В ЗП тожеSamsungмоем городе Thrash это полный trash. Жалкий огрызок Сильпо с минимальным ассортиментом и без сильпошных скидок, и никакие пиццы там не пекут...
В ЗП тожеSamsungмоем городе Thrash это полный trash. Жалкий огрызок Сильпо с минимальным ассортиментом и без сильпошных скидок, и никакие пиццы там не пекут...
На самому початку роботи Трашів, в них діяло нарахування балів за системою Власний Рахунок від Сільпо, проте недовго.Правильно я понимаю, что никакой программы лояльности в Трэше нет? Как в Атб?
– Розкажіть про вашу програму лояльності.
– Глобального додатка програми лояльності у нас поки немає, але ми над працюємо. Наразі поки є два напрямки:
- Чат-бот в Telegram та Viber з 15 000 активних користувачів. Там ми надаємо персоналізовані купони. І працюємо над тим, щоб чат-бот став цікавішими – гейміфікувати його.
- Наші вайбер-спільноти, які у кожного магазину свої. Тут користувачі дуже активні і навіть є свої «адвокати бренду» всередині бренду.
Справді, спочатку ми позиціонували себе як «жорсткі дискаунтери» з гаслом «Трощимо ціни». Але ми зробили опитування наших гостей, проаналізували все та зрозуміли, що треба більше орієнтуватися на сервіс та атмосферу.