izibank

gredox

Ruslan Nekrutenko Telegram: @rus_nekrutenko
Реєстрація
13.01.12
Місто
Eindhoven, The Netherlands
Телефон
Google Pixel 9 Pro XL
Причина: шапка
Останнє редагування модератором:

LiquidStrm

>/dev/null
Реєстрація
06.09.19
Місто
Banderstadt
Телефон
LG v60 5G
Ізя мертва підтримка, журнал спроб.

Вчора:
* Написав о 17тій у вайбер: тиша
* Спробував написати у ТГ: після "поділитися номером" бот не відповів
* Спробував дзвінок: усі оператори зайняті

Сьогодні:
* Написав 9:15 в інстаграм - тиша
* Написав 9:25 лист на [email protected] - тиша
* Зайшов 11:20 у відділення ТАС, спробував вирішити питання. Сказали ще місяць тому вони дещо могли зробити по ІЗІ, наприклад, подати заявку на закриття картки, а зараз - жодних доступів нема, тільки можуть від себе написати на внутрішній чат чи шось таке. При цьому підтвердили, що людей на підтримці дуже мало і достучатися надзвичайно складно.
* 11:50 з інстаграму запитали фін.номер - відправив миттєво, відповіли "зараз вами займеться співробітник поза чергою"
* 12:25 у вайбер зайшла "Руслана", перевіряла інформацію 15хв, потім сказала треба ще якусь форму заповнити, запитав шаблон
* 12:45 скинули шаблон, поки заповнював (8хв) та особа вже покинула чат.
* 12:54 завантажив заповнений шаблон - знову вибір теми чату, знову чекаєм на приєднання спєца
* 13:10 написа в інсту, що спєц була, але втікла без документа, просив повернути
* 13:25 відповідь в інстаграмі: спеціаліст приєднається найближчим часом
* 15:41 прийшла відповідь на ранішній лист на пошту, запитали ПІБ, фін.номер, тощо - відповів, також згадав за Руслану і заповнену форму, яку вона вимагала

Станом на 16:30 у вайбер спеціаліст більше не заходив, по інших каналах контактів також нема. Думаю продовжиться усе вже завтра.
 
Зверху