Vodafone FAQ

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
www.vodafone.ua/support/faq

Обов'язкова мінімальна сума на рахунку абонентів
Для здійснення вихідних подій з номера (дзвінок, SMS, користування Інтернетом) на основному грошовому рахунку, *101#, повинно бути не менше 0,01 ₴. Важливо, що ця умова має бути врахована й у наступних випадках:
  • після підключення пакета послуг (на день, на 28 днів, на місяць);
  • при тарифікації подій з додаткового грошового рахунку, *101*10#.
Термін дії номеру та його подовження
Термін дії номера (послуги передплати) визначає дату, до якої абонент може користуватися SIM-картою. Перевірити можливо через *101# або в системі "My Vodafone".
Для продовження терміну дії номеру на 365 днів достатньо поповнити рахунок на сумму від 5 ₴ чи більше будь-яким способом, окрім переказу коштів.

Використання коштів на додатковому грошовому рахунку
При наявності грошей на основному й додатковому грошових рахунках і виконанні умов їх витрачання гроші в першу чергу автоматично знімаються з додаткового рахунку, а по його вичерпанню — з основного. На оплату першого щомісячного платежу додатковий рахунок не витрачається.
Додатковий грошовий рахунок, *101*10#, використовується на:
  • дзвінки та SMS абонентам у межах України й за кордон (крім контент-послуг);
  • мобільний Інтернет;
  • послуги в роумінгу й регулярний щомісячний/денний платіж (для оплати позачергового пакету послуг на 28 днів або місяць на рахунку повинна бути достатня сума, у противному випадку треба оплату пакету послуг треба робити через оператора).
При зарахуванні нових грошей на додатковий рахунок вони сумуються з наявними на ньому грошима й строк їх дії оновлюється. Зазвичай становить 30 календарних днів із моменту останнього зарахування.

Змінити мову систем
  • основної системи (відповіді по *101# та в службових SMS) через USSD-запит *722#:
    *722*1# — українська; *722*2# — російська, *722*3# — англійська;
  • послуг "Вам дзвонили", "Є зв'язок", "Я на зв'язку" й "Лінія вільна" через USSD-запит *120*9#:
    *120*91# — українська; *120*92# — російська, *120*93# — англійська, *120*94# — український трансліт; *120*95# — російський трансліт;
  • контакт-центр 111: # і обрати мову спілкування.
Особливості тарифів Vodafone
  • У старих тарифах Vodafone плату за пакет знімає кожні 28 днів, у нових — рівно через місяць від дати, коли пакет був підключений минулого місяця.
    Під час перевірки через *101*4# вказує термін дії не включно. Оновлення пакету 15.01.2019 означає, що гроші зніме вночі з 14-го на 15-е (15-го числа з 0:00 до 8:00). Якщо пакет послуг оновлюється у дні, які в деяких місяцях відсутні, то це відбувається в останній день місяця.
  • Якщо на рахунках (основному й додатковому) замало грошей, то знімає щоденну плату.
    У ніч, коли має зняти абонплату, краще відключити передачу даних і телефон перевести в режим мережі 2G/3G. Через відкриту сесію Інтернету (4G використовує Інтернет) можливі глюки (зніме додатково плату за день або не зніме місячну плату).
  • У разі несплати пакета послуг на місяць, то щоночі система намагатиметься зняти абонплату. Щойно буде достатньо грошей — зніме, та встановить нову дату нарахування послуг та зняття абонплати.
  • На основному грошовому рахунку повинно бути на 1 копійку більше, чім розмір абонплати.
  • Відсутня плата за звіти про доставку SMS.
О снятии платы за услуги
Существует несколько способов снятия платы за услуги:
  1. Обычная оплата за минуту/сообщение. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус (если денег недостаточно, — разговор оборвет, позвонить не даст, сообщение не отправится).
  2. Отложенная оплата (Роуминг услуги и отчеты о доставке SMS). Услуга оплачивается позже (обычно через несколько минут, но может быть и часов). Может загнать счет в минус.
    Окончательная тарификация интернет соединения происходит после его разрыва. Возможна неправильное отображение остатка и тарификация, если соединение активно в момент, когда заканчивается пакет (полночь, конец месяца и т. д.).
  3. Самостоятельный заказ пакета: необходимо совершить действие, чтоб заказать. Стоимость списывается в момент заказа, не может загнать в минус. Пакеты одинаковых услуг суммируются, а срок действия — продлевается.
  4. Оплата по факту первого события. Оплачивается первая минута/сообщение/бит в размере стоимости пакета, дальше списывается из пакета. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус.
  5. Регулярное начисление пакетов:
    • Ежедневное списание. Обычно происходит в 0:00.
    • Периодическое списание. Деньги снимает с некоторым периодом (например каждые 28 дней).
    • Ежемесячное списание: снимает каждый месяц в ту же дату, например если активировать пакет 13.01, то снимет 13.02, 13.03 и т. д.
Переадресация вызова и роуминг
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением безусловной переадресации (через код услуги 21), тарифицируются как исходящие вызовы на номера Украины согласно с тарифным планом, действующим для Вашего номера в пределах Украины.
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением условной переадресации (через коды услуг 61, 62, 67), тарифицируются как сумма стоимости входящего звонка к абоненту в роуминге и стоимости исходящего звонка на номер в Украине, на который установлена условная переадресация.
  • Услуги «Вам звонили» и «Есть связь» в роуминге не предоставляются. И перед выездом заграницу отключения не требуют.
Архів
 
Причина: шапка теми
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
24.02.12
Місто
Запорожье
Телефон
M2007J20CG
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Какое время требуется на ответ через форму "Ваша думка не мае значення"? На указанную почту подтверждение приходит? Со среды в напряжении держат.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Don_Andrey, зачастую в течение календарной недели.
 

