VoLTE та VoWiFi від Київстар

Реєстрація
01.04.18
Місто
Днепр
Телефон
iPhone SE 2022
kyivstar.ua/volte
kyivstar.ua/vowifi
— — —
Прес-реліз про запуск:
☝️ Робота послуги забезпечується з обмеженого переліку пристроїв абонентського обладнання (смартфони), які мають відповідне програмне забезпечення від виробника обладнання. На інших пристроях коректна робота послуги не гарантується.
 
Причина: пресреліз VoWiFi
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
21.10.22
Місто
Одеса
Телефон
Mi9t
На свой ми9т скачал модем (non-hlos.bin) от более нового xiaomi, который в списке поддерживаемых, вытащил оттуда профили для Киевстар и лайф и закинул в свой через pdc tool.
А зачем? На Mi9T отлично все работает на родном профиле, причем даже VoWiFi у lifecell. Достаточно просто включить со стороны оператора + код активации.
А почему бы и нет? Плюс разобрался как включить volte без использования *#*#86583#*#* (который, кстати, не код активации, а отмена проверки совместимости с carrier), заменой carrierconfig от 12 андроид.
 

Bebobi

Заблокирован
Реєстрація
04.01.22
Місто
Ужгород
Телефон
Pixel 5
Captain, це д який додаток має доступ без рут до «мізків» телефону?) допоки андроїд не навчиться оновлювати профілі оператора, як це відбуваєттся на айос, все що ти пишеш на рівні фантастики. Хіба зуміти «зкормити» смарту профіль туркцелл для лайфа і київстар зробить копію якогось оператора, котрий вже давно на ринку і його профіль вшито. Та й то, гарантію нормальної роботи ніхто не дасть
Вже є
The “Carrier Services” app is essential for managing your cellular connection on Android. It is a system app that provides carrier-specific configuration and management functions for your device. Considering what the app description says, it can help carriers provide mobile services using the latest networking capabilities. If that is so, this app will make your life easier.

Undoubtedly, the “Carrier Services” app is not a necessity for Android users, but the fact that it provides a number of useful features can’t be ignored. For example, the app allows users to send and receive SMS messages without relying on a third-party messaging app. Additionally, the app provides seamless access to carrier-specific features such as “Wi-Fi Calling” and “Visual Voicemail”.\
Питання до оператора, чи він вибрав правильного консультанта, який би йому допоміг інтегрувати своє ядро з максимальною кількістю девайсів, використовуючи останні фічі андроїду, чи по старинці, як це було N-років назад зроблено операторами десь по світу, тому що так простіше/дешевше.
 
Реєстрація
04.06.17
Місто
None
Телефон
Redmi 5 Redmi 8 mi 9 lite
Для покращення клієнтського досвіду Київстар у 2022 році активно розвивав технологію VoLTE, яка дає можливість отримувати голосовий зв`язок у мережі 4G. У 2022 році цією послугою скористалось 1 млн абонентів.
 

kikiwora

 Software Engineer 🇺🇦🇪🇺
Реєстрація
11.08.15
Місто
Kyïv
Телефон
kikiwora,
Это не решение, а полный мусор. Volte как и обычный звонок по 2, 3ж имеет приоритет в сети и всегда будет надёжней и лучше любых приложений
Окрім ситуації коли він непрацює, а ми саме про це і казали 🤷🏻‍♂️
 

Bebobi

Заблокирован
Реєстрація
04.01.22
Місто
Ужгород
Телефон
Pixel 5
Помітив що з останнім оновленням (наче) оновився

Carrier settings version
25503-43000000704.47
2022-12-08

Видно добавили більше телефонів/VoWifi про який тут теж говорилось?
 
Реєстрація
09.12.13
Місто
Хмельницкий
Телефон
redmi note 13
При VoWifi количество недозвонов должно уменьшится? Естественно если в зоне Wifi. А то в последнее время звонят, говорят не могут мне дозвониться. Звонки по Volte в большинстве идут.
 
Реєстрація
19.03.18
Місто
Запорожье
Ось і на Samsung A72 з'явився HD+. Раніше не було. Так як оновлення ПЗ не було,підозрюю що ці налаштування виконує оператор.
 

Вкладення

  • Screenshot_20230318_142014_Call.jpg
    Screenshot_20230318_142014_Call.jpg
    69 КБ · Перегляди: 161
Реєстрація
21.02.11
Місто
Киев
Сходив ,стару картку тещі замінили без проблем,а от з моєю проблема,чувак замінив,я вставив її у смарт imsi змінився,але картка не рееструється у мережі,кілька разів спробував,- відмова переносу. Кудись він там дзвонив,потім віддав стару картку ,сказав що офрмив заявку у тех відділ, мовляв якись у них там опупєзний збій у системі ,і багато хто не може замінити номер )) З приводу вольти ні чим не зміг помогти,каже що повинна працювати.
Це ось як раз моя історія, з жовтня/листопада досі чекаю, ця заявка на розгляді.
Після того як накатав листа у тех підтримку,разів зо два передзвонювали,казали що номер на онлайн перевірці,просили для тесту перевести смарт в ЛТЕ Only та здійснити декілька дзвінків на різні номери,та потім відписати у листі куди і у який час дзвонив,потім через деякий час прислали листа,та продублювали дзвінком що треба всеж таки замінити сім, при тому сказали що вольту поки відключили,але якщо перенесення сім буде у помилці,то сказали показати лист з пошти оператору у магазині,щоб він віддав мені болванку додому ,а тех відділ допопможе її замінити.
Сьогодні сходив у магазин,та замінив сімку,заміна прошла чітко,без проблем,тепер IMSI 255 03 . київстарівський.
Буквально через пів години прийшов лист від тех відділу ,що вони бачать що я замінив сім картку,і запитали чи можемо подавати заявку на підключення вольти,я погодився,тепер чекаю повідомлення про підключення.
 
