Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Как устранить такой глюк?
:feel: че это глюк, если здравый смысл:
нафига Привату "тратить" целую смс, если твое ведро сигналит о том, что оно в сети и готово получать пуш-сообщения.

Гаси Приватовские приложения на ведре или ведро в режим полета. И, скорее всего, полетит смс на звонилку.

Мне нравится, с недавних пор, звонилка: "если Вы не получили смс и хотите войти в П24, нажмите один"

Добавлено через 47 секунд
Как остановить корейский рандом
чтойта?

Добавлено через 1 минуту
avia, оплати ДС
 
Останнє редагування:
Реєстрація
09.08.15
Місто
Одесса
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Когда ТОС начнут принимать доллары (точнее когда я смогу снова пополнять свою виртуальную доллароваю инеткарту через ТОС)? Достало уже выстаивать по полтора часа в очереди в отделении...
 
Реєстрація
15.12.08
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi 3
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Когда ТОС начнут принимать доллары (точнее когда я смогу снова пополнять свою виртуальную доллароваю инеткарту через ТОС)? Достало уже выстаивать по полтора часа в очереди в отделении...
А зачем ждать по полтора часа? Не проще пополнить не виртуальную и платить с нее или перевести на виртуальную?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Когда ТОС начнут принимать доллары (точнее когда я смогу снова пополнять свою виртуальную доллароваю инеткарту через ТОС)? Достало уже выстаивать по полтора часа в очереди в отделении...

avia, доброе утро.
В связи с постановлением НБУ, закрыта возможность пополнения виртуальных счетов в иностранной валюте. В ТСО вы можете пополнить пластиковую валютную карту с её присутствием и обязательной авторизацией по карте или телефону. Ваши виртуальные счета Вы можете пополнить в кассе отделения.
С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
04.08.13
Місто
Кировоград
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

:feel: че это глюк, если здравый смысл:
нафига Привату "тратить" целую смс, если твое ведро сигналит о том, что оно в сети и готово получать пуш-сообщения.

Гаси Приватовские приложения на ведре или ведро в режим полета. И, скорее всего, полетит смс на звонилку.

Так в том то и прикол, что ведро-то ВЫКЛЮЧЕНО, даже батарею вынуть могу! :)

P. S. Разобрался! В настройках звонилки у меня как-то случайно номер привата попал в "черный список"! Очистил - СМС начали приходить! Мне стыдно, что так протупил, все приходит как часы!!!
 
Останнє редагування:
Реєстрація
15.04.12
Місто
Чернигов
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Хочу уточнить насчёт чека, при пополнении своей карты через терминал. Пополняла на днях свою карту, чека не получила. Распечатать, естественно, тоже не предлагало. Передо мной пополняли два человека карты, оба отошли с чеками. Имеет значение сумма пополнения или что-то другое?
 
Реєстрація
19.07.13
Місто
Дніпро
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

allaliu, с "целью заботы об окружающей среде" Приватбанк перестал давать чеки в терминале при пополнении СВОЕЙ карты (той, с которой идет авторизация в терминале). Жди смс. :)
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

В принципе, в 99% чек сразу отправляется в мусорный бак возле отделения, т.к. уже приходит SMS.. Если кто-то будет пополнять мою карту, то факт оплаты я признаю также после SMS о зачислении, сколько бы фотографий чеков мне не прислали - ведь "подмахнуть" его в Фотошопе как 2 пальца.. Вот только вопрос, как пойдет разбирательство ситуации, если терминал бабки схавал, а они никуда не попали? У меня был один такой случай за все время пользования банком, тогда сохранил чек и в поддержке диктовал номер транзакции с него.. Может, надо просто помещать чек на экран, чтобы сфотографировать и делов, смартфоны с камерой сейчас у каждого.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Хочу уточнить насчёт чека, при пополнении своей карты через терминал. Пополняла на днях свою карту, чека не получила. Распечатать, естественно, тоже не предлагало. Передо мной пополняли два человека карты, оба отошли с чеками. Имеет значение сумма пополнения или что-то другое?

allaliu, добрый день.
Сумма платежа не влияет на печать чека. После пополнения карты Вы можете зайти в меню "Корзина платежей" и распечатать чек.
С уважением, ПриватБанк.
 

Mathias

Я - голос у твоїх вухах
Реєстрація
27.07.12
Місто
Київ
Телефон
iPhone 15, Huawei E5573
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Вот только вопрос, как пойдет разбирательство ситуации, если терминал бабки схавал, а они никуда не попали?

У меня была похожая ситуация. Звонил в КЦ, диктовал барышне номер терминала и приблизительное время транзакции, ну и номер карты само собой. Помогла.
 
