Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
sense bank
sensebank.com.ua || ✎ База знань
0 (800) 50-20-50 по Україні, +380 (44) 298-8000 із-за кордону || ✉ [email protected] загальні питання, [email protected] електронні звернення
↪ онлайн-підтримка: Facebook Messages, Telegram, Viber viber://pa?chatURI=sensebankbot
iNET-банкінґ my.sensebank.com.ua My Sense Bank (ex МАБ) | Sense SuperApp мобільні застосунки
— — —
☝️ Представник банку — Sense Bank
 
Причина: прибрано інфу про 3344
Останнє редагування модератором:

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Всім привіт👋
Сьогодні хлопці відпочивають, тому на вечір з вами буду я)
Якщо будуть питання чи просто хочете поговорити дайте знати😊
1706362669253.png
Ваша помічниця, Оля🧚‍♀️
 
Реєстрація
30.03.10
Місто
тимчасово Київ (раніше Миколаїв)
Телефон
Redmi5Plus,RedmiNote8T
Фея-помічниця :love: А підкажіть мені - якщо я вчора замовив іменну додаткову картку White (Mastercard), вона в середу 31.01 приїде до мене у відділення Нової Пошти?
До речі, зараз по цій картці неможливо передивитися умови - вибиває помилку про коржики :ROFLMAO:
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
А підкажіть мені - якщо я вчора замовив іменну додаткову картку White (Mastercard), вона в середу 31.01 приїде до мене у відділення Нової Пошти?
Так, має приїхати до 31/01😊
Підкажіть які саме умови не можете переглянути?
Ваша помічниця, Оля🧚‍♀️
 
Реєстрація
30.03.10
Місто
тимчасово Київ (раніше Миколаїв)
Телефон
Redmi5Plus,RedmiNote8T
Щойно перевірив - вже все працює. То вчора помилку вибивало.
Тепер показує пакетні умови і внизу скільки коштів знято з ліміту (20 000 грн) по КОЖНІЙ картці, що досить зручно.
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Щойно перевірив - вже все працює. То вчора помилку вибивало.
Тепер показує пакетні умови і внизу скільки коштів знято з ліміту (20 000 грн) по КОЖНІЙ картці, що досить зручно.
Чудово, що все працює😊
Так, це дійсно дуже зручно, адже завжди можна перевірити скільки коштів ви можете ще зняти)
Ваша помічниця, Оля🧚‍♀️
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
1706424068319.png

Хоча сьогодні неділя, але зранку я вже тут, тому і вітаю вас 👋
На сьогодні з вами Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Несподівано був шокований тим, що акційного кешбеку з кредиткою на вихідні наливають лиш 200 грн на вікенд.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
В гривнях "дохлий сейф" і "ощадний рахунок" мають однакові незнижувані залишки?
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Всім привіт🤗
Маємо хорошу новину — всі власники картки Red 2.0 тепер зможуть безплатно відвідувати Sense Hub в Києві та Львові!😎
Щомісяця буде нараховуватись по 8 квитків які ви можете використати для бронювання послуг)

Тут можете переглянути, що таке Sense Hub: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360017300119
Та які послуги надаються: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360017268020
1706527983660.png
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Post automatically merged:

В гривнях "дохлий сейф" і "ощадний рахунок" мають однакові незнижувані залишки?
Маєте на увазі відсоткову ставку, чи що саме?)
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Маєте на увазі відсоткову ставку, чи що саме?)
Незнижуваний залишок - мінімальна сума, нижче якої на рахунку бути не може.
Наприклад, ощадний в доларах має незнижуваний залишок 20 доларів.
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Незнижуваний залишок - мінімальна сума, нижче якої на рахунку бути не може.
Наприклад, ощадний в доларах має незнижуваний залишок 20 доларів.
Ага, зрозуміла)
Так, вірно по депозиту "Ощадний" мін. сума яка має залишитись при частковому знятті коштів -
100 грн./20 USD/20 EUR — при відкритті через My Sense Bank/Sense SuperApp;
1 000 грн./200 USD/200 EUR — при відкритті через відділення.

