Vodafone FAQ

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
www.vodafone.ua/support/faq

Обов'язкова мінімальна сума на рахунку абонентів
Для здійснення вихідних подій з номера (дзвінок, SMS, користування Інтернетом) на основному грошовому рахунку, *101#, повинно бути не менше 0,01 ₴. Важливо, що ця умова має бути врахована й у наступних випадках:
  • після підключення пакета послуг (на день, на 28 днів, на місяць);
  • при тарифікації подій з додаткового грошового рахунку, *101*10#.
Термін дії номеру та його подовження
Термін дії номера (послуги передплати) визначає дату, до якої абонент може користуватися SIM-картою. Перевірити можливо через *101# або в системі "My Vodafone".
Для продовження терміну дії номеру на 365 днів достатньо поповнити рахунок на сумму від 5 ₴ чи більше будь-яким способом, окрім переказу коштів.

Використання коштів на додатковому грошовому рахунку
При наявності грошей на основному й додатковому грошових рахунках і виконанні умов їх витрачання гроші в першу чергу автоматично знімаються з додаткового рахунку, а по його вичерпанню — з основного. На оплату першого щомісячного платежу додатковий рахунок не витрачається.
Додатковий грошовий рахунок, *101*10#, використовується на:
  • дзвінки та SMS абонентам у межах України й за кордон (крім контент-послуг);
  • мобільний Інтернет;
  • послуги в роумінгу й регулярний щомісячний/денний платіж (для оплати позачергового пакету послуг на 28 днів або місяць на рахунку повинна бути достатня сума, у противному випадку треба оплату пакету послуг треба робити через оператора).
При зарахуванні нових грошей на додатковий рахунок вони сумуються з наявними на ньому грошима й строк їх дії оновлюється. Зазвичай становить 30 календарних днів із моменту останнього зарахування.

Змінити мову систем
  • основної системи (відповіді по *101# та в службових SMS) через USSD-запит *722#:
    *722*1# — українська; *722*2# — російська, *722*3# — англійська;
  • послуг "Вам дзвонили", "Є зв'язок", "Я на зв'язку" й "Лінія вільна" через USSD-запит *120*9#:
    *120*91# — українська; *120*92# — російська, *120*93# — англійська, *120*94# — український трансліт; *120*95# — російський трансліт;
  • контакт-центр 111: # і обрати мову спілкування.
Особливості тарифів Vodafone
  • У старих тарифах Vodafone плату за пакет знімає кожні 28 днів, у нових — рівно через місяць від дати, коли пакет був підключений минулого місяця.
    Під час перевірки через *101*4# вказує термін дії не включно. Оновлення пакету 15.01.2019 означає, що гроші зніме вночі з 14-го на 15-е (15-го числа з 0:00 до 8:00). Якщо пакет послуг оновлюється у дні, які в деяких місяцях відсутні, то це відбувається в останній день місяця.
  • Якщо на рахунках (основному й додатковому) замало грошей, то знімає щоденну плату.
    У ніч, коли має зняти абонплату, краще відключити передачу даних і телефон перевести в режим мережі 2G/3G. Через відкриту сесію Інтернету (4G використовує Інтернет) можливі глюки (зніме додатково плату за день або не зніме місячну плату).
  • У разі несплати пакета послуг на місяць, то щоночі система намагатиметься зняти абонплату. Щойно буде достатньо грошей — зніме, та встановить нову дату нарахування послуг та зняття абонплати.
  • На основному грошовому рахунку повинно бути на 1 копійку більше, чім розмір абонплати.
  • Відсутня плата за звіти про доставку SMS.
О снятии платы за услуги
Существует несколько способов снятия платы за услуги:
  1. Обычная оплата за минуту/сообщение. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус (если денег недостаточно, — разговор оборвет, позвонить не даст, сообщение не отправится).
  2. Отложенная оплата (Роуминг услуги и отчеты о доставке SMS). Услуга оплачивается позже (обычно через несколько минут, но может быть и часов). Может загнать счет в минус.
    Окончательная тарификация интернет соединения происходит после его разрыва. Возможна неправильное отображение остатка и тарификация, если соединение активно в момент, когда заканчивается пакет (полночь, конец месяца и т. д.).
  3. Самостоятельный заказ пакета: необходимо совершить действие, чтоб заказать. Стоимость списывается в момент заказа, не может загнать в минус. Пакеты одинаковых услуг суммируются, а срок действия — продлевается.
  4. Оплата по факту первого события. Оплачивается первая минута/сообщение/бит в размере стоимости пакета, дальше списывается из пакета. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус.
  5. Регулярное начисление пакетов:
    • Ежедневное списание. Обычно происходит в 0:00.
    • Периодическое списание. Деньги снимает с некоторым периодом (например каждые 28 дней).
    • Ежемесячное списание: снимает каждый месяц в ту же дату, например если активировать пакет 13.01, то снимет 13.02, 13.03 и т. д.
Переадресация вызова и роуминг
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением безусловной переадресации (через код услуги 21), тарифицируются как исходящие вызовы на номера Украины согласно с тарифным планом, действующим для Вашего номера в пределах Украины.
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением условной переадресации (через коды услуг 61, 62, 67), тарифицируются как сумма стоимости входящего звонка к абоненту в роуминге и стоимости исходящего звонка на номер в Украине, на который установлена условная переадресация.
  • Услуги «Вам звонили» и «Есть связь» в роуминге не предоставляются. И перед выездом заграницу отключения не требуют.
Архів
 