Реєстрація
15.06.12
Місто
Харків
Телефон
Ericsson A1018S
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Хотел бы уточнить, в службе поддержки в Днепре склонны к розыгрышу клиентов?
Сначала несколько недель закрывают карты и возвращают списанные ошибочно с них средства за участие в голд-клубе из которого я типа вышел в начале июля.
Вроде на той недели вопрос закрыли.
А сегодня в отделении узнаю, что я все равно активный участник голд-клуба.
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Arbitr, может это в рамках "примите наши извинения - пользуйтесь бесплатно"? Стоит проверить.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Вот только вопрос, как пойдет разбирательство ситуации, если терминал бабки схавал, а они никуда не попали? У меня был один такой случай за все время пользования банком, тогда сохранил чек и в поддержке диктовал номер транзакции с него.. Может, надо просто помещать чек на экран, чтобы сфотографировать и делов, смартфоны с камерой сейчас у каждого.

Maxxx, добрый день.
В таких случаях, сотрудник банка может найти операцию в терминале самообслуживания без наличия чека. Достаточно сообщить:
- номер терминала или его адрес;
- дату, время и сумму платежа;
- с помощью чего была авторизация (карта или телефон);
- реквизиты получателя.
С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 2 минуты
Хотел бы уточнить, в службе поддержки в Днепре склонны к розыгрышу клиентов?
Сначала несколько недель закрывают карты и возвращают списанные ошибочно с них средства за участие в голд-клубе из которого я типа вышел в начале июля.
Вроде на той недели вопрос закрыли.
А сегодня в отделении узнаю, что я все равно активный участник голд-клуба.

Arbitr, прежде всего позвольте принести Вам свои извинения за неудобства, которые были вызваны сложившейся ситуацией.
Пожалуйста, обратитесь повторно в отделение Банка - сотрудники проинформированы о вашем визите.
Вам будет оформлена карта Gold на льготных условиях.
С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:

chelavek

Слава Україні !!!
Реєстрація
03.07.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone (KS/UMC)
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, написал Вам в личные сообщения .
Вы с вопросом поможете ?
А то так и не ответили ничего .
 
Реєстрація
06.04.11
Місто
Харьков
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Что за безобразие происходит с блокировкой P2P переводов на сторонних площадках. Еще можно как-то понять подобное ограничение по кредиткам - нежелание терять комиссию, которая уходит стороной. Но какая логика в ограничении переводов с карт для выплат? О какой защите от мошенничества может идти речь если платеж происходит с использованием SecureCode? Неужели Привату сильно выгодней выдать наличные в чужом банкомате, нежели допустить списание P2P с карты для выплат?
 
Реєстрація
25.01.09
Місто
Городок
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

У меня был один такой случай за все время пользования банком, тогда сохранил чек и в поддержке диктовал номер транзакции с него.
У меня была похожая ситуация. Звонил в КЦ, диктовал барышне номер терминала и приблизительное время транзакции, ну и номер карты само собой.
И я единожды (ттт) попал в подобную ситуацию - пополнить 8000 грн. (в терминале) помогал сотрудник отделения (касса не работала), даже СМС пришло об удачной операции, а на следующий день (я уже был в дороге, вдали от цивилизации) пришло еще одно СМС об ошибке в терминале!
Звонил на гор.линию, диктовал разные цифры с чека, матюкался (связь рвало)... Все решили, но аж на следующий день, в итоге потерял 2 дня времени и "осадок остался"! (теперь стараюсь все через кассу)
 
Реєстрація
06.12.13
Місто
Київ
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

flawyer, может стоит 1 раз разблокировать сайт для оплат http://red-forum.com/showthread.php?p=1060692#post1060692?
Это займет столько же времени, что и гневный пост на Рэде.
Не тратився б час взагалі, якби Приватбанк х...й не займався!
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Что за безобразие происходит с блокировкой P2P переводов на сторонних площадках. Еще можно как-то понять подобное ограничение по кредиткам - нежелание терять комиссию, которая уходит стороной. Но какая логика в ограничении переводов с карт для выплат? О какой защите от мошенничества может идти речь если платеж происходит с использованием SecureCode? Неужели Привату сильно выгодней выдать наличные в чужом банкомате, нежели допустить списание P2P с карты для выплат?

flawyer, добрый день!
Некоторые каналы для проведения платежей являются небезопасными. К сожалению, наши клиенты уже сталкивались со случаями мошенничества на таких сайтах. Мы стараемся обезопасить платежи наших клиентов, поэтому сейчас для проведения p2p-платежей мы рекомендуем воспользоваться следующими каналами:
1. Приват24
2. sendmoney.pb.ua
3. банкоматы и терминалы самообслуживания
4. мобильные приложения.
С уважением, ПриватБанк.
 
Зверху