Microsoft платить AdBlock за додавання сайтів в “білий список”
Компанії Microsoft, Google, Amazon і Taboola будуть платити творцям утиліти AdBlock Plus для того, щоб їх сайти були додані в білий список розширення і не блокувалися. В даний момент, невеликий плагін AdBlock блокує різні рекламні банери, поки їх творці не заплатять за місце в білому списку. При цьому більш дрібні сайти можуть замовити безкоштовне розблокування, якщо їх реклама не надто нав’язлива і громіздка. Але для великих компаній ця послуга платна.
Онлайн-реклама є серйозним бізнесом, вартість якого складає більше 120 мільярдів доларів і блокування реклами може суттєво зіпсувати настрій і рекламодавцям, і власникам рекламних майданчиків. Наприклад, є дуже багато сайтів, які заробляють виключно на рекламних банерах, розташованих на сторінках. Чим більше вони проглядаються, чим більше клікаются, тим більше прибутку отримує власник сайту. Але коли за справу береться AdBlock, перегляди падають, що негативно впливає на прибуток і ефективність реклами.
Оскільки чотири найбільших постачальника Інтернет-трафіку збираються платити AdBlock за послаблення інтенсивності блокування, на рекламний бізнес в Інтернеті може бути надано істотний і позитивний вплив.
А ви користуєтеся AdBlock?
Компанії Microsoft, Google, Amazon і Taboola будуть платити творцям утиліти AdBlock Plus для того, щоб їх сайти були додані в білий список розширення і не блокувалися. В даний момент, невеликий плагін AdBlock блокує різні рекламні банери, поки їх творці не заплатять за місце в білому списку. При цьому більш дрібні сайти можуть замовити безкоштовне розблокування, якщо їх реклама не надто нав’язлива і громіздка. Але для великих компаній ця послуга платна.
Онлайн-реклама є серйозним бізнесом, вартість якого складає більше 120 мільярдів доларів і блокування реклами може суттєво зіпсувати настрій і рекламодавцям, і власникам рекламних майданчиків. Наприклад, є дуже багато сайтів, які заробляють виключно на рекламних банерах, розташованих на сторінках. Чим більше вони проглядаються, чим більше клікаются, тим більше прибутку отримує власник сайту. Але коли за справу береться AdBlock, перегляди падають, що негативно впливає на прибуток і ефективність реклами.
Оскільки чотири найбільших постачальника Інтернет-трафіку збираються платити AdBlock за послаблення інтенсивності блокування, на рекламний бізнес в Інтернеті може бути надано істотний і позитивний вплив.
А ви користуєтеся AdBlock?