По дохідному сейфу мін. суми немає, ви можете зняти всі кошти повністю)
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
 

Flamingo

Просто розовый птЫц ;)
Реєстрація
30.12.20
Місто
Зп
Прошу комментария по нижеописанной ситуации от представителей банка. Итак ситуация следующая:
Клиент банка (давно) - пакеты в трех валютах, депо в разных валютах, на остатках за последнее время менее 100к в эквиваленте нет. Ежемесячные обороты в последнее время от100к. Есть персмен (один на семью :)). Но ценные бумаги в банка клиент никогда не покупал. Решил купить. Валютные военные ОГВЗ. На небольшую сумму. Внес налом валюту на счет. Первая попытка - - покупка через ССА - идентификация через Дию (я так понимаю для заключения генерального соглашения) - Дия отработала на ура - все доки подписаны Дией.подписью - возврат в ССА контрольное фото, ССА признал клиента далее ССА пытается сделать "актуализацию данных" (вот тут не понимаю на поркуа - клиент банка заходил через ССА - что актуализировать?) - выдает ошибку (притом убедительно прошу представителей банка поставить вопрос перед руководством чтобы из ССА удалили дебильные шутки про кродкодилов, шерлоков холмсов и прочую ересь которые просто бесят когда ССА просто не работает) - и предлагает либо выйти (с потерей всего сделаного) либо отменить выход. При отмене выхода возвращает на пустую страницу вверху которой написано "Актуализация данных" на которой не происходит больше абсолютно ничего. По сути единственный выход из ситуации - это выход с потерей всего что делалось.
Ну да бог с ним - может действительно ошибка - повтор всего с самого начала. Дважды. Все те же ошибки на том же месте. Может попозже? Ладно - час спустя - те же яйца вид сбоку. Обращение в чат ССА. Чат глючит неимоверно. Создает сам кучу чатов. Но клиент не обращает на это внимания. Удается достучатся до поддержки и даже переключают на специалиста который консультирует именного по ОГВЗ - ее имя Ірина Загатна. Чат создан 29.01.2024 в 15:32.
Клиент излагает проблему. Сам предполагает что возможно проблема в том что Дия передает данные загранпаспорта а клиент в банке в декабре проходил пере-актуализацию по гражданскому. Консультант банка предлагает актуализироваться по присланной нею ссылке через дию чтобы переактуализация была осуществлена на загран. Клиенту это неудобно - ведь теперь в банк придется носить еще и загран паспорт (Сенс отказывается обслуживать по гражданскому если актуализация проводилась по заграну - для того чтобы вернутся на нормальное обслуживание по гражданскому - надо будет потом проходить еще раз актуализацию уже на гражданский в отделении) - но делать нечего актуализация пройдена и по мнению консультанта все должно сработать. Но как всегда в ССА - что-то пошло не так и "конченный сенсовский крокодил сьел шерлока холмса". На вопрос WTF - консультант оперативно ретировалась и сообщила что передала проблему "айтишникам" и в течении двух дней клиент получит ответ по озвученной проблеме. Делать нечего. Клиент ждет. За эти 2 дня попытался купить все те же облиги (а вдруг в ССА что-то заработает) - все с тем успехом. Побывал в отделении - по заграну снял заказанную валюту. Пока перерегистрироваться назад на гражданский не стал. У персмена попытался задавать вопросы по данной проблеме - но персмен пояснил что они в отделении по облигам вообще не работают поэтому помочь не смог. Также в этот период были куплены гривневые ОГВЗ через Дию - там все прошло норм. И в пакеде документов и договор на обслуживание есть и счета в ценных бумагах открылись - ну и выплата будет на эпидтрымку в Сенсе. Проблем с актуализацией ни одна из сторон не ощитула. Наверное потому что ССА не был задействован. Ну и наконец сегодня 31.01.2024 в 15:59 опять вышла на связь Ірина Загатна. Нет, она не сказала что проблема найдена или устранена. Она предложила клиенту попробовать еще раз купить облиги. Попытка имела тот же результат что и ранее - грабли ССА на том же месте. Вопрос клиента что еще? - проигнорирован. В 18:00 клиент повтроно обратился к консултанту с тем же вопросом - что делать теперь? - теперь консультант сообщил что повторно отправила проблему айтишникам. На вопрос о конкретных сроках и что деньги уже можно заказывать и снимать налом? - получен ответ "це ваше рішення, вибачте я тільки передаю відповідь айті відділу. Запит відправлено знову їм і знову треба чекати розгляд".
В принципе все. Клиент находится в ситуации как в той пословице "стою на асфальте я влыжи обутый - то ли лыжи не едут - то ли я #б@нутый" - ничего не понятно - ни сроков решения проблемы, ни даже за два дня ничего по сути не поменялось (хоть бы ошибка возникала в другом месте), но самое главное не заметно ни малейшего желания поддержки банка как-то этой проблемой заниматься - "я тільки передаю відповідь" - позиция безусловно удобная, но клиенту не интересная.
Представители банка - на ваш взгляд - ситуация нормальная? Поддержка у банка правда клиентоориентрованная?
Заранее благодарю за Ваше мнение (упомянутому клиенту его обязуюсь передать)
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
акційні безкомісійні розсрочки на 3 місяці закінчилися?
Акційна розстрочка яка оформлюється під 0,01% річних, без щомісячної комісії та строком на 3 місяці діє до 29 лютого 2024 року.
Покупку можна перевести в розстрочку, якщо вона зроблена на суму від 1 000 гривень за рахунок кредитних коштів.

