Vodafone FAQ

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
www.vodafone.ua/support/faq

Обов'язкова мінімальна сума на рахунку абонентів
Для здійснення вихідних подій з номера (дзвінок, SMS, користування Інтернетом) на основному грошовому рахунку, *101#, повинно бути не менше 0,01 ₴. Важливо, що ця умова має бути врахована й у наступних випадках:
  • після підключення пакета послуг (на день, на 28 днів, на місяць);
  • при тарифікації подій з додаткового грошового рахунку, *101*10#.
Термін дії номеру та його подовження
Термін дії номера (послуги передплати) визначає дату, до якої абонент може користуватися SIM-картою. Перевірити можливо через *101# або в системі "My Vodafone".
Для продовження терміну дії номеру на 365 днів достатньо поповнити рахунок на сумму від 5 ₴ чи більше будь-яким способом, окрім переказу коштів.

Використання коштів на додатковому грошовому рахунку
При наявності грошей на основному й додатковому грошових рахунках і виконанні умов їх витрачання гроші в першу чергу автоматично знімаються з додаткового рахунку, а по його вичерпанню — з основного. На оплату першого щомісячного платежу додатковий рахунок не витрачається.
Додатковий грошовий рахунок, *101*10#, використовується на:
  • дзвінки та SMS абонентам у межах України й за кордон (крім контент-послуг);
  • мобільний Інтернет;
  • послуги в роумінгу й регулярний щомісячний/денний платіж (для оплати позачергового пакету послуг на 28 днів або місяць на рахунку повинна бути достатня сума, у противному випадку треба оплату пакету послуг треба робити через оператора).
При зарахуванні нових грошей на додатковий рахунок вони сумуються з наявними на ньому грошима й строк їх дії оновлюється. Зазвичай становить 30 календарних днів із моменту останнього зарахування.

Змінити мову систем
  • основної системи (відповіді по *101# та в службових SMS) через USSD-запит *722#:
    *722*1# — українська; *722*2# — російська, *722*3# — англійська;
  • послуг "Вам дзвонили", "Є зв'язок", "Я на зв'язку" й "Лінія вільна" через USSD-запит *120*9#:
    *120*91# — українська; *120*92# — російська, *120*93# — англійська, *120*94# — український трансліт; *120*95# — російський трансліт;
  • контакт-центр 111: # і обрати мову спілкування.
Особливості тарифів Vodafone
  • У старих тарифах Vodafone плату за пакет знімає кожні 28 днів, у нових — рівно через місяць від дати, коли пакет був підключений минулого місяця.
    Під час перевірки через *101*4# вказує термін дії не включно. Оновлення пакету 15.01.2019 означає, що гроші зніме вночі з 14-го на 15-е (15-го числа з 0:00 до 8:00). Якщо пакет послуг оновлюється у дні, які в деяких місяцях відсутні, то це відбувається в останній день місяця.
  • Якщо на рахунках (основному й додатковому) замало грошей, то знімає щоденну плату.
    У ніч, коли має зняти абонплату, краще відключити передачу даних і телефон перевести в режим мережі 2G/3G. Через відкриту сесію Інтернету (4G використовує Інтернет) можливі глюки (зніме додатково плату за день або не зніме місячну плату).
  • У разі несплати пакета послуг на місяць, то щоночі система намагатиметься зняти абонплату. Щойно буде достатньо грошей — зніме, та встановить нову дату нарахування послуг та зняття абонплати.
  • На основному грошовому рахунку повинно бути на 1 копійку більше, чім розмір абонплати.
  • Відсутня плата за звіти про доставку SMS.
О снятии платы за услуги
Существует несколько способов снятия платы за услуги:
  1. Обычная оплата за минуту/сообщение. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус (если денег недостаточно, — разговор оборвет, позвонить не даст, сообщение не отправится).
  2. Отложенная оплата (Роуминг услуги и отчеты о доставке SMS). Услуга оплачивается позже (обычно через несколько минут, но может быть и часов). Может загнать счет в минус.
    Окончательная тарификация интернет соединения происходит после его разрыва. Возможна неправильное отображение остатка и тарификация, если соединение активно в момент, когда заканчивается пакет (полночь, конец месяца и т. д.).
  3. Самостоятельный заказ пакета: необходимо совершить действие, чтоб заказать. Стоимость списывается в момент заказа, не может загнать в минус. Пакеты одинаковых услуг суммируются, а срок действия — продлевается.
  4. Оплата по факту первого события. Оплачивается первая минута/сообщение/бит в размере стоимости пакета, дальше списывается из пакета. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус.
  5. Регулярное начисление пакетов:
    • Ежедневное списание. Обычно происходит в 0:00.
    • Периодическое списание. Деньги снимает с некоторым периодом (например каждые 28 дней).
    • Ежемесячное списание: снимает каждый месяц в ту же дату, например если активировать пакет 13.01, то снимет 13.02, 13.03 и т. д.
Переадресация вызова и роуминг
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением безусловной переадресации (через код услуги 21), тарифицируются как исходящие вызовы на номера Украины согласно с тарифным планом, действующим для Вашего номера в пределах Украины.
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением условной переадресации (через коды услуг 61, 62, 67), тарифицируются как сумма стоимости входящего звонка к абоненту в роуминге и стоимости исходящего звонка на номер в Украине, на который установлена условная переадресация.
  • Услуги «Вам звонили» и «Есть связь» в роуминге не предоставляются. И перед выездом заграницу отключения не требуют.
Архів
 