Реєстрація
04.01.20
Місто
Хмельницький
Телефон
Google Pixel 7 Pro
Сходив ,стару картку тещі замінили без проблем,а от з моєю проблема,чувак замінив,я вставив її у смарт imsi змінився,але картка не рееструється у мережі,кілька разів спробував,- відмова переносу. Кудись він там дзвонив,потім віддав стару картку ,сказав що офрмив заявку у тех відділ, мовляв якись у них там опупєзний збій у системі ,і багато хто не може замінити номер )) З приводу вольти ні чим не зміг помогти,каже що повинна працювати.
Це ось як раз моя історія, з жовтня/листопада досі чекаю, ця заявка на розгляді.
Після того як накатав листа у тех підтримку,разів зо два передзвонювали,казали що номер на онлайн перевірці,просили для тесту перевести смарт в ЛТЕ Only та здійснити декілька дзвінків на різні номери,та потім відписати у листі куди і у який час дзвонив,потім через деякий час прислали листа,та продублювали дзвінком що треба всеж таки замінити сім, при тому сказали що вольту поки відключили,але якщо перенесення сім буде у помилці,то сказали показати лист з пошти оператору у магазині,щоб він віддав мені болванку додому ,а тех відділ допопможе її замінити.
Сьогодні сходив у магазин,та замінив сімку,заміна прошла чітко,без проблем,тепер IMSI 255 03 . київстарівський.
Буквально через пів години прийшов лист від тех відділу ,що вони бачать що я замінив сім картку,і запитали чи можемо подавати заявку на підключення вольти,я погодився,тепер чекаю повідомлення про підключення.
У мене якраз двічі міняна картка з 255-02 (колись була білайн). Тобто я зараз можу піти в салон київстару і просто замінити сімку чи потрібно їх ще додатково просити щоб уже картка була 255-03 ?
 
Реєстрація
21.02.11
Місто
Киев
Сходив ,стару картку тещі замінили без проблем,а от з моєю проблема,чувак замінив,я вставив її у смарт imsi змінився,але картка не рееструється у мережі,кілька разів спробував,- відмова переносу. Кудись він там дзвонив,потім віддав стару картку ,сказав що офрмив заявку у тех відділ, мовляв якись у них там опупєзний збій у системі ,і багато хто не може замінити номер )) З приводу вольти ні чим не зміг помогти,каже що повинна працювати.
Це ось як раз моя історія, з жовтня/листопада досі чекаю, ця заявка на розгляді.
Після того як накатав листа у тех підтримку,разів зо два передзвонювали,казали що номер на онлайн перевірці,просили для тесту перевести смарт в ЛТЕ Only та здійснити декілька дзвінків на різні номери,та потім відписати у листі куди і у який час дзвонив,потім через деякий час прислали листа,та продублювали дзвінком що треба всеж таки замінити сім, при тому сказали що вольту поки відключили,але якщо перенесення сім буде у помилці,то сказали показати лист з пошти оператору у магазині,щоб він віддав мені болванку додому ,а тех відділ допопможе її замінити.
Сьогодні сходив у магазин,та замінив сімку,заміна прошла чітко,без проблем,тепер IMSI 255 03 . київстарівський.
Буквально через пів години прийшов лист від тех відділу ,що вони бачать що я замінив сім картку,і запитали чи можемо подавати заявку на підключення вольти,я погодився,тепер чекаю повідомлення про підключення.
У мене якраз двічі міняна картка з 255-02 (колись була білайн). Тобто я зараз можу піти в салон київстару і просто замінити сімку чи потрібно їх ще додатково просити щоб уже картка була 255-03 ?
У моєму випадку , я просто сходив і замінив з другого разу, перший раз не получилось, через дві неділі замінили.
 

ego

Реєстрація
12.07.18
Місто
Київ
У мене якраз двічі міняна картка з 255-02 (колись була білайн). Тобто я зараз можу піти в салон київстару і просто замінити сімку чи потрібно їх ще додатково просити щоб уже картка була 255-03 ?

Більше того можете купити в любому продуктовому магазині пакет київстар Смарт Сім та власноруч перенести номер на нову сім. Інструкція є на сайті.
 
