Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Пора выделить олх в отдельную тему. Каким видом отправления отправляются товары с олх укрпочтой при олх доставке!

ЗЫ: экспресс доставкой отправляют

У OLX две версии сайта: полная (для компьютеров/ноутбуков) и мобильная (для мобильных устройств), причём в каждой версии чего-то нужного не хватает. В мобильной версии сайта нет возможности изменить номер телефона верификации профиля (в настройках нет пункта "Изменить номер телефона"), нет также возможности проверить, в каких рубриках достигнут лимит бесплатных объявлений и сколько дней осталось до размещения нового бесплатного объявления. В полной версии это всё есть, но за то нет рейтинга пользователя и количества успешных доставок, а теперь ещё и дату регистрации убрали.

Апд: оформление претензии https://red-forum.com/index.php?posts/1842635

база блеклист покупців

ОЛХ приховує номер телефону По замовчуванню, ОЛХ приховує номер телефону для НЕ зареєстрованих клієнтів. Це можна виправити - звернувшись у підтримку сервісу. Номер телефону вони можуть відкрити тільки у певній категорії.
 
Причина: по просьбе вношу в шапку дополнение
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
29.10.23
Місто
Ніжин
можно было сыграть в частичную предоплата и ОЛХ доставку с бесплатной доставкой укр почтой
хз зачем так делать... и предоплату, и олх доставку. или одно или другое уже. если есть желание воспользоваться бесплатной доставкой от УП, то можно просто нажать на кнопку "Купить". частичная предоплата поможет сэкономить 1% от комиссии за перевод средств и не более. даже никогда такого мне не предлагали, какие бы больные фантазии от покупателей я не слышал. например, вы мне отправьте, я дома проверю, а потом заплачу.
но там человек ничего и не спрашивал, попросил карту, оплатил. через неделю ни здрасьте, ни привет, а наезды почему доставка была платная, написано же что бесплатная. не смотря на объяснения, отзыв негативный оставил.
так как бизнесмены не очень охотно этим занимаются...
ну так правильно, голова и так квадратная, а тут кто-то еще писал бы с желанием заниматься танцами с бубном ради экономии условных 1-3 грн
 

romrom

@romrom_777
Реєстрація
14.06.11
Місто
Харьков
Что то я не поняла. В новых правилах:
  • Старий рейтинг продавців (тобто рейтинг, який вони мали в старій системі) відображатиметься в їхньому профілі та оголошеннях до 17 березня 2025 року.
Это что, 18 березня сгорит "все что нажито непосильным трудом"?

видимо,да-

"Не хвилюйтесь, за цей час Ви зможете напрацювати рейтинг по новій більш досконалій системі"
 

vitaminC

сальце, м'ясце, вітамінЦЕ
Реєстрація
31.10.17
Місто
Україна
Телефон
old NOKIA onelove
Что то я не поняла. В новых правилах:
  • Старий рейтинг продавців (тобто рейтинг, який вони мали в старій системі) відображатиметься в їхньому профілі та оголошеннях до 17 березня 2025 року.
Это что, 18 березня сгорит "все что нажито непосильным трудом"?

видимо,да-

"Не хвилюйтесь, за цей час Ви зможете напрацювати рейтинг по новій більш досконалій системі"
OLX як завжди допомогає шахраям і гівнюкам, після обнулення рейтингу такі персонажі будуть потужно всіх переконувати "подивись, я маю 100500 років стажу блаблабла" але при цьому воно має негативний рейтинг і зараз зрозуміло що з такими краще не мати справу, а після оновлення рейтинг зникне.

 
Реєстрація
21.10.24
Місто
Запоріжжя
Все вірно. Краще б не давали можливість писати відгуки покупашкам, які не купили через ОЛХ доставку. А то потім з'являються відгуки від ідіотів, типу не продали самовивозом, не відправили наложкою укрпоштою. Недавно один на карту оплатив і потім варнякав, типу чому доставка укрпоштою була не безкоштовна. Бо ж воно прочитало це, але ж це стосується замовлень ОЛХ доставкою. І відкук відповідний вліпив. Звісно, такий непотріб видаляється легко через підтримку, але це все одно час. А такі люди і секунди часу не мають права забирати.