Причина: шапка теми
Останнє редагування модератором:

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

drmz, имхо, ты задаешь девочке в чате "неправильные" вопросы, по-этому она и не заходит в чат.
 

Зоряна

Заблокирован
Реєстрація
11.06.14
Місто
Киев
Телефон
6233
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

подскажите есть ли возможность пополнить счет мтс на 1 копейку через какуюто платежную ситему?
 
Реєстрація
20.08.15
Місто
киев
Телефон
Samsung S23 Ultra
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

подскажите , может кто сталкивался . Интересует миграция с контракта на припэйд ? кто что знает или может быть делал.
 

gav

Реєстрація
24.07.08
Місто
Одесса
Телефон
none
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

[MENTION=15962]mega-fun[/MENTION]
Я выводил года два с небольшим назад номера с корпорации на препейд. Пишется письмо с просьбой перевода номера на предоплаченные форму обслуживания. Делали несколько дней.
Нельзя было вывести на препейд номера из емкостей, к которым прилагался прямой городской номер.
Может сейчас и по другому как-то...
 
Реєстрація
20.08.15
Місто
киев
Телефон
Samsung S23 Ultra
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Сейчас вообще говорят что технически невозможно. Будем пробовать.
 

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Виводила колега на початку вересня. Процедура дуже складна: заява, потім бесіда з начальником відділу в дусі "або на передплату, або вимикаю номер", потім він телефонував в Київ і там дали добро десь через днів 5 пропав зв'язок взагалі, потім ще через 2 дні змінили сім карту і зв'язок з'явився вже на передплаті. Зі слів начальника штатних засобів нема - спеціалістам потрібно вручну переписувати базу даних.
 
Реєстрація
20.08.15
Місто
киев
Телефон
Samsung S23 Ultra
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Дюрі-бачі, спасибо. Сегодня попробую в киеве .
 
Реєстрація
20.08.15
Місто
киев
Телефон
Samsung S23 Ultra
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Fraud, озадачил менеджера, тот сначала говорил что никак, а потом куда то позвонил, и сказал писать заявления. С подробной причиной почему именно на предоплату. Заяву приняли, сказали ждать, но по секрету сказали - что если и сделают, то очень не быстро, и гарантий никто не дает. И что есть четкие указания всем говорить что переход с контракта на предоплату не предусмотрен.Это если и делаеться , то действительно в ручном режиме, с одной базы удаляют ( при этом нужно что бы туева хуча начальников подписали), потом в другую базу добавляют (таже туева хуча подписывает), короче очень сложно им это, поэтому проще им всем говорить что это НЕРЕАЛЬНО. Вот так вот пока.
 
Реєстрація
20.08.15
Місто
киев
Телефон
Samsung S23 Ultra
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Сегодня узнал, что в производстве подольского райсуда г. Киева, есть дела, где истец (физ-лицо) требует от ответчика (мтс-украина) в судебном порядке перевести с контракта на предоплату. Жесть !
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Последнее время вижу МТС более склонна удовлетворять некоторые хотелки своим абонентам, иногда даже через удалённую переписку :)
 

Elephant

Все буде добре!
Реєстрація
31.12.11
Місто
Новослобідка
Телефон
Nokia 3100
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Как узнать дату активации номера на Простом МТС, без обращения в ЦОА?
Дата активации номера: *777*3# - Не работает на Простом МТС.
 

fono

neofono
Реєстрація
22.06.13
Місто
Полтавщина
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

На МТС с номера 700 периодически приходит спам с предложениями порадовать входящих пассажиров быдло-мелодиями. Есть ли способ отписаться?
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

fono, попробуйте:
Уменьшить количиство спама отказавшись от подписок (СМС с текстом "STOP" на 10250 и 10251).
Но гарантий, что отключать именно это я не дам. А так терроризируйте живого оператора, чтобы он принял сие пожелание/жалобу. Как мотивация им -- спамить нехорошо, наказуемо)))
 
Зверху