Реєстрація
04.01.20
Місто
Хмельницький
Телефон
Google Pixel 7 Pro
У мене якраз двічі міняна картка з 255-02 (колись була білайн). Тобто я зараз можу піти в салон київстару і просто замінити сімку чи потрібно їх ще додатково просити щоб уже картка була 255-03 ?

Більше того можете купити в любому продуктовому магазині пакет київстар Смарт Сім та власноруч перенести номер на нову сім. Інструкція є на сайті.
Цікава штука. Навіть не чув за таку можливість. Тепер спробую самостійно замінити сімку.
 
  • Like
Реакції: ego
Реєстрація
21.02.11
Місто
Киев
Сходив ,стару картку тещі замінили без проблем,а от з моєю проблема,чувак замінив,я вставив її у смарт imsi змінився,але картка не рееструється у мережі,кілька разів спробував,- відмова переносу. Кудись він там дзвонив,потім віддав стару картку ,сказав що офрмив заявку у тех відділ, мовляв якись у них там опупєзний збій у системі ,і багато хто не може замінити номер )) З приводу вольти ні чим не зміг помогти,каже що повинна працювати.
Це ось як раз моя історія, з жовтня/листопада досі чекаю, ця заявка на розгляді.
Після того як накатав листа у тех підтримку,разів зо два передзвонювали,казали що номер на онлайн перевірці,просили для тесту перевести смарт в ЛТЕ Only та здійснити декілька дзвінків на різні номери,та потім відписати у листі куди і у який час дзвонив,потім через деякий час прислали листа,та продублювали дзвінком що треба всеж таки замінити сім, при тому сказали що вольту поки відключили,але якщо перенесення сім буде у помилці,то сказали показати лист з пошти оператору у магазині,щоб він віддав мені болванку додому ,а тех відділ допопможе її замінити.
Сьогодні сходив у магазин,та замінив сімку,заміна прошла чітко,без проблем,тепер IMSI 255 03 . київстарівський.
Буквально через пів години прийшов лист від тех відділу ,що вони бачать що я замінив сім картку,і запитали чи можемо подавати заявку на підключення вольти,я погодився,тепер чекаю повідомлення про підключення.
У мене якраз двічі міняна картка з 255-02 (колись була білайн). Тобто я зараз можу піти в салон київстару і просто замінити сімку чи потрібно їх ще додатково просити щоб уже картка була 255-03 ?
У моєму випадку , я просто сходив і замінив з другого разу, перший раз не получилось, через дві неділі замінили.
Підключили вольту, тепер працює :
 

Вкладення

  • Screenshot_2023-03-22-19-47-25-746_com.miui.home-edit.jpg
    Screenshot_2023-03-22-19-47-25-746_com.miui.home-edit.jpg
    279.9 КБ · Перегляди: 232

lsd

Реєстрація
20.08.15
Місто
Киев
Телефон
OP10Pro, S23U, S24U
Есть ли у кого на sams s23 ultra успешное подключение к VoLTE?
 

Fanatik

Пчеломан
Реєстрація
23.10.09
Місто
Ужгород
Телефон
Redmi Note 10 Pro
Сходив ,стару картку тещі замінили без проблем,а от з моєю проблема,чувак замінив,я вставив її у смарт imsi змінився,але картка не рееструється у мережі,кілька разів спробував,- відмова переносу. Кудись він там дзвонив,потім віддав стару картку ,сказав що офрмив заявку у тех відділ, мовляв якись у них там опупєзний збій у системі ,і багато хто не може замінити номер )) З приводу вольти ні чим не зміг помогти,каже що повинна працювати.
Це ось як раз моя історія, з жовтня/листопада досі чекаю, ця заявка на розгляді.
Після того як накатав листа у тех підтримку,разів зо два передзвонювали,казали що номер на онлайн перевірці,просили для тесту перевести смарт в ЛТЕ Only та здійснити декілька дзвінків на різні номери,та потім відписати у листі куди і у який час дзвонив,потім через деякий час прислали листа,та продублювали дзвінком що треба всеж таки замінити сім, при тому сказали що вольту поки відключили,але якщо перенесення сім буде у помилці,то сказали показати лист з пошти оператору у магазині,щоб він віддав мені болванку додому ,а тех відділ допопможе її замінити.
Сьогодні сходив у магазин,та замінив сімку,заміна прошла чітко,без проблем,тепер IMSI 255 03 . київстарівський.
Буквально через пів години прийшов лист від тех відділу ,що вони бачать що я замінив сім картку,і запитали чи можемо подавати заявку на підключення вольти,я погодився,тепер чекаю повідомлення про підключення.
Також звернувся з проблемою з imsi 25502 за поштою [email protected]
Нагадаю, з осені не міг сімку замінити, весь час заявка була в роботі.
Дуже швидко мені відповіли, що можу йти та пробувати знову (в четвертий раз) замінити сімку.
І дійсно за пару хвилин все зробили в магазині.

Єдине але, у мене через оператора була послуга VoLTE підключена в Мій КС, але, ця послуга при заміні сім, як виявилося завжди відключається і тепер мені її вже не підключають, кажуть, що вже в ручному режимі це не можливо(( А так хотілося...
 
Зверху