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Клиент находится в ситуации как в той пословице "стою на асфальте я влыжи обутый - то ли лыжи не едут - то ли я #б@нутый" - ничего не понятно - ни сроков решения проблемы, ни даже за два дня ничего по сути не поменялось (хоть бы ошибка возникала в другом месте), но самое главное не заметно ни малейшего желания поддержки банка как-то этой проблемой заниматься - "я тільки передаю відповідь" - позиция безусловно удобная, но клиенту не интересная.
Дійсно при покупці ОВДП через наш застосунок, після того, як ви ознайомлюєтесь з деталями по ОВДП потрібно поставити підпис. Якщо у вас є КЕП, то ви вводите його у вікно, якщо ж КЕП немає — потрібно натиснути "Надати документи з Дії".
Якщо в системі банку у вас вказано паспорт-книжечка, а в Дії закордонний паспорт, то дійсно буде виникати помилка, і в такому випадку потрібно буде оновити дані.
Розуміємо, що ситуація неприємна і досить заплутана😔 Згодна, що запит оброблюється довгий час, тому я вже взяла це питання в роботу, та намагатимусь зробити все щоб якнайшвидше його вирішити!

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
 
Реєстрація
07.10.21
Місто
киев
А якщо є тільки паперовий паспорт та нема Дії, то як придбати Овдп?
 
Реєстрація
15.04.12
Місто
Чернигов
Sense Bank , ви звикли тут більше зауважень, щодо работи співробітників, отримувати, але сьогодні хочу подякувати за роботу дівчат у відділенні м.Чернігів, вул. Л.Лук'яненка 70. Зайшла сюди другий раз, і зрозуміла, що це не випадкість, бо перший раз теж були позитивні враження. Дівчина касир відправила до спеціаліста, щоб ідентифікувати клієнта через Дію. Та дуже швидко та чітко все зробила, але касир вже пішла на обідню перерву. Яке було моє здивування, коли на прохання спеціаліста, касир залишила обід, аби клієнт не чекав. Респект! До речі, згадала, що те саме відділення дуже хвалила знайома, яка саме туди пішла відкрити карту, бо там "гарні дівчата"))).
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Респект! До речі, згадала, що те саме відділення дуже хвалила знайома, яка саме туди пішла відкрити карту, бо там "гарні дівчата"))).
Ооу, як приємно отримувати такі відгуки🥰
Обов'язково передамо дівчаткам ваші слова подяки, дякуємо вам💙

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
 
Зверху