VoLTE від Київстар

Andrua

Активный пользователь
Реєстрація
01.04.18
Місто
Днепр
Телефон
iPhone SE 2022
kyivstar.ua/volte
— — —
Прес-реліз про запуск: kyivstar.ua (архівна копія), 15 грудня 2020 р.

☝️ У цій форумній темі забороняється обговорення тих питань, які піднімалися неоднократно декілька разів: підключення послуги через оператора, несумісність із деякими послугами тощо. Для цього слід користуватися пошуком.
❗ Робота послуги забезпечується з обмеженого переліку пристроїв абонентського обладнання (смартфони), які сертифіковані на території України та/чи оператором і мають відповідне програмне забезпечення від виробника обладнення. Обговорення роботи послуги на інших смартфонах буде вважатися, як поза темою.
 
Причина: оновлення шапки
Останнє редагування модератором:

Jet_Rock

Активный пользователь
Реєстрація
19.03.18
Місто
Запорожье
Ось і на Samsung A72 з'явився HD+. Раніше не було. Так як оновлення ПЗ не було,підозрюю що ці налаштування виконує оператор.
 

Вкладення

  • Screenshot_20230318_142014_Call.jpg
    Screenshot_20230318_142014_Call.jpg
    69 КБ · Перегляди: 108

caTupuk

Активный пользователь
Реєстрація
21.02.11
Місто
Киев
Сходив ,стару картку тещі замінили без проблем,а от з моєю проблема,чувак замінив,я вставив її у смарт imsi змінився,але картка не рееструється у мережі,кілька разів спробував,- відмова переносу. Кудись він там дзвонив,потім віддав стару картку ,сказав що офрмив заявку у тех відділ, мовляв якись у них там опупєзний збій у системі ,і багато хто не може замінити номер )) З приводу вольти ні чим не зміг помогти,каже що повинна працювати.
Це ось як раз моя історія, з жовтня/листопада досі чекаю, ця заявка на розгляді.
Після того як накатав листа у тех підтримку,разів зо два передзвонювали,казали що номер на онлайн перевірці,просили для тесту перевести смарт в ЛТЕ Only та здійснити декілька дзвінків на різні номери,та потім відписати у листі куди і у який час дзвонив,потім через деякий час прислали листа,та продублювали дзвінком що треба всеж таки замінити сім, при тому сказали що вольту поки відключили,але якщо перенесення сім буде у помилці,то сказали показати лист з пошти оператору у магазині,щоб він віддав мені болванку додому ,а тех відділ допопможе її замінити.
Сьогодні сходив у магазин,та замінив сімку,заміна прошла чітко,без проблем,тепер IMSI 255 03 . київстарівський.
Буквально через пів години прийшов лист від тех відділу ,що вони бачать що я замінив сім картку,і запитали чи можемо подавати заявку на підключення вольти,я погодився,тепер чекаю повідомлення про підключення.
 

kortex

Пользователь
Реєстрація
04.01.20
Місто
Хмельницький
Телефон
Pixel 4
Сходив ,стару картку тещі замінили без проблем,а от з моєю проблема,чувак замінив,я вставив її у смарт imsi змінився,але картка не рееструється у мережі,кілька разів спробував,- відмова переносу. Кудись він там дзвонив,потім віддав стару картку ,сказав що офрмив заявку у тех відділ, мовляв якись у них там опупєзний збій у системі ,і багато хто не може замінити номер )) З приводу вольти ні чим не зміг помогти,каже що повинна працювати.
Це ось як раз моя історія, з жовтня/листопада досі чекаю, ця заявка на розгляді.
Після того як накатав листа у тех підтримку,разів зо два передзвонювали,казали що номер на онлайн перевірці,просили для тесту перевести смарт в ЛТЕ Only та здійснити декілька дзвінків на різні номери,та потім відписати у листі куди і у який час дзвонив,потім через деякий час прислали листа,та продублювали дзвінком що треба всеж таки замінити сім, при тому сказали що вольту поки відключили,але якщо перенесення сім буде у помилці,то сказали показати лист з пошти оператору у магазині,щоб він віддав мені болванку додому ,а тех відділ допопможе її замінити.
Сьогодні сходив у магазин,та замінив сімку,заміна прошла чітко,без проблем,тепер IMSI 255 03 . київстарівський.
Буквально через пів години прийшов лист від тех відділу ,що вони бачать що я замінив сім картку,і запитали чи можемо подавати заявку на підключення вольти,я погодився,тепер чекаю повідомлення про підключення.
У мене якраз двічі міняна картка з 255-02 (колись була білайн). Тобто я зараз можу піти в салон київстару і просто замінити сімку чи потрібно їх ще додатково просити щоб уже картка була 255-03 ?
 

