Я розумію, що сервіс центри також мають пояснювати, що вони комусь потрібні і не просто так беруть гроші за повітря. Маю негативний досвід стосовно якраз прошивок з МЕНСом на Кульпарківській, який , до речі, є "авторизованим" Нокіа. На Личаківській рідко буваю, але там був, здається, магазин, що є однією конторою з МЕНСом. Якщо Ви вірите у безпечність СЦ - почитайте відгуки про них. Можна навіть створити окрему тему на форумі. Ризик є завжди. Але як це не парадоксально, при обережному підході надійніше навчитись робити самому. Та ж Нокіа сама пропонує свій Nokia Software Updater.
Повторюю, я вже міняв Product code на той, що з польською мовою і прошивав, потім проводив зворотню операцію. Операція дуже проста і безпечна. Проблема в тому, що я не знаю Product Code, у якому одночасно є пол. укр. і рос. мови. Або спосіб, як додати мову до існуючої прошивки.