DSone

Заблокирован
Реєстрація
24.09.13
Місто
Днепропетровская область - КР
Телефон
Samsung Galaxy E5 Duos

Sanёk

Заблокирован
Реєстрація
20.04.13
Місто
Львів
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

услуга «500 мб за 15 грн» в тарифе смартфон зеро, автоматически продлевается и на следующий месяц ? т.е. 1 числа снимется 15грн автоматом ?
 
Реєстрація
06.08.16
Місто
Запорожье
Телефон
Realme PadMini
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

услуга «500 мб за 15 грн» в тарифе смартфон зеро, автоматически продлевается и на следующий месяц ? т.е. 1 числа снимется 15грн автоматом ?

Здесь все написано http://www.mts.ua/ru/services/dlya-ekonomii/internet/usluga-500-mb-za-10-grn-do-konca-mesyaca и в Зеро изначально пакеты отключены, только вручную одноразово активировать данную услугу. Особенно внимательно прочтите последний абзац.
 

DSone

Заблокирован
Реєстрація
24.09.13
Місто
Днепропетровская область - КР
Телефон
Samsung Galaxy E5 Duos
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Здесь все написано http://www.mts.ua/ru/services/dlya-e...-konca-mesyaca и в Зеро изначально пакеты отключены, только вручную одноразово активировать данную услугу. Особенно внимательно прочтите последний абзац.
Кому то шейп на 2G даже лучше , чем 500 за 15 грн.;) Но тут пусть каждый сам решит, что ему удобней .
 

Sanёk

Заблокирован
Реєстрація
20.04.13
Місто
Львів
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

DSone, в зеро после использования 200МБ нету шейпа на скорости 2G (тут тебе не Light+ ), а действует ограничение 32 кбит/с на котором вообще ничего не открывается.
и в зеро кстати стоимость 500мб 10 грн, а не 15 как написано на сайте.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
12.03.15
Місто
Івано-Франківськ
Телефон
Xiaomi Redmi 3S Pro
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Друзі, чи є можливість в МТС контролювати стан рахунку іншого абонента? Щоб, коли рахунок падає менше певної межі, на мій номер приходила СМС, або хоча б можливість перевірки USSD-запитом?
Пошук гвалтував, нічого не знайшов.
Якщо важливо - у мене Ватафон, у іншого абонента ще якийсь древній МТС.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

wildf0x, такая возможность есть и то только через USSD-запрос, если абонент с древним тарифом обслуживается в тарифе "Супер Команда 3D" и Ваш номер внесён в ячейку услуги "МТС Семья".

По другому никак. :(
 
Реєстрація
12.03.15
Місто
Івано-Франківськ
Телефон
Xiaomi Redmi 3S Pro
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

MASolomko, це я нарив на сайті МТС, на жаль - це не мій випадок. Там якийсь інший тариф, але точно не Команда.
 

Vovcha

Киевский нищеброд
Реєстрація
20.01.12
Місто
Kyiv
Телефон
LG G2; NEXUS 7(2012)
Друзі, чи є можливість в МТС контролювати стан рахунку іншого абонента? Щоб, коли рахунок падає менше певної межі, на мій номер приходила СМС, або хоча б можливість перевірки USSD-запитом?
Пошук гвалтував, нічого не знайшов.
Якщо важливо - у мене Ватафон, у іншого абонента ще якийсь древній МТС.

Помню, что одно время поставил себе в планшет киевстаровскую симку супруги. Планшет не поддерживал ЮССД и для контроля я ставил киестаровское приложение из плэймаркета и выводил виджет на экран. Потом со временем симку поменял на другую, а виджет так и остался подвязаным на симку супруги и вполне себе работал. На виджет можно повыводить баланс, бонус, инет и т.п.
Попробуйте копнуть в этом направлении
А еще например через интернет-помощник на компе
 

AlexDVS

Читатель
Реєстрація
16.11.10
Місто
Харьков
Телефон
Samsung Galaxy М12
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Друзі, чи є можливість в МТС контролювати стан рахунку іншого абонента? Щоб, коли рахунок падає менше певної межі, на мій номер приходила СМС, або хоча б можливість перевірки USSD-запитом?
Если телефон на Андроиде, то в маркете полно программ проверки баланса через личный кабинет. С настройками частоты обновления и выводом уведомлений.
Как один вариантов https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dukei.android.apps.anybalance
Что касается через USSD запрос- то только свой номер
 

Sanёk

Заблокирован
Реєстрація
20.04.13
Місто
Львів
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Если компания мтс была в чем то не права, вы доказали ей это и вам дарят безлим в сети и безлим.инертнет на 7 дней,
это действительно безлимитный интернет или после исчерпания сколько то мб будет снижена скорость ?
 
Реєстрація
04.10.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Xiaomi RN8T, iPhone 7+
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Если компания мтс была в чем то не права, вы доказали ей это и вам дарят безлим в сети и безлим.инертнет на 7 дней,
это действительно безлимитный интернет или после исчерпания сколько то мб будет снижена скорость ?
Друге.
 

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Sanёk, Треба питати в оператора. Один раз дали 4 Гб, а другий 100 Гб...
 

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Fraud, думал у МТСовичей "сертифицированный" :D
Даже ж отображается "немножко по-дибильному" не сколько осталось,а сколько использовано да ещё с задержкой. В итоге вылетаешь за оплаченное на раз... :(
 
Реєстрація
30.03.10
Місто
м. Кам'янське
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Слон, если вылезешь за пределы объёма, сколько денег снимает за дополнительный пакет интернета?
 
Зверху