Vodafone FAQ

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
www.vodafone.ua/support/faq

Обов'язкова мінімальна сума на рахунку абонентів
Для здійснення вихідних подій з номера (дзвінок, SMS, користування Інтернетом) на основному грошовому рахунку, *101#, повинно бути не менше 0,01 ₴. Важливо, що ця умова має бути врахована й у наступних випадках:
  • після підключення пакета послуг (на день, на 28 днів, на місяць);
  • при тарифікації подій з додаткового грошового рахунку, *101*10#.
Термін дії номеру та його подовження
Термін дії номера (послуги передплати) визначає дату, до якої абонент може користуватися SIM-картою. Перевірити можливо через *101# або в системі "My Vodafone".
Для продовження терміну дії номеру на 365 днів достатньо поповнити рахунок на сумму від 5 ₴ чи більше будь-яким способом, окрім переказу коштів.

Використання коштів на додатковому грошовому рахунку
При наявності грошей на основному й додатковому грошових рахунках і виконанні умов їх витрачання гроші в першу чергу автоматично знімаються з додаткового рахунку, а по його вичерпанню — з основного. На оплату першого щомісячного платежу додатковий рахунок не витрачається.
Додатковий грошовий рахунок, *101*10#, використовується на:
  • дзвінки та SMS абонентам у межах України й за кордон (крім контент-послуг);
  • мобільний Інтернет;
  • послуги в роумінгу й регулярний щомісячний/денний платіж (для оплати позачергового пакету послуг на 28 днів або місяць на рахунку повинна бути достатня сума, у противному випадку треба оплату пакету послуг треба робити через оператора).
При зарахуванні нових грошей на додатковий рахунок вони сумуються з наявними на ньому грошима й строк їх дії оновлюється. Зазвичай становить 30 календарних днів із моменту останнього зарахування.

Змінити мову систем
  • основної системи (відповіді по *101# та в службових SMS) через USSD-запит *722#:
    *722*1# — українська; *722*2# — російська, *722*3# — англійська;
  • послуг "Вам дзвонили", "Є зв'язок", "Я на зв'язку" й "Лінія вільна" через USSD-запит *120*9#:
    *120*91# — українська; *120*92# — російська, *120*93# — англійська, *120*94# — український трансліт; *120*95# — російський трансліт;
  • контакт-центр 111: # і обрати мову спілкування.
Особливості тарифів Vodafone
  • У старих тарифах Vodafone плату за пакет знімає кожні 28 днів, у нових — рівно через місяць від дати, коли пакет був підключений минулого місяця.
    Під час перевірки через *101*4# вказує термін дії не включно. Оновлення пакету 15.01.2019 означає, що гроші зніме вночі з 14-го на 15-е (15-го числа з 0:00 до 8:00). Якщо пакет послуг оновлюється у дні, які в деяких місяцях відсутні, то це відбувається в останній день місяця.
  • Якщо на рахунках (основному й додатковому) замало грошей, то знімає щоденну плату.
    У ніч, коли має зняти абонплату, краще відключити передачу даних і телефон перевести в режим мережі 2G/3G. Через відкриту сесію Інтернету (4G використовує Інтернет) можливі глюки (зніме додатково плату за день або не зніме місячну плату).
  • У разі несплати пакета послуг на місяць, то щоночі система намагатиметься зняти абонплату. Щойно буде достатньо грошей — зніме, та встановить нову дату нарахування послуг та зняття абонплати.
  • На основному грошовому рахунку повинно бути на 1 копійку більше, чім розмір абонплати.
  • Відсутня плата за звіти про доставку SMS.
О снятии платы за услуги
Существует несколько способов снятия платы за услуги:
  1. Обычная оплата за минуту/сообщение. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус (если денег недостаточно, — разговор оборвет, позвонить не даст, сообщение не отправится).
  2. Отложенная оплата (Роуминг услуги и отчеты о доставке SMS). Услуга оплачивается позже (обычно через несколько минут, но может быть и часов). Может загнать счет в минус.
    Окончательная тарификация интернет соединения происходит после его разрыва. Возможна неправильное отображение остатка и тарификация, если соединение активно в момент, когда заканчивается пакет (полночь, конец месяца и т. д.).
  3. Самостоятельный заказ пакета: необходимо совершить действие, чтоб заказать. Стоимость списывается в момент заказа, не может загнать в минус. Пакеты одинаковых услуг суммируются, а срок действия — продлевается.
  4. Оплата по факту первого события. Оплачивается первая минута/сообщение/бит в размере стоимости пакета, дальше списывается из пакета. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус.
  5. Регулярное начисление пакетов:
    • Ежедневное списание. Обычно происходит в 0:00.
    • Периодическое списание. Деньги снимает с некоторым периодом (например каждые 28 дней).
    • Ежемесячное списание: снимает каждый месяц в ту же дату, например если активировать пакет 13.01, то снимет 13.02, 13.03 и т. д.
Переадресация вызова и роуминг
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением безусловной переадресации (через код услуги 21), тарифицируются как исходящие вызовы на номера Украины согласно с тарифным планом, действующим для Вашего номера в пределах Украины.
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением условной переадресации (через коды услуг 61, 62, 67), тарифицируются как сумма стоимости входящего звонка к абоненту в роуминге и стоимости исходящего звонка на номер в Украине, на который установлена условная переадресация.
  • Услуги «Вам звонили» и «Есть связь» в роуминге не предоставляются. И перед выездом заграницу отключения не требуют.
Архів
 
