Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Пора выделить олх в отдельную тему. Каким видом отправления отправляются товары с олх укрпочтой при олх доставке!

ЗЫ: экспресс доставкой отправляют

У OLX две версии сайта: полная (для компьютеров/ноутбуков) и мобильная (для мобильных устройств), причём в каждой версии чего-то нужного не хватает. В мобильной версии сайта нет возможности изменить номер телефона верификации профиля (в настройках нет пункта "Изменить номер телефона"), нет также возможности проверить, в каких рубриках достигнут лимит бесплатных объявлений и сколько дней осталось до размещения нового бесплатного объявления. В полной версии это всё есть, но за то нет рейтинга пользователя и количества успешных доставок, а теперь ещё и дату регистрации убрали.

Апд: оформление претензии https://red-forum.com/index.php?posts/1842635

база блеклист покупців

ОЛХ приховує номер телефону По замовчуванню, ОЛХ приховує номер телефону для НЕ зареєстрованих клієнтів. Це можна виправити - звернувшись у підтримку сервісу. Номер телефону вони можуть відкрити тільки у певній категорії.

Комісія з продавця за успішну покупку:
для "приватних" продавців: 2% + 20 грн.
для "бізнес" продавців: 3% + 20 грн.

Оплата сервісу входить у користування послугою OLX Доставка та замінює собою комісію фінансового партнера за безпечний переказ коштів. Сума оплати формується залежно від ціни товару:


  • якщо ціна товару < 500 грн — 20 грн;
  • якщо ціна товару від 500 до 1999 грн — 35 грн;
  • якщо ціна товару >= 2000 грн. — 2% від вартості товару (не більше ніж 299 грн)
Якщо товар замовляється в кількості 1 шт. - оплата фіксована. А якщо замовляється кілька одиниць товару:

  • якщо, наприклад, 4 шт. товару, фінальна вартість яких менше ніж 500 грн — з покупця буде знята комісія 20 грн.
  • якщо 4 шт. товару, фінальна вартість яких від 500 до 1999 грн — з покупця буде знято 35 грн.
  • якщо мова йде про покупку кількох товарів вартістю понад 2000 грн кожен — сума оплати за сервіс Безпечна угода становитиме 2% від фінальної вартості товарів (не більше ніж 299 грн).
 
Причина: по просьбе вношу в шапку дополнение
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
28.08.20
Місто
Львів
Бо з одного боку - все правильно сказано, а з іншого боку - не завжди є можливість і бажання чекати на товар кілька тижнів, купивши самостійно в Китаї.
Повністю згоден, кожен вибирає сам. Ви, напевне, ведете мову за продавців, які продають певний ексклюзив, як-от літій, живлення, стаби, інветрори та ін. (найдалі як вчора брав в такого передоплатою великий об'єм, думаю це вже гуртові поставки контрабасом на юр. особу через Alibaba). А я веду мову за спамерів, котрі продають відвертий непотріб, куплений за монетки/знижки/ігри на Аліекспрес (на маму, жінку, бабцю з десятка аккаунтів) - це дуже заважає пошуку, інколи на певний запит насипає десятки позицій китайського мотлоху, як на самому ОЛХ так і маркетплейсах. Це вже спам-маркетинг, він обмежує добросовісного продавця, бо його оголошення "тоне" в спам-видачі. Хоча, і спам це ще пів біди, анонімний продаж підробок - це вже злочин. Чисто ради академічного інтересу наберіть "Dewalt" на ОЛХ і подивіться скільки відвертих підробок з описом "идеальное сочетание цены и качества", "якість відомого бренду" і т.п.
І ще для академічного інтересу зайдіть на olx.pl та гляньте там результати видачі по запиту "Dewalt". Чому поляки не парять підробок - мені невідомо. І з появою складів Alibaba з польського ОЛХ пропали десятки тисяч оголошень з китайським мотлохом, а більшість оголошень це справді особисті речі, або дрібний бізнес під фіскальний чек та гарантію.
 
Реєстрація
21.10.24
Місто
Запоріжжя
тогда печаль

если брать за образец ebay, то там покупатель лепит отзыв негативный, например, но продавец под ним оставляет свой комментарий и таким образом адекватный пользователь может сделать свой собственный вывод кто неадекват из двух сторон

це пілотний старт системи, OLX все тестуют на користувачах, і всі зауваження і пропозиція приймаються для подальшого покращення роботи платформи. Вони кажуть що буде розглядатися і можливість доповнення відгуку коментарем, тобто я думаю десь у березні-липні будуть якісь оновлення.

Один з прикладів про те, що все враховується, то зараз за побажаннями користувачів тестується можливість отримання коштів на розрахунковий рахунок для ФОПів і юридичних осіб, тому тут будуть теж позитивні зміни в цьому плані найближим часом. Останній рік через обмеження державного регулювання не було можливості отримувати кошти на карту-ключ та інші бізнес картки.

