Мені здається що це від браузера залежить чи будуть штучні обмеження блокувати рекламу. Бо раніше Adguard та uBlock Origin чудово блокували рекламу на хромових браузерах. А зараз ні.Я вже кілька років користуюся Fair Adblocker
Мені здається що це від браузера залежить чи будуть штучні обмеження блокувати рекламу. Бо раніше Adguard та uBlock Origin чудово блокували рекламу на хромових браузерах. А зараз ні.Я вже кілька років користуюся Fair Adblocker
В Google Chrome незабаром мають відбутися фундаментальні зміни, які сильно вплинуть на всі розширення для браузера. Майбутній переглянутий набір інтерфейсів програмного забезпечення (API), відомих як Manifest v3, по суті знищить усі популярні розширення для блокування реклами. Electronic Frontier Foundation або EFF пообіцяли боротися з цим нововведенням, але це може бути програшною боротьбою.
EFF пообіцяв спробувати переконати технологічного гіганта переосмислити Chrome Manifest v3. По суті, консорціум намагається скасувати шкідливий набір API, які в першу чергу прагнуть знищити деякі конкретні й популярні розширення для браузера Chrome.
Як повідомляється, технологи EFF Олексій Мягков і Беннетт Сайферс звинуватили Google у тому, що компанія навмисно перешкоджає розширенням для блокування реклами під виглядом покращення браузера. «За даними Google, Manifest v3 покращить конфіденційність, безпеку та продуктивність. Ми принципово не згодні. Зміни в Manifest v3 не зупинять шкідливі розширення, але зашкодять інноваціям, зменшать можливості розширень та зашкодять реальній продуктивності», – заявив Мягков.
Manifest v3 значно відрізняється від Manifest v2, на якому зараз працює Google Chrome. У своїй поточній ітерації Manifest v2 має API chrome.webRequest, який відстежує, аналізує трафік та може миттєво його блокувати або модифікувати. Це дозволяє розширенням перехоплювати вхідні мережеві дані та обробляти/фільтрувати їх, перш ніж вони показуватимуться у браузері.
Однак Google замінює потужний та ефективний API на «declarativeNetRequest». Це зробить блокувальники реклами майже марними, адже вони не зможуть повною мірою виконувати свою задачу.
Своєю чергою Google наполегливо стверджує, що він повинен обмежувати можливості розширень Chrome, щоб «їхньої можливістю спостерігати та змінювати вміст сторінок не користувалися зловмисні або зламані розширення».
Ці запропоновані зміни викликають велике занепокоєння насамперед тому, що такі браузери, як Brave і Microsoft Edge, використовують проєкт з відкритим кодом Google Chromium, як основу. Це означає, що блокувальники реклами для цих браузерів також втратять свою ефективність.
А разве новый манифест не значит, что все хромиумные браузеры будут с ним?ИМХО, будет выстрел себе в ногу. В краткосрочной перспективе они конечно поднимут чуть больше бабла на рекламе, но в долгосрочной пользователи посбегают с Хрома на Хромиум альтернативы со встроенными блокировщиками.
Расширения скорее всего навернутся везде, но хромиумные браузеры кроме использования движка хрома все равно накручивают сверху что-то свое. И вот в данном случае своим может быть либо собственный встроенный блокировщик, котому немного пофиг на возможности манифеста, ибо он впилен в исходном коде. Либо новое апи для блокировщиков рекламы или прокладка что бы работало старое. Все что может гугл отжать у Хромиумов(что он в целом и так уже сделал) - это гугловые апи типа встроенного переводчика и синхронизации. Но Хромиумы как бы и так интегрируются с альтернатиами от конкурентов или пилят свои в случае с синхронизацией.А разве новый манифест не значит, что все хромиумные браузеры будут с ним?
Или просто кильнут расширения без соответственного манифеста с оф.сайта и мы опять и чаще начнем качать с гитхаба?
блокувати можна на рівні:Расширения скорее всего навернутся везде, но хромиумные браузеры кроме использования движка хрома все равно накручивают сверху что-то свое. И вот в данном случае своим может быть либо собственный встроенный блокировщик, котому немного пофиг на возможности манифеста, ибо он впилен в исходном коде. Либо новое апи для блокировщиков рекламы или прокладка что бы работало старое. Все что может гугл отжать у Хромиумов(что он в целом и так уже сделал) - это гугловые апи типа встроенного переводчика и синхронизации. Но Хромиумы как бы и так интегрируются с альтернатиами от конкурентов или пилят свои в случае с синхронизацией.А разве новый манифест не значит, что все хромиумные браузеры будут с ним?
Или просто кильнут расширения без соответственного манифеста с оф.сайта и мы опять и чаще начнем качать с гитхаба?
В последние несколько месяцев всё более активно использую Firefox + AdBlock, т.к. на Хроме стал хромать и подтормаживать ютуб
Прям как у людей. Раньше было объёмное мышление, но благодаря дебилизации населения всё больше людей мыслят плоско. И мозги у них плоские.Гуголь оновив логотип Хрома. Позбавив його негативної колірної вібрації.
А ведь кто-то получил 100500 денег за проделанную работу и инновации.Это называется "изменения ради изменений", т.е. имитация бурной деятельности.