Vodafone FAQ

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
www.vodafone.ua/support/faq

Обов'язкова мінімальна сума на рахунку абонентів
Для здійснення вихідних подій з номера (дзвінок, SMS, користування Інтернетом) на основному грошовому рахунку, *101#, повинно бути не менше 0,01 ₴. Важливо, що ця умова має бути врахована й у наступних випадках:
  • після підключення пакета послуг (на день, на 28 днів, на місяць);
  • при тарифікації подій з додаткового грошового рахунку, *101*10#.
Термін дії номеру та його подовження
Термін дії номера (послуги передплати) визначає дату, до якої абонент може користуватися SIM-картою. Перевірити можливо через *101# або в системі "My Vodafone".
Для продовження терміну дії номеру на 365 днів достатньо поповнити рахунок на сумму від 5 ₴ чи більше будь-яким способом, окрім переказу коштів.

Використання коштів на додатковому грошовому рахунку
При наявності грошей на основному й додатковому грошових рахунках і виконанні умов їх витрачання гроші в першу чергу автоматично знімаються з додаткового рахунку, а по його вичерпанню — з основного. На оплату першого щомісячного платежу додатковий рахунок не витрачається.
Додатковий грошовий рахунок, *101*10#, використовується на:
  • дзвінки та SMS абонентам у межах України й за кордон (крім контент-послуг);
  • мобільний Інтернет;
  • послуги в роумінгу й регулярний щомісячний/денний платіж (для оплати позачергового пакету послуг на 28 днів або місяць на рахунку повинна бути достатня сума, у противному випадку треба оплату пакету послуг треба робити через оператора).
При зарахуванні нових грошей на додатковий рахунок вони сумуються з наявними на ньому грошима й строк їх дії оновлюється. Зазвичай становить 30 календарних днів із моменту останнього зарахування.

Змінити мову систем
  • основної системи (відповіді по *101# та в службових SMS) через USSD-запит *722#:
    *722*1# — українська; *722*2# — російська, *722*3# — англійська;
  • послуг "Вам дзвонили", "Є зв'язок", "Я на зв'язку" й "Лінія вільна" через USSD-запит *120*9#:
    *120*91# — українська; *120*92# — російська, *120*93# — англійська, *120*94# — український трансліт; *120*95# — російський трансліт;
  • контакт-центр 111: # і обрати мову спілкування.
Особливості тарифів Vodafone
  • У старих тарифах Vodafone плату за пакет знімає кожні 28 днів, у нових — рівно через місяць від дати, коли пакет був підключений минулого місяця.
    Під час перевірки через *101*4# вказує термін дії не включно. Оновлення пакету 15.01.2019 означає, що гроші зніме вночі з 14-го на 15-е (15-го числа з 0:00 до 8:00). Якщо пакет послуг оновлюється у дні, які в деяких місяцях відсутні, то це відбувається в останній день місяця.
  • Якщо на рахунках (основному й додатковому) замало грошей, то знімає щоденну плату.
    У ніч, коли має зняти абонплату, краще відключити передачу даних і телефон перевести в режим мережі 2G/3G. Через відкриту сесію Інтернету (4G використовує Інтернет) можливі глюки (зніме додатково плату за день або не зніме місячну плату).
  • У разі несплати пакета послуг на місяць, то щоночі система намагатиметься зняти абонплату. Щойно буде достатньо грошей — зніме, та встановить нову дату нарахування послуг та зняття абонплати.
  • На основному грошовому рахунку повинно бути на 1 копійку більше, чім розмір абонплати.
  • Відсутня плата за звіти про доставку SMS.
О снятии платы за услуги
Существует несколько способов снятия платы за услуги:
  1. Обычная оплата за минуту/сообщение. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус (если денег недостаточно, — разговор оборвет, позвонить не даст, сообщение не отправится).
  2. Отложенная оплата (Роуминг услуги и отчеты о доставке SMS). Услуга оплачивается позже (обычно через несколько минут, но может быть и часов). Может загнать счет в минус.
    Окончательная тарификация интернет соединения происходит после его разрыва. Возможна неправильное отображение остатка и тарификация, если соединение активно в момент, когда заканчивается пакет (полночь, конец месяца и т. д.).
  3. Самостоятельный заказ пакета: необходимо совершить действие, чтоб заказать. Стоимость списывается в момент заказа, не может загнать в минус. Пакеты одинаковых услуг суммируются, а срок действия — продлевается.
  4. Оплата по факту первого события. Оплачивается первая минута/сообщение/бит в размере стоимости пакета, дальше списывается из пакета. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус.
  5. Регулярное начисление пакетов:
    • Ежедневное списание. Обычно происходит в 0:00.
    • Периодическое списание. Деньги снимает с некоторым периодом (например каждые 28 дней).
    • Ежемесячное списание: снимает каждый месяц в ту же дату, например если активировать пакет 13.01, то снимет 13.02, 13.03 и т. д.
Переадресация вызова и роуминг
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением безусловной переадресации (через код услуги 21), тарифицируются как исходящие вызовы на номера Украины согласно с тарифным планом, действующим для Вашего номера в пределах Украины.
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением условной переадресации (через коды услуг 61, 62, 67), тарифицируются как сумма стоимости входящего звонка к абоненту в роуминге и стоимости исходящего звонка на номер в Украине, на который установлена условная переадресация.
  • Услуги «Вам звонили» и «Есть связь» в роуминге не предоставляются. И перед выездом заграницу отключения не требуют.
Архів
 