Причина: шапка теми
Останнє редагування модератором:

Pepto

Заблокирован
Реєстрація
22.02.23
Місто
Радивилів
Карманник, добре було б, але свина підтримують добрі люди
Post automatically merged:

luytel, в в том то і річ що я не просив і не знав просто знайома кинула сама не питаючи в мене.
Вдруге я номер переніс з інтера vodafone я був зареєстрований в вентере год скільки там 9 років вот і всі паспортні дані пішли vodafone а зараз вони мені пишуть в застосунку що ви у нас не зареєстровані ну просто маячня
 
Останнє редагування:

Pepto

Заблокирован
Реєстрація
22.02.23
Місто
Радивилів
luytel, цікава, як ви поясните, що після портації номера в вф, приходив в цоа з паспортом отримував сім карту, давав їм паспорт , вони щось записували.
Цим я не особо здивований, більше здивувало те що гроші попали не на додатковий рахунок, як було раніше, а на основний рахунок, по друге, що комісія за переказ коштів 6 грн раніше було три, і на рахунку після переказу має бути гривня, а раніше мало бути три, во це здивувало.
Я можу ще комусь ці кошти перекинути, щоби вони оплатили їми абонку?
 
Реєстрація
28.05.17
Місто
Чернівці
Я можу ще комусь ці кошти перекинути, щоби вони оплатили їми абонку?
звичайно можеш
Вартість переказу, якщо сума:
– від 1 до 50 грн – 3 грн;
– від 50 до 1 000 грн – 6%.

 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Цим я не особо здивований, більше здивувало те що гроші попали не на додатковий рахунок, як було раніше, а на основний рахунок
Ти щось путаєш. Поповнити додатковий рахунок можна тільки обмеженими способами. Тут правильно, кошти повинні зайти на основний грошовий рахунок.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Реєстрація
29.01.09
Місто
Київська область
Допоможіть будь ласка розібратись в такій ситуації:в мене номер перенесений з іншого оператора до vodafone, соответственно персональні дані всі є в водафоні є, зареєстрований офіційно, зараз мені знайома скинула соточку, думав що вони попадають на додатковий рахунок, вони попали на основной рахунок, в мене підключений рік без абонплат, хочу зараз вивести ці кошти, питався через EasyPay вивести, пише що не можна треба зареєструватись номер в my vodafone зайшов у my vodafone пише що потрібно зареєструвати через дію, дії в мене нема. Як можна обійти чи вообще це потрібно? якась маячня
Як вивести кошти
Це не маячня, це вимога НБУ.
Дані, що задіяні під час портації, не використовуються для реєстрації. Це має бути свідоме рішення абонента, а My Vodafone тільки допомагає це зробити швидко і без зайвих рухів.
 
Реєстрація
26.08.20
Місто
Полтава
В Аврорі стартові пакети SuperNet Pro+ з акцією три місяці по 149грн. В якому тарифі він зараз активується?
 

drifter

проблемный аналитик
Реєстрація
10.05.16
Місто
Умань
Телефон
LG-A390; LG X venture
В Аврорі стартові пакети SuperNet Pro+ з акцією три місяці по 149грн. В якому тарифі він зараз активується?
SuperNet Pro+
Пропозиції стартових з таким ТП є в різних магазинах, який по наповненню паршивенький. Тому, після активації, може виникнути проблема з заміною тарифу, з чим у ВФ непросто.:confused:
 
  • Like
Реакції: baha

monsterrr

Почётный Святой
Реєстрація
16.06.17
Місто
Kyiv
Телефон
SGS21+
alibob, попробуйте просто входящий принять, может помочь (но без гарантии).
 
Реєстрація
31.07.16
Місто
Харьков
Телефон
Nokia X2-02
То не переймайся, добіжить кінця, кинеш їм синю п'ятірку. Але якщо маєш намір штовхнути 13-й пакет, кинь раніше.
Post automatically merged:

Поповнити додатковий рахунок можна тільки обмеженими способами
А використати, способів ще менше. Чатокотики, допомогли підключити РБА, я віддячив заявкою на подяки (кожному), у відповідь прилетіли 30 грн на додрах, там і пропали, бо витратити іх при РБА нікуди.
 
Останнє редагування:

omni

необмежено придатний
Реєстрація
22.04.11
Місто
Запоріжжя
Телефон
ZTE Blade 20 Smart
Пробую змінити тариф, пише не достатньо коштів. На рахунку 5 грн. Скільки треба коштів на рахунку щоб дало змінити тариф? (зараз тариф 240 грн, міняю на 200 грн, місячний пакет не підключено)
 
Реєстрація
13.03.19
Місто
Харків
Пробую змінити тариф, пише не достатньо коштів. На рахунку 5 грн. Скільки треба коштів на рахунку щоб дало змінити тариф? (зараз тариф 240 грн, міняю на 200 грн, місячний пакет не підключено)
Мабуть на суму тарифу, на який плануєте міняти. Тобто 200 грн, судячи з тексту.
 
Зверху