Як я дізнався про проблему на стороні Водафон в нац роумінгу
Оператори по номеру 111 відмовляються реєструвати скаргу на неможливість дозвону на перенесені номери, через це проблема досі не вирішена.
Тимчасове вирішення проблеми:
На номері Vodafone (з якого не можемо додзвонитися на перенесений з Vodafone номер) набираємо *181*3# (відключити голосове повідомлення під час дзвінків на номери, перенесені до будь-якого мобільного оператора України) - тоді дозвон працює.
Дозвон запрацював, коли абонент Водафон перебуває у мережі Лайф.
Якщо послугу вимикаємо (*181*2#) - дозвон не відбувається.
З Київстар мережі поки не працює.
Суть проблеми:
1 номер - 050, перенесено по MNP на Kyivstar
2 номер - 050, перенесено по MNP на Lifecell
На ці номери неможливо додзвонитися, якщо:
мені телефонують з номера Vodafone, який зареєстрований в національному роумінгу (у мережі Kyivstar або Lifecell). Автоінформатор повідомляє, що такого номера не існує.
Якщо номер Vodafone зареєстровано у мережі Vodafone - дозвон на перенесені з Vodafone номери - працює.
Відповідь технічних фахівців Київстар:
Наші інженери проаналізували ситуацію і надали наступну відповідь:
"Проблема на стороні ВФ Україна. По системі моніторингу для вказаних викликів від SCP (білінгу) Водафон надходило повідомлення EstablishTemporaryConnection на неіснуючий номер 00015383435383. Подібні скарги рекомендується розслідувати зі сторони ініціатора виклика - абонента А. Рекомендуємо абоненту 95******* звернутись до свого оператора для з'ясування причини, чому білінг не дозволяє виклики на номер 50*******.
Тому потрібно звертатися у Водафон."
Коли почалася війна та запровадили національний роумінг - мій знайомий знаходився в Запорізькій області і його Водафон був зареєстрований в національному роумінгу. Тоді він не зміг до мене додзвонитися і тоді я дізнався про цю проблему.
Київстар повідомив, що проблема на стороні Водафон, але оператори Водафон по номеру 111 відмовляються зареєструвати скаргу.
Київстар повідомив, що проблема на стороні Водафон, але оператори Водафон по номеру 111 відмовляються зареєструвати скаргу.
Оператори по номеру 111 відмовляються реєструвати скаргу на неможливість дозвону на перенесені номери, через це проблема досі не вирішена.
Тимчасове вирішення проблеми:
На номері Vodafone (з якого не можемо додзвонитися на перенесений з Vodafone номер) набираємо *181*3# (відключити голосове повідомлення під час дзвінків на номери, перенесені до будь-якого мобільного оператора України) - тоді дозвон працює.
Дозвон запрацював, коли абонент Водафон перебуває у мережі Лайф.
Якщо послугу вимикаємо (*181*2#) - дозвон не відбувається.
З Київстар мережі поки не працює.
Суть проблеми:
1 номер - 050, перенесено по MNP на Kyivstar
2 номер - 050, перенесено по MNP на Lifecell
На ці номери неможливо додзвонитися, якщо:
мені телефонують з номера Vodafone, який зареєстрований в національному роумінгу (у мережі Kyivstar або Lifecell). Автоінформатор повідомляє, що такого номера не існує.
Якщо номер Vodafone зареєстровано у мережі Vodafone - дозвон на перенесені з Vodafone номери - працює.
Відповідь технічних фахівців Київстар:
Наші інженери проаналізували ситуацію і надали наступну відповідь:
"Проблема на стороні ВФ Україна. По системі моніторингу для вказаних викликів від SCP (білінгу) Водафон надходило повідомлення EstablishTemporaryConnection на неіснуючий номер 00015383435383. Подібні скарги рекомендується розслідувати зі сторони ініціатора виклика - абонента А. Рекомендуємо абоненту 95******* звернутись до свого оператора для з'ясування причини, чому білінг не дозволяє виклики на номер 50*******.
Тому потрібно звертатися у Водафон."
Останнє редагування: