Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
sense bank
sensebank.com.ua || ✎ База знань
0 (800) 50-20-50 по Україні, +380 (44) 298-8000 із-за кордону || ✉ [email protected] загальні питання, [email protected] електронні звернення
↪ онлайн-підтримка: Facebook Messages, Telegram, Viber viber://pa?chatURI=sensebankbot
iNET-банкінґ my.sensebank.com.ua My Sense Bank (ex МАБ) | Sense SuperApp мобільні застосунки
— — —
☝️ Представник банку — Sense Bank
 
Причина: прибрано інфу про 3344
Останнє редагування модератором:

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Sense Bank, феї і лорди, скільки ви ще будете знущатися над клієнтами?
По карті сьогодні РД. Де інформація по мінплатежу і суми до погашення?

photo_2025-03-26_10-03-23.jpg

Як повернути чорний шрифт на робочому столі?
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Sense Bank, феї і лорди, скільки ви ще будете знущатися над клієнтами?
По карті сьогодні РД. Де інформація по мінплатежу і суми до погашення?

Переглянути вкладення 67275

Як повернути чорний шрифт на робочому столі?
Мінімальний платіж не формується зранку у розрахункову дату, оскільки цей процес починається після фактичного списання усіх відсотків, а також комісій, тобто очікувати на формування платежів варто після 20:00 ⏳
Після формування платежів, ця інформація відобразиться у вас у застосунку Sense SuperApp, наразі ще варто чекати 😊

Щодо кольору шрифтів, то він підлаштовується під фон, тобто під шпалери головного екрану, проте зараз точково є проблеми з логікою відображення, тому питання в роботі, займаємось, аби якомога швидше все виправити 💙

З повагою, Володимир 💎
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Після формування платежів, ця інформація відобразиться у вас у застосунку Sense SuperApp, наразі ще варто чекати 😊
я не погасив ще попередній платіж (той що до 20.00), а він вже зник.
Відпишусь в особисті щодо цього питання 🤔

З повагою, Володимир 💎
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
феї і лорди, скільки ви ще будете знущатися над клієнтами?
По карті сьогодні РД. Де інформація по мінплатежу і суми до погашення?
Ну так це завжди працювало, що в РД ця інформація зникає і треба вчора було інформацію переписувати на долоньку :)
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
вчора було інформацію переписувати на долоньку
Зникала? До заборгованості додавалися витрати поточного місяця проведені станом на 20.00 РД-1. І світилася вся заборгованість.
 
Реєстрація
07.11.07
Місто
Киев

Flamingo

Просто розовый птЫц ;)
Реєстрація
30.12.20
Місто
Зп
По просьбе моей супруги хочу через представителя банка передать благодарность Начальнику депозитарного отдела банка - Артему и Главному экономисту данного отдела - Наталье Анатольевне за оказанную помощь в переводе военных ОГВЗ из Укрэксима в Сенс (причина Сима с 1.04.25 вводит драконовские комиссии на каждый чих по военным ОГВЗ, а осенью уже "окомисил" поступление от погашения ОГВЗ и выплаты купонов на депозитную карту, которая подвязана к контрактам). Про саму операцию перевода ЦБ к другому "зберігачу" в теории представление имели, но вживую столкнулись впервые. Все было сделано дистанционно, быстро и четко - сотрудники банка проинструктировали, дали советы, перепроверили (а по сути подправили) заполненные формы, ну и подтвердили выпиской, когда все освятилось. Спасибо большое.

Но Сенс не был бы Сенсом - если бы при всем при этом не вылез какой-нибудь глюк ССА :(. По итогу переведенные оближки отражаются на счете ЦБ в системе банка, но не отображаются в соответствующем разделе "Инвестиции" ССА. Правда выписка через ССА формируется правильная. Ну хоть так ;).
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
По просьбе моей супруги хочу через представителя банка передать благодарность Начальнику депозитарного отдела банка - Артему и Главному экономисту данного отдела - Наталье Анатольевне за оказанную помощь в переводе военных ОГВЗ из Укрэксима в Сенс (причина Сима с 1.04.25 вводит драконовские комиссии на каждый чих по военным ОГВЗ, а осенью уже "окомисил" поступление от погашения ОГВЗ и выплаты купонов на депозитную карту, которая подвязана к контрактам). Про саму операцию перевода ЦБ к другому "зберігачу" в теории представление имели, но вживую столкнулись впервые. Все было сделано дистанционно, быстро и четко - сотрудники банка проинструктировали, дали советы, перепроверили (а по сути подправили) заполненные формы, ну и подтвердили выпиской, когда все освятилось. Спасибо большое.

Но Сенс не был бы Сенсом - если бы при всем при этом не вылез какой-нибудь глюк ССА :(. По итогу переведенные оближки отражаются на счете ЦБ в системе банка, но не отображаются в соответствующем разделе "Инвестиции" ССА. Правда выписка через ССА формируется правильная. Ну хоть так ;).
Раді, що спілкування з колегами залишило виключно позитивні враження 🥰 Подяку обов'язково перекажемо, думаю колегам буде дуже приємно її отримати 😉

Щодо відсутності відображення переведених ЦП з іншої деп. установи у застосунку, це не баг, а технічна особливість, оскільки Sense Super App відображає лише ЦП, початково куплені в деп. установі Sense Bank.
Після переведення облігацій ви зможете переглянути інформацію за ними тільки сформувавши виписку за рахунком в цінних паперах в Sense SuperApp. Виконати продаж можливо надіславши запит на електронну адресу [email protected].
 

Flamingo

Просто розовый птЫц ;)
Реєстрація
30.12.20
Місто
Зп
Щодо відсутності відображення переведених ЦП з іншої деп. установи у застосунку, це не баг, а технічна особливість, оскільки Sense Super App відображає лише ЦП, початково куплені в деп. установі Sense Bank.
Логика разработчиков (или скорее тех кто формировал им ТЗ) в этом случае мне кажется весьма странной и совсем не понятнй. Я клиент, захожу в банковское приложение (ибо вэб-версию банк отключил) в раздел "инвестиции" - вкладка "МОИ ОБЛИГАЦИИ" - но по итогу ВСЕХ моих облигаций, у который "зберигач" банк как раз и не видно. Лично мне как клиенту удобнее было видеть как раз ВСЕ мои облигации и видеть сумму ВСЕХ моих инвестиций, находящиеся у "зберигача" Сенс-банк (а также видеть по ним сроки погашения и выплаты купонов и т.п), ведь мне всегда казалось, что ССА себя позиционирует как приложение для клиента о его активах-пассивах в банке, а не приложение "только того что куплено в деп.учреждении Сенс-банк". Безусловно решает исключительно банк, что и как показывать клиенту по его активам и пассивам имеющим с банком какую-либо связь, но я как клиент в ответ имею право оценить практичность и удобство отображения моих активов и пассивов - и в данном случае моя оценка - извините - не в пользу банка. Как бы ничего критичного - сами операции не часты, и в "гроссбухе" который я веду себе сам - вся нужная мне информация есть и в полном обьеме, но просто логика такой реализаци в ССА мне не понятна.
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Щодо відсутності відображення переведених ЦП з іншої деп. установи у застосунку, це не баг, а технічна особливість, оскільки Sense Super App відображає лише ЦП, початково куплені в деп. установі Sense Bank.
Логика разработчиков (или скорее тех кто формировал им ТЗ) в этом случае мне кажется весьма странной и совсем не понятнй. Я клиент, захожу в банковское приложение (ибо вэб-версию банк отключил) в раздел "инвестиции" - вкладка "МОИ ОБЛИГАЦИИ" - но по итогу ВСЕХ моих облигаций, у который "зберигач" банк как раз и не видно. Лично мне как клиенту удобнее было видеть как раз ВСЕ мои облигации и видеть сумму ВСЕХ моих инвестиций, находящиеся у "зберигача" Сенс-банк (а также видеть по ним сроки погашения и выплаты купонов и т.п), ведь мне всегда казалось, что ССА себя позиционирует как приложение для клиента о его активах-пассивах в банке, а не приложение "только того что куплено в деп.учреждении Сенс-банк". Безусловно решает исключительно банк, что и как показывать клиенту по его активам и пассивам имеющим с банком какую-либо связь, но я как клиент в ответ имею право оценить практичность и удобство отображения моих активов и пассивов - и в данном случае моя оценка - извините - не в пользу банка. Как бы ничего критичного - сами операции не часты, и в "гроссбухе" который я веду себе сам - вся нужная мне информация есть и в полном обьеме, но просто логика такой реализаци в ССА мне не понятна.
Цей функціонал мається в планах для реалізації, проте наразі не в пріоритеті, тому залишається лише очікувати 🤷🏻‍♂️

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Sense Bank, коли плануєте пофіксити вирвиоковий дизайн шрифтів (білий на білому фоні) на робочомі столі ССА?
Наразі питання знаходиться в роботі, сподіваємось в найближчих оновленнях застосунку проблема вже буде виправлена ☑️

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Щодо відсутності відображення переведених ЦП з іншої деп. установи у застосунку, це не баг, а технічна особливість
А не можна було десь у застосунку зробити цю нотатку поки розробляєте це? Чи це дуже складно...
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
@Sense Bank Які існують тарифи застосунку "Sensе" ?
Надайте роз'яснення, будь ласка!
Тарифи карти не цікавить, - є інформація на офіційному сайті.
Якщо я не помиляюсь, є тариф 1%+5 грн. Це у пакетних карток при переказі P2P (White, Black).
По суті це як комісія карткового пакету, але вважається,що це комісія сервісу Sense Super App.
Sense Bank Чому у вас в історії платежів виникають помилки та зникає інформація?
Ось власний досвід: у мене була картка 3073, я замовив собі 7392. Платив ними по черзі.
23 лютого 3073 була деактивована банком (бо я замовив 7392 24.01 і стара картка з терміном дії 01/25 через місяць мала померти).
Тепер в історії операцій оплати карткою 3073 просто пишуться без номера картки.
А виплата % закритого депозиту вибиває помилку, коли натискаєш на кнопку "Подивитися квитанцію".
При цьому архів депозитів відсутній, як і архів карток.
Вітаю! Нарешті, через цілий місяць повертаюся до вас з оновленням стосовно вашого запитання 🙏

Інформація стосовно статусу безпосередньо картки підтягується з наших внутрішніх систем, і через те що картка анулюється, вона фактично перестає "існувати", тому дані і не відображаються :(
На жаль, наразі технічна доробка не планується 😥

Але, ідея стосовно архівів мені подобається, обговорю це)

Валерія 🫧
 
Зверху