Деталі: За даними поліції, злочинну організацію створили 29-річний мешканець Чернівців та 40-річний росіянин. Її учасники "спеціалізувались" на виманюванні грошей у громадян. Кол-центр мав свою ієрархію, а між учасниками були чітко розподілені ролі – адміністратори, HR, "клоузери", "холодники", техперсонал, навіть був так званий силовий блок.

В обов’язки адміністратора входило: контроль та навчання працівників офісу, HR займалися рекрутингом та фінансовими питаннями, "холодники" телефонували потенційним жертвам, а на етапі виникнення непорозумінь з "клієнтом" підключався "клоузер" — більш досвідчений співробітник, який мав переконати співрозмовника піти на їхні умови.



Учасники злочинної схеми телефонували громадянам Казахстану, видаючи себе за працівників Комітету національної безпеки та Національного банку Республіки Казахстан, і під приводом боротьби з фінансуванням тероризму, необхідності перевірки сумнівних операції та захисту рахунків шахрайським шляхом переконували громадян перераховувати гроші на підконтрольні злочинній організації рахунки.

Під час відеозв’язку зловмисники використовували технологію діпфейку, а також формений одяг. Вони змушували людей здійснювати платежі під приводами нібито можливих проблем із правоохоронцями та подальшим кримінальним переслідуванням.





Отримані злочинним шляхом гроші, ділки витрачали на подальше функціонування кол-центру, придбання автівок тощо. Щомісяця утримання "офісу" обходилося його організаторам у 2,5 млн грн, а один з них, лише за останні пів року, придбав п’ять машин, кажуть у поліції.
Як зазначають у прокуратурі, наразі задокументовано 20 епізодів, у яких постраждали громадяни Казахстану. Завдані їм збитки перевищують 5,3 млн грн. Перевірка щодо ще понад 300 потерпілих, яким завдано збитків більше ніж на 70 млн грн, триває.
Правоохоронці провели обшуки на території Чернівецької та Одеської областей, в ході яких вилучено 79 мобільних телефонів, комп’ютерну техніку; форменний одяг, розпізнавальні знаки працівників правоохоронних органів Республіки Казахстан, а також бейджі співробітників банків; банківські картки різних банківських установ; рекламні картки "кол-центру", які поширювалися серед студентів; та інші речові докази, що мають значення для кримінального провадження.



Організатора злочинної організації та частину учасників затримано.
Шести особам повідомлено про підозру за фактами створення та участі у злочинній організації, а також шахрайства в особливо великих розмірах. Чотирьом з них уже обрано безальтернативні запобіжні заходи.
Вирішується питання щодо обрання запобіжних заходів іншим учасникам групи.
Дослівно поліція: "Поліція закликає громадян бути обачними: якщо вам телефонують і представляються поліцейським чи банківським працівником — попросіть назвати посаду, підрозділ і контактний номер для зворотного зв’язку. Перевірте цю інформацію через офіційні канали (гарячу лінію поліції або офіційний телефон банку).

Шахраї завжди намагаються створити відчуття терміновості. Візьміть паузу, покладіть слухавку та зателефонуйте на офіційний номер установи. Якщо у вас виникли підозри — не піддавайтесь на провокації й одразу телефонуйте на 102".
З коментарів:
А мораль яка? Якби казахи спілкувалися казахською мовою, а не російською, - їх би не ошукали росіянин і українець.
 

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa <--> Berlin
А мораль яка? Якби казахи спілкувалися казахською мовою, а не російською, - їх би не ошукали росіянин і українець.
Нифига. Тут Гудзак статью на израильский ресурс скидывал, а я уже по ссылкам перешел - коллцентры в Украине уже нанимают владеющих ивритом. Так что язык - не преграда.

И еще, в той же статье прочитал. Если вдруг кто из знакомых стал жертвой мошенничества, надо жертве менять номер телефона. Потому что будут звонить снова и снова, предлагать "помочь вернуть деньги", и прочее разводилово. Когда денег у жертвы не останется, наймут "работать" - других разводить. Типа, "заберешь свое у них". И некоторые действительно соглашаются. Жертвы мошенничества психологически уязвимы, требуется долгая реабилитация с психологом, а в случае пожилых людей может быть, что никакая реабилитация не поможет.
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Нифига. Тут @Гудзак статью на израильский ресурс скидывал, а я уже по ссылкам перешел - коллцентры в Украине уже нанимают владеющих ивритом. Так что язык - не преграда.
Гаразд:
А мораль яка? Якби казахи спілкувалися казахською мовою, а не російською, - їх би не ошукали росіянин і українець, а ошукав казах.
 

plebis

why so serious?
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Київ
Телефон
OnePlus 10 pro
Реєстрація
23.06.13
Місто
Хмельницкая область
Телефон
Motorola Edge 30 Neo
Теще продали супер средство от всех болезней наложкой на НП. Я накричал запретил забирать, обяснил и показал что данное средство стоит в 10 раз меньше чем ей продали. Заказ вернулся назад. Так эти падлы начали доставать и согласились на скидку в 2 раза. Отослали опять, опять никто не забрал. Я как раз был у неё как они позвонили и начали угражать. После того как я забрал телефон и популярно объяснил что я сейчас у них на пол Украины лекарств "куплю" и буду "долго" забирать, то вроде отстали.
 
Реєстрація
17.06.16
Місто
Київ
Доречі, по темі внутрянки "офісів" сьогодні вийшло свіже відео бігусів
Scam-офіси зсередини: замість легких грошей – тиск, погрози і зникнення людей «При мені душили, завдавали тяжких тілесних і вивозили, прив’язували людей до дерев і залишали там. У нашій компанії є зниклі безвісти та люди, які роками перебувають у трудовому рабстві. Хочу попередити малолітніх, які думають, що це круто», – каже одна з працівниць так званих «офісів».

 
Зверху