Colgate-Palmolive перейшов з «1+1» на «Інтер» та канали Пінчука, а Київстар - навпаки

necovi4

Житель
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Киев
Телефон
OnePlus 7 Pro
Двоє великих рекламодавців суттєво змінили спліти телеканалів. Компанія Colgate-Palmolive, яка з 2008 року ексклюзивно розміщувалася на «1+1», у вересні забрала звідти бюджет і віддала його групі «Інтер» та холдингу Віктора Пінчука (далі - «Інтер-реклама»).

«Київстар», навпаки, перерозподілив бюджет на користь «1+1». З початку року цей рекламодавець мав ексклюзив з «Інтер-рекламою» та несуттєвий обсяг розміщень на інших каналах (але не на «1+1»).
На «1+1» пояснюють втрату Colgate-Palmolive тим, що рекламодавець спізнився з переговорами. Він звернувся на канал наприкінці серпня, коли вільного ресурсу у достатньому для нього обсязі не залишилося. Окрім цього, компанія традиційно шукала недорогого рішення, а «1+1», зазначають на каналі, зараз намагається піднятися в ціні.

Що ж до «Київстару», то ця компанія звернулася ще у липні в пошуках більш прийнятних умов, ніж були у неї в «Інтер-рекламі». Нагадаємо, у липні «1+1» оголосив про акцію «спеціальних цін» (на 30% нижчих за вартість ексклюзиву з «Інтер-рекламою»). За її допомогою він переманив до себе близько 20 рекламодавців, загальний бюджет яких оцінюється в 36 млн грн.

Colgate-Palmolive, за припущенням експертів, мав дуже низькі ціни на «1+1». Тож для того, щоб він перейшов на суттєво дорожчий майданчик, йому мали б запропонувати лояльні умови. Проте Дмитро Дутчин з «Інтер-реклами» запевняє, що ніякого демпінгу не було. Він прокоментував пертурбацію рекламодавців так: «Адекватні, ринкові ціни були запропоновані як одному, так і іншому. Кожен прийняв те рішення, яке вважав за найкраще». За його словами, Colgate-Palmolive залишиться на каналах «Інтер-реклами» щонайменше до жовтня включно, а далі «все залежатиме від економіки».
У першому півріччі 2009 року Colgate-Palmolive займав 3-тю позицію за кількістю куплених рейтингів, «Київстар» - 12-ту. Частка Colgate-Palmolive у проданих «1+1» рейтингах перевищувала 20%.

http://www.sostav.ua/news/2009/09/16/12/25317/
 

lipog

hide юзер
Реєстрація
07.07.08
Місто
Вінниця
Я б запропонував би ТВ каналам до стандартних тарифів брати ще й плату "за з'єднання (початок) реклами" з даного оператора.
 
Реєстрація
27.03.08
Місто
Одесса
Телефон
Xiaomi Note 5 64gb
я точно знаю что в рекламу заложено до 25% от исходной стоимости товара
вот выходит что мы платим ПЗС и смотрим рекламу за эти деньги))
 
Зверху