Досить нестандартним кроком як для української ОТТ-платформи стало придбання компанією спортивних медіаправ.
«Це дуже дорого – більше, ніж будь-який контент, який ми купували раніше. Гратись у спортивні права без мети заробити може собі дозволити лише невелика кількість гравців», – наголошує директор зі стратегії та маркетингу Megogo Іван Шестаков. Він запевняє, що Megogo відбив вартість придбаних прав і не виключає можливостей купувати подібні трансляції й надалі: «Подивимося. Спробуємо».
На його думку, існують тільки три шляхи монетизації цього контенту: продати підписку користувачу, продати іншим гравцям, заробити на спонсорстві та партнерстві. «Усі три підходи витрати покривають. Будь-які два – ні», – додав він. Саме тому на початку серпня Megogo перепродав права на іспанську «Ла Лігу», німецьку «Бундеслігу» і французьку «Лігу 1» телеканалам «Футбол».
«Для нас ексклюзив узагалі не дуже цінний, оскільки Україна є високопіратською країною. Нам вигідно конкурувати зручністю сервісів», – пояснює пан Шестаков. Хоча він і прогнозує, що медіаіндустрія в найближчі п’ять років посилюватиме боротьбу за ексклюзиви щодо всіх медіаправ. «Але ми не хочемо наближати цей час. До того ж, ми хочемо бути хабом, де всі типи контенту можна придбати. Бо для користувача незручно купувати різні права на різних платформах», – додав він.