А щодо скасованих угод по ОЛХ доставці - це все має бути індивідуально. Є дві сторони медалі.
Перша:
Покупець ідіот, задовбує дурними питаннями і кілометровими переписками - простіше відхилити таку угоду. Я так і роблю, і в чс кидаю. Але відгук, в принципі, покупець має право написати в такому випадку(як би це мені не подобалось).
В оголошенні написані умови по відпраці, а покупець плювати на них хоче і все одно оформляє не так, як треба, угода скасовується продавцем - ніякого відгуку тоді бути не може. Ось одне оголошення є в мене чисто під опт, де капсом в заголову і кілька разів в описі прописано, що ціни оптові і діють при покупці від стільки-то штук товару, не оформляйте тут ОЛХ доставку. А вони оформляють. Я скасовую. То мені вони будуть право мати відгуки ліпити, що я йому одну штуку не відправив по ціні опту під 50 штук? Та хай викусять.
А якщо воно на пошту не прийшло, угода скасувалась, і все одно відгук може писати? Що він там напише? Що доставка дуже довга? Були в мене і такі, думають, що продавець відповідальний за швидкість роботи поштової компанії.
Покупець замовляє різновид товару, якого нема в наявності і про це вказано в описі, угода відхиляється. Теж про який відгук може йти мова? Читати опис треба.

Можна далі купу прикладів накидати про дебілізм покупашок і чому їм не можна писати відгуки на скасованих угодах.
Але, інша сторона медалі, сторона адекватного покупця і продавана-дегенерата:
Продавець тупо не відправляє товар, або не підтверджує угоду. В оголошенні ніде не написано, що олх доставкою не відправляє. Чи то унікум сидить і чекає, щоб його високості покупець написав чи подзвонив для підтвердження угоди. Бо ж уже оплаченої угоди їм чомусь мало, їм хочеться поговорити по душам. Або ж товар вже проданий, чи замовлений, а оголошення активне, в описі чи заголовку ніде не вказано, що товара на руках нема та не слід його замовляти. Чи обман, коли продавець замовчує дефекти товару, або відправляє зовсім інший, а покупець бачить це на пошті та відмовляється. І так далі. Теж можна придумати чи згадати багато прикладів ідіотів-продавців. Деякі з цього форуму, мабуть, себе впізнають навіть.


Висновок такий, що ситуації різні, і має бути якийсь відділ зі сторони ОЛХ, який це моніторить та приймає рішення по конкретній ситуації(він то є зараз, але якось карявенько, на мою думку, працює.) А ми ОЛХ знаємо, і ніфіга вони не будуть витрачати на це кошти, вони вміють тільки комісії піднімати та ламати сайт. Тому їм простіше дати можливість писати відгуки тільки по завершеним угодам ОЛХ доставки, ну хай так і буде. Персонально я кратно більше продаю, ніж купляю, то мене все влаштовує.
Але ж негативний відгук можна оскаржити, особливо коли покупки не було або якщо відгук не правдивий або не відповідає дійсності.
Є дійсно багато неадекватних покупців які нічого не купили, а сповіщення на відгук прийшло, так от нова система оцінювання як раз позбавить можливості залишати відгуки коли продажу не було.
Post automatically merged:

Щодо нової системи рейтингу, так видалення попередніх відгуків це не дуже добре, але ж в новій системі будуть враховані побажання яких ми давно чекали які відсіють багато неадекватів, а як покупцю дасть можливість обрати теги для оцінювання як на промі як приклад і як я зрозумів всі ці оцінки буде видно іншим користувачам, а раніше міг бачити лише сам продавець те що там йому написали
 

romrom

@romrom_777
Реєстрація
14.06.11
Місто
Харьков
Все вірно. Краще б не давали можливість писати відгуки покупашкам, які не купили через ОЛХ доставку. А то потім з'являються відгуки від ідіотів, типу не продали самовивозом, не відправили наложкою укрпоштою. Недавно один на карту оплатив і потім варнякав, типу чому доставка укрпоштою була не безкоштовна. Бо ж воно прочитало це, але ж це стосується замовлень ОЛХ доставкою. І відкук відповідний вліпив. Звісно, такий непотріб видаляється легко через підтримку, але це все одно час. А такі люди і секунди часу не мають права забирати.