Причина: шапка теми
Останнє редагування модератором:

sav

Реєстрація
18.11.16
Місто
Харьков
Если есть уже оплаченный тариф и пришла пропозиция перейти на другой тариф,то перейдёт сразу или после окончания срока первого тарифа?
 
Реєстрація
07.11.07
Місто
Киев
Если есть уже оплаченный тариф и пришла пропозиция перейти на другой тариф,то перейдёт сразу или после окончания срока первого тарифа?
Сразу. Ну как сразу - это если не заглючит🙂
 

sav

Реєстрація
18.11.16
Місто
Харьков
Если есть уже оплаченный тариф и пришла пропозиция перейти на другой тариф,то перейдёт сразу или после окончания срока первого тарифа?
Сразу. Ну как сразу - это если не заглючит🙂
То есть придется оплачивать уже новый тариф? Лучше подождать окончания срока этого тарифа и уже потом перейти?
 
Реєстрація
07.11.07
Місто
Киев
Если есть уже оплаченный тариф и пришла пропозиция перейти на другой тариф,то перейдёт сразу или после окончания срока первого тарифа?
Сразу. Ну как сразу - это если не заглючит🙂
То есть придется оплачивать уже новый тариф? Лучше подождать окончания срока этого тарифа и уже потом перейти?
Предложение о переходе в другой тариф не вечно. У вас сроки позволяют подождать? Уверены?
 

knedlyk

Заблокирован
Реєстрація
29.03.18
Місто
🟦🟨
Телефон
Піксель
Всім привіт. Маю номер, сімка з яким зараз на тимчасово окупованій території, де нема зв'язку, вже так з 7-8 місяців. Хочу відновити її на нову сімку віддалено без відвідування салону. Купив Powersim. Скажіть, як далі діяти і які питання може поставити оператор?
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Як відключити говорилку для бігунка з Інтеру?
Говорилка вимикається тільки щоб абонент не чув коли дзвонить на перенесені номери. Коли телефонують йому - повідомлення буде завжди(за винятком випадків, коли той хто дзвонить відключив у себе).
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Pepto
Vodafone інформуватиме Вас під час дзвінків на перенесені номери та обов’язково вказуватиме, до якої мережі Ви телефонуєте. Якщо не бажаєте слухати таке інформування, Ви можете його відключити за допомогою USSD-комбінації:
*181*4#– відключити голосове повідомлення під час дзвінків на номери, перенесені до мережі Vodafone.
*181*3#– відключити голосове повідомлення під час дзвінків на номери, перенесені до будь-якого мобільного оператора України.
Перевірити, до якої мережі належить номер Вашого співрозмовника, можна за допомогою USSD-комбінації: *181*номер телефону# (номер телефону має бути у форматі 380XX1234567).
 
Реєстрація
15.04.12
Місто
Чернигов
Вопрос, в связи с закрытием Шарпея. Можно ли переводить средства с Водафон на Лайфсел, например?
 

Fanatik

Пчеломан
Реєстрація
23.10.09
Місто
Ужгород
Телефон
Redmi Note 10 Pro
Реєстрація
24.11.19
Місто
Запоріжжя
Телефон
Samsung s24 ultra
Я пополнял Киевстар как со счёта Лайфа, так и со счёта Водафона. По идее, должно работать в любом направлении.
 

lennox

Заблокирован
Реєстрація
31.10.22
Місто
Харьков
Всім привіт. Маю номер, сімка з яким зараз на тимчасово окупованій території, де нема зв'язку, вже так з 7-8 місяців. Хочу відновити її на нову сімку віддалено без відвідування салону. Купив Powersim. Скажіть, як далі діяти і які питання може поставити оператор?
Нужен puk либо последний imei, при котором симка была активна. По другому никак.
 
Зверху