Думаю побажання щодо можливості зміни системи оцінювання теж врахують якщо про це писати в чат і просити передати інформацію для покращення роботи сервісу
 
Реєстрація
29.10.23
Місто
Ніжин
Ну, написано красиво, против всього поганого за все хороше. Тільки на ділі воно так не працює...
Ну, давай серйозно. Якщо ти прочитав моє повідомлення повністю, то помітив фразу "бариги, які перепродають б/в з Амазона чи Ebay". Приклад - ноут. Я радше куплю б/в (інколи беру на потреби підрозділу) для роботи в людини, в якої мало відгуків, розуміючи, що вона продає своє: може розповісти про те, як використовувався, що мінялося і як обслуговувався. Другий варіант - барига, який перекупляє в ломбардах чи на Ebay: нічого про бук не знає, нічого не може розповісти, чому комплектація відрізняється від специфікації виробника і чому крутилися гвинти (ти навіть не уявляєш, яке лайно реально приходило на поштове відділення і на скільки відрізнялось від опису та фото). Тому і не люблю бариг, багато відгуків - гарантія, що продавець б/в електроніки перекуп. Ти б з ким радше мав справу?
Ну так не треба ж усі ніші прирівнювати до однієї - б/у електроніки. Якщо у тебе був негативний досвід з якимись ноутбуками, то це не означає, що продавець нових плюшевих ведмедиків тебе розведе. Або продавець жіночих сумочок і т.д.
Я теж колись купував б/у мікрохвильовку на дачу, і вона виявилась не в тому стані, що я очікував. Продавець явно тягає свій асортимент з Польші/Німеччини. То що тепер, вбити продавця того? Ціна низька, товар б/у, треба бути готовим до таких ризиків. Не подобається - можна не купувати, а піти в комфі. А часник тебе також легко розвести може - на тому тижні отримав автозапчастину з дефектом, коли в описі було зовсім інше.
А також, я чомусь упевнений, що купити ти намагаєшся по найнижчій ціні, тому відповідний товар і отримуєш. Халяви не існує. А певні продавці на б/у електроніку навіть гарантію дають, то купуй у них. Я у такого роки два назад плойку купив, все чудово з нею. Але ж ціна більша буде, а не халява.
А як ще назвати істот, для яких незнайомі люди "покупашки" і "рагулі"?
Хах, це найпристойніше, що я можу про них сказати. Якщо для тебе нормально не переглядати картку товару, а дзвонити/писати з дебільнійшими питаннями, то це дуже прикро. Побудеш "по ту сторону барикад", на десяток неадекватних питань та пропозицій відповіси та тоді вже будеш захищати ідіотів з трьома класами освіти.

А саме дно - перекупи з Алі.
Це ті, що продають якісь міфічні кабелі з аліекспресу, про які ти постійно тут пишеш? Мабуть, це мільйонери. Дуже прибутковий бізнес, думаю... Цікаво, а як же вони ціни роблять ще нижче чим на алі, і об'єми товару великі мають?
Дуже забавляють люди, які все китайське до алі прирівнюють. Алі це також маркетплейс з нехилою націнкою, де такі самі, як ти кажеш, "бариги", тільки вузькоглазі. І закупляють товар вони на таобао та 1688, де більшість цих кабельків, які тебе так тригерять, до нас і закупають теж.

Надіюсь, що за якийсь час з'являться склади Алібаби в Україні і мільони спам-оголошень зникнуть з маркетплейсів та майданчиків оголошень.
Ну надійся, нічого не зміниться. Люди зараз купують товар по x3-x5 оверпрайсу в порівнянні з цінами ОЛХ. Візьмемо твій улюблений кабельок. Їх Вася завіз мішок з Китаю по 50 грн, продає по 100 на ОЛХ. А дропер у нього бере по 100 і продає по 300 через, наприклад, лендінг. Як купували люди по оверпрайсу, так і будуть купувати. Хз нафіга, чим вони думають, але купують.

Нуль гарантії, нуль відповідальності за продану річ.
І, знову ж таки, ти про усіх висновки не роби по своїм відносинам з б/у електронікою. Я своїм клієнтам завжди роблю повернення, якщо товар бракований. А хочеш гарантію? Лісом. Хіба що 14 днів, але це не гарантія, а законне право на повернення товару.

А яку ти зібрався гарантію на ОЛХ отримати? Це просто сюр якийсь, просто смішно. Хочеш купити за три копійки, ще і гарантію. На скільки тобі дати гарантію на кабельок, на рік вистачить? А на твоєму алі гарантія є? Скільки там, через два тижні спір дає відкрити? Бо я не знаю. Так ще ж і виграти той спір треба.
Хочеш гарантію - купуй по більшим цінам на маркетплейсах чи сайтах. Так ти схоже на б/у ноутбуки гарантію ще хочеш... І щоб за три копійки, і щоб усе розжували... Про кожен гвинтик і царапинку росказали. Жесть...
Post automatically merged:

як-от літій, живлення, стаби, інветрори та ін
не хочу тебе засмучувати, але як раз це з алі і продається :ROFLMAO:
мій товариш на тому ж алі під євро баланси, як ти кажеш, з десятка аків набрав тих інверторів по 8к і по 16 злив. я, на жаль, пропустив цю можливість(
акб зараз через логістичні причини саме через алі не замовити по адекватній ціні, все з 1688. але до війни літокали люди мішками з алі брали і зливали оптом.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
04.12.20
Місто
Одесса
Вот реальный пример покупателя, который хочет купить товар у человека, а не просто потратить его время.

Если что, это моя переписка с продавцом.
Спросил, что мне нужно, оформил. На следующий день получил екофлошку в нп.

Тьфу, тьфу, ещё не пригодилась, просто стоит.

аналогично всегда задаю уточняющие / наводящие вопросы, а если продавец в Одессе, то ещё спрашиваю не бывает ли он случаем в моём районе, последние две покупки подвезли к дому...
 
Зверху