caTupuk

Активный пользователь
Реєстрація
21.02.11
Місто
Киев
Сходив ,стару картку тещі замінили без проблем,а от з моєю проблема,чувак замінив,я вставив її у смарт imsi змінився,але картка не рееструється у мережі,кілька разів спробував,- відмова переносу. Кудись він там дзвонив,потім віддав стару картку ,сказав що офрмив заявку у тех відділ, мовляв якись у них там опупєзний збій у системі ,і багато хто не може замінити номер )) З приводу вольти ні чим не зміг помогти,каже що повинна працювати.
Це ось як раз моя історія, з жовтня/листопада досі чекаю, ця заявка на розгляді.
Після того як накатав листа у тех підтримку,разів зо два передзвонювали,казали що номер на онлайн перевірці,просили для тесту перевести смарт в ЛТЕ Only та здійснити декілька дзвінків на різні номери,та потім відписати у листі куди і у який час дзвонив,потім через деякий час прислали листа,та продублювали дзвінком що треба всеж таки замінити сім, при тому сказали що вольту поки відключили,але якщо перенесення сім буде у помилці,то сказали показати лист з пошти оператору у магазині,щоб він віддав мені болванку додому ,а тех відділ допопможе її замінити.
Сьогодні сходив у магазин,та замінив сімку,заміна прошла чітко,без проблем,тепер IMSI 255 03 . київстарівський.
Буквально через пів години прийшов лист від тех відділу ,що вони бачать що я замінив сім картку,і запитали чи можемо подавати заявку на підключення вольти,я погодився,тепер чекаю повідомлення про підключення.
У мене якраз двічі міняна картка з 255-02 (колись була білайн). Тобто я зараз можу піти в салон київстару і просто замінити сімку чи потрібно їх ще додатково просити щоб уже картка була 255-03 ?
У моєму випадку , я просто сходив і замінив з другого разу, перший раз не получилось, через дві неділі замінили.
 

ego

Пользователь
Реєстрація
12.07.18
Місто
Київ
У мене якраз двічі міняна картка з 255-02 (колись була білайн). Тобто я зараз можу піти в салон київстару і просто замінити сімку чи потрібно їх ще додатково просити щоб уже картка була 255-03 ?

Більше того можете купити в любому продуктовому магазині пакет київстар Смарт Сім та власноруч перенести номер на нову сім. Інструкція є на сайті.
 

kortex

Пользователь
Реєстрація
04.01.20
Місто
Хмельницький
Телефон
Pixel 4
У мене якраз двічі міняна картка з 255-02 (колись була білайн). Тобто я зараз можу піти в салон київстару і просто замінити сімку чи потрібно їх ще додатково просити щоб уже картка була 255-03 ?

Більше того можете купити в любому продуктовому магазині пакет київстар Смарт Сім та власноруч перенести номер на нову сім. Інструкція є на сайті.
Цікава штука. Навіть не чув за таку можливість. Тепер спробую самостійно замінити сімку.
 
  • Like
Реакції: ego

caTupuk

Активный пользователь
Реєстрація
21.02.11
Місто
Киев
Сходив ,стару картку тещі замінили без проблем,а от з моєю проблема,чувак замінив,я вставив її у смарт imsi змінився,але картка не рееструється у мережі,кілька разів спробував,- відмова переносу. Кудись він там дзвонив,потім віддав стару картку ,сказав що офрмив заявку у тех відділ, мовляв якись у них там опупєзний збій у системі ,і багато хто не може замінити номер )) З приводу вольти ні чим не зміг помогти,каже що повинна працювати.
Це ось як раз моя історія, з жовтня/листопада досі чекаю, ця заявка на розгляді.
Після того як накатав листа у тех підтримку,разів зо два передзвонювали,казали що номер на онлайн перевірці,просили для тесту перевести смарт в ЛТЕ Only та здійснити декілька дзвінків на різні номери,та потім відписати у листі куди і у який час дзвонив,потім через деякий час прислали листа,та продублювали дзвінком що треба всеж таки замінити сім, при тому сказали що вольту поки відключили,але якщо перенесення сім буде у помилці,то сказали показати лист з пошти оператору у магазині,щоб він віддав мені болванку додому ,а тех відділ допопможе її замінити.
Сьогодні сходив у магазин,та замінив сімку,заміна прошла чітко,без проблем,тепер IMSI 255 03 . київстарівський.
Буквально через пів години прийшов лист від тех відділу ,що вони бачать що я замінив сім картку,і запитали чи можемо подавати заявку на підключення вольти,я погодився,тепер чекаю повідомлення про підключення.
У мене якраз двічі міняна картка з 255-02 (колись була білайн). Тобто я зараз можу піти в салон київстару і просто замінити сімку чи потрібно їх ще додатково просити щоб уже картка була 255-03 ?
У моєму випадку , я просто сходив і замінив з другого разу, перший раз не получилось, через дві неділі замінили.
Підключили вольту, тепер працює :
 

Вкладення

  • Screenshot_2023-03-22-19-47-25-746_com.miui.home-edit.jpg
    Screenshot_2023-03-22-19-47-25-746_com.miui.home-edit.jpg
    279.9 КБ · Перегляди: 152
Зверху