Причина: шапка теми
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
25.01.09
Місто
Київська обл.
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Подскажите пожалуйста, каким должен быть минимальный баланс, чтобы робобаба не "рекомендовала" пополнить счёт?
 
Реєстрація
15.05.16
Місто
Brodnica
Телефон
Samsung A53 5G
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

а пробовали связаться...
нет, после того, как меня после вопроса ВК "Как там поживает заявка №..." забанили в группе ВФ, просто вывел 5 активных номеров в ПСУ и перестал ими пользоваться.
 

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Отдел занимающийся этим просто тормозит , возможно будет просто отписка “ у нас всё хорошо “
Прийша стандартна автовідповідь, на роботі від суботи в кабінеті пищить сигналізація, робоча сімка теж не працює.
 
Реєстрація
13.05.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy A73
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Mathias, у меня при 5 грн робобаба денег еще просила. Когда пополнил на 10, она заткнулась. Снова дала о себе знать, когда состояние счета стало ниже 10 грн. Может быть, от тарифа зависит? В данном случае, тариф был Смартфон 0.50
 
Реєстрація
05.12.11
Місто
Харьков
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Mathias, у меня при 5 грн робобаба денег еще просила. Когда пополнил на 10, она заткнулась. Снова дала о себе знать, когда состояние счета стало ниже 10 грн. Может быть, от тарифа зависит? В данном случае, тариф был Смартфон 0.50


в тарифе Смартфон 0.50 и подключенным Гб АП на счету и 2 коп.было и ничего не просило пополнить , раньше < 2 грн. уже напоминали и просили денег .
 
Реєстрація
13.05.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy A73
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Сергиyс, ну так в моем случае ГбА тоже подключена. Значит, логика МТС не ясна. Видимо, это теткО денег просит, когда захочет.
 

Mathias

Я - голос в ваших ушах
Реєстрація
27.07.12
Місто
Киев
Телефон
iPhone XR, Huawei E5573
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Наверное, от тарифа зависит. Я говорил про свой Простой, там 2 грн.
 

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Morino, в одному місці у Вінниці така ж заявка "розглядається" ще з середини січня.

Сьогодні приїхали спеціалісти і включили зв'язок. Тепер все ок. Чи то вони активно форум читають, цікаво.
 

Тимофей

Заблокирован
Реєстрація
09.03.16
Місто
Киев- Днепр
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

У знакомых у которых тариф 0.50 у всех при балансе ниже 5 грн начинает мтс клянчить деньги. Звонки оператору ничего не дают. Оператор говорит что это особенность именно этого тарифа.
 

aurowl

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
09.06.12
Місто
міста Торецьк
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Тимофей, в руках 2 номера в тарифе смартфон 0.50 с балансом 0.99 и 1.23 и ничего не говорит при исходящем звонке.
МТС...
 
Останнє редагування:

DSone

Заблокирован
Реєстрація
24.09.13
Місто
Днепропетровская область - КР
Телефон
Samsung Galaxy E5 Duos
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

У знакомых у которых тариф 0.50 у всех при балансе ниже 5 грн начинает мтс клянчить деньги.
в руках 2 номера с балансом 0.99 и 1.23 и ничего.
МТС...
Речь о ТП 0.50, у меня с балансом минус 1.20 , робот сообщает что на счету минус и выключается. Но пополнит счёт , не предлагает.:D
Нужно писать в МТС "выша думка имеет значение" , глюки надоели.:(
 

aurowl

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
09.06.12
Місто
міста Торецьк
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

DSone, Тимофей мимо
мне не сложно пост 1896 допишу
 
Зверху