А щодо скасованих угод по ОЛХ доставці - це все має бути індивідуально. Є дві сторони медалі.
Перша:
Покупець ідіот, задовбує дурними питаннями і кілометровими переписками - простіше відхилити таку угоду. Я так і роблю, і в чс кидаю. Але відгук, в принципі, покупець має право написати в такому випадку(як би це мені не подобалось).
В оголошенні написані умови по відпраці, а покупець плювати на них хоче і все одно оформляє не так, як треба, угода скасовується продавцем - ніякого відгуку тоді бути не може. Ось одне оголошення є в мене чисто під опт, де капсом в заголову і кілька разів в описі прописано, що ціни оптові і діють при покупці від стільки-то штук товару, не оформляйте тут ОЛХ доставку. А вони оформляють. Я скасовую. То мені вони будуть право мати відгуки ліпити, що я йому одну штуку не відправив по ціні опту під 50 штук? Та хай викусять.
А якщо воно на пошту не прийшло, угода скасувалась, і все одно відгук може писати? Що він там напише? Що доставка дуже довга? Були в мене і такі, думають, що продавець відповідальний за швидкість роботи поштової компанії.
Покупець замовляє різновид товару, якого нема в наявності і про це вказано в описі, угода відхиляється. Теж про який відгук може йти мова? Читати опис треба.

Можна далі купу прикладів накидати про дебілізм покупашок і чому їм не можна писати відгуки на скасованих угодах.
Але, інша сторона медалі, сторона адекватного покупця і продавана-дегенерата:
Продавець тупо не відправляє товар, або не підтверджує угоду. В оголошенні ніде не написано, що олх доставкою не відправляє. Чи то унікум сидить і чекає, щоб його високості покупець написав чи подзвонив для підтвердження угоди. Бо ж уже оплаченої угоди їм чомусь мало, їм хочеться поговорити по душам. Або ж товар вже проданий, чи замовлений, а оголошення активне, в описі чи заголовку ніде не вказано, що товара на руках нема та не слід його замовляти. Чи обман, коли продавець замовчує дефекти товару, або відправляє зовсім інший, а покупець бачить це на пошті та відмовляється. І так далі. Теж можна придумати чи згадати багато прикладів ідіотів-продавців. Деякі з цього форуму, мабуть, себе впізнають навіть.


Висновок такий, що ситуації різні, і має бути якийсь відділ зі сторони ОЛХ, який це моніторить та приймає рішення по конкретній ситуації(він то є зараз, але якось карявенько, на мою думку, працює.) А ми ОЛХ знаємо, і ніфіга вони не будуть витрачати на це кошти, вони вміють тільки комісії піднімати та ламати сайт. Тому їм простіше дати можливість писати відгуки тільки по завершеним угодам ОЛХ доставки, ну хай так і буде. Персонально я кратно більше продаю, ніж купляю, то мене все влаштовує.
Але ж негативний відгук можна оскаржити, особливо коли покупки не було або якщо відгук не правдивий або не відповідає дійсності.
Є дійсно багато неадекватних покупців які нічого не купили, а сповіщення на відгук прийшло, так от нова система оцінювання як раз позбавить можливості залишати відгуки коли продажу не було.
Post automatically merged:

Щодо нової системи рейтингу, так видалення попередніх відгуків це не дуже добре, але ж в новій системі будуть враховані побажання яких ми давно чекали які відсіють багато неадекватів, а як покупцю дасть можливість обрати теги для оцінювання як на промі як приклад і як я зрозумів всі ці оцінки буде видно іншим користувачам, а раніше міг бачити лише сам продавець те що там йому написали

они мне примерно так и ответили:
что будет новая система и там смогут ставить оценку только реально купившие,
а все остальные будут отсеиваться-
но якобы для работы этой системы нужно удалить старые отзывы.
 
Реєстрація
13.05.22
Місто
Lutsk
Телефон
SGS21U+iPhone SE2
Зі старою схемою щось мутять - отримую нові оцінки, але вже рік як не продаю нічого з того акаунту.
 

vitaminC

сальце, м'ясце, вітамінЦЕ
Реєстрація
31.10.17
Місто
Україна
Телефон
old NOKIA onelove
щойно зайшов в свій профіль, з'явилась табличка

"Наша система оцінок припинить роботу 9 грудня. Ми працюємо над створенням нової системи оцінок. Поки вона не буде готова, ми не будемо збирати нові оцінки. Слідкуйте за новинами!"
 
Зверху