Шановні клієнти!
Звертаємо Вашу увагу, що з метою поліпшення якості обслуговування та забезпечення коректної роботи систем телефонії, з 30 січня 2015 року ОТП Банк модифікував порядок з'єднання клієнтів з Інформаційним центром.
Так, для отримання необхідної інформації від виділених підрозділів Інформаційного центру клієнтам рекомендується звертатися за наступними номерами телефонів:
надання консультацій клієнтам щодо банківських продуктів, послуг та загальної інформації про Банк – 044 490 05 00;
цілодобова сервісна підтримка клієнтів-власників платіжних карток – 044 490 05 26;
сервісна підтримка клієнтів, які оформили споживчий кредит готівкою / на товар / послугу, а також клієнтів-власників платіжних карток «ОТП Кредит» – 044 498 88 44.
Таким чином, для зручності клієнтів та спрощення отримання інформації Банк скоротив кількість зовнішніх номерів. Зазначені номери телефонів доступні для дзвінків, як зі стаціонарних телефонів на території України та з-за кордону, так і з мобільних телефонів (згідно з тарифами оператора). Для цих ліній також впроваджені системи інтерактивних голосових відповідей (IVR) з тим, щоб питання клієнтів вирішувалися максимально швидко і якісно.
Нагадаємо, що, крім традиційного телефонного сервісу Інформаційного центру, ОТП Банк впровадив низку альтернативних сучасних функціоналів для інформаційної підтримки та обслуговування клієнтів, серед яких: система Інтернет-банкінгу OTPdirekt та новітні мобільні додатки Smartbank на базі iOS і Android; для користувачів OTPdirekt – сервіс інтерактивних SMS, за допомогою якого клієнти можуть оперативно дізнаватися баланси, реквізити своїх рахунків і поточні курси валюти; для власників кредитів і платіжних карток – послуга «SMS - довідка», за допомогою якої можна дізнаватися мінімальні і поточні кредитні платежі, а також доступний залишок.