Vodafone FAQ

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
www.vodafone.ua/support/faq

Обов'язкова мінімальна сума на рахунку абонентів
Для здійснення вихідних подій з номера (дзвінок, SMS, користування Інтернетом) на основному грошовому рахунку, *101#, повинно бути не менше 0,01 ₴. Важливо, що ця умова має бути врахована й у наступних випадках:
  • після підключення пакета послуг (на день, на 28 днів, на місяць);
  • при тарифікації подій з додаткового грошового рахунку, *101*10#.
Термін дії номеру та його подовження
Термін дії номера (послуги передплати) визначає дату, до якої абонент може користуватися SIM-картою. Перевірити можливо через *101# або в системі "My Vodafone".
Для продовження терміну дії номеру на 365 днів достатньо поповнити рахунок на сумму від 5 ₴ чи більше будь-яким способом, окрім переказу коштів.

Використання коштів на додатковому грошовому рахунку
При наявності грошей на основному й додатковому грошових рахунках і виконанні умов їх витрачання гроші в першу чергу автоматично знімаються з додаткового рахунку, а по його вичерпанню — з основного. На оплату першого щомісячного платежу додатковий рахунок не витрачається.
Додатковий грошовий рахунок, *101*10#, використовується на:
  • дзвінки та SMS абонентам у межах України й за кордон (крім контент-послуг);
  • мобільний Інтернет;
  • послуги в роумінгу й регулярний щомісячний/денний платіж (для оплати позачергового пакету послуг на 28 днів або місяць на рахунку повинна бути достатня сума, у противному випадку треба оплату пакету послуг треба робити через оператора).
При зарахуванні нових грошей на додатковий рахунок вони сумуються з наявними на ньому грошима й строк їх дії оновлюється. Зазвичай становить 30 календарних днів із моменту останнього зарахування.

Змінити мову систем
  • основної системи (відповіді по *101# та в службових SMS) через USSD-запит *722#:
    *722*1# — українська; *722*2# — російська, *722*3# — англійська;
  • послуг "Вам дзвонили", "Є зв'язок", "Я на зв'язку" й "Лінія вільна" через USSD-запит *120*9#:
    *120*91# — українська; *120*92# — російська, *120*93# — англійська, *120*94# — український трансліт; *120*95# — російський трансліт;
  • контакт-центр 111: # і обрати мову спілкування.
Особливості тарифів Vodafone
  • У старих тарифах Vodafone плату за пакет знімає кожні 28 днів, у нових — рівно через місяць від дати, коли пакет був підключений минулого місяця.
    Під час перевірки через *101*4# вказує термін дії не включно. Оновлення пакету 15.01.2019 означає, що гроші зніме вночі з 14-го на 15-е (15-го числа з 0:00 до 8:00). Якщо пакет послуг оновлюється у дні, які в деяких місяцях відсутні, то це відбувається в останній день місяця.
  • Якщо на рахунках (основному й додатковому) замало грошей, то знімає щоденну плату.
    У ніч, коли має зняти абонплату, краще відключити передачу даних і телефон перевести в режим мережі 2G/3G. Через відкриту сесію Інтернету (4G використовує Інтернет) можливі глюки (зніме додатково плату за день або не зніме місячну плату).
  • У разі несплати пакета послуг на місяць, то щоночі система намагатиметься зняти абонплату. Щойно буде достатньо грошей — зніме, та встановить нову дату нарахування послуг та зняття абонплати.
  • На основному грошовому рахунку повинно бути на 1 копійку більше, чім розмір абонплати.
  • Відсутня плата за звіти про доставку SMS.
О снятии платы за услуги
Существует несколько способов снятия платы за услуги:
  1. Обычная оплата за минуту/сообщение. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус (если денег недостаточно, — разговор оборвет, позвонить не даст, сообщение не отправится).
  2. Отложенная оплата (Роуминг услуги и отчеты о доставке SMS). Услуга оплачивается позже (обычно через несколько минут, но может быть и часов). Может загнать счет в минус.
    Окончательная тарификация интернет соединения происходит после его разрыва. Возможна неправильное отображение остатка и тарификация, если соединение активно в момент, когда заканчивается пакет (полночь, конец месяца и т. д.).
  3. Самостоятельный заказ пакета: необходимо совершить действие, чтоб заказать. Стоимость списывается в момент заказа, не может загнать в минус. Пакеты одинаковых услуг суммируются, а срок действия — продлевается.
  4. Оплата по факту первого события. Оплачивается первая минута/сообщение/бит в размере стоимости пакета, дальше списывается из пакета. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус.
  5. Регулярное начисление пакетов:
    • Ежедневное списание. Обычно происходит в 0:00.
    • Периодическое списание. Деньги снимает с некоторым периодом (например каждые 28 дней).
    • Ежемесячное списание: снимает каждый месяц в ту же дату, например если активировать пакет 13.01, то снимет 13.02, 13.03 и т. д.
Переадресация вызова и роуминг
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением безусловной переадресации (через код услуги 21), тарифицируются как исходящие вызовы на номера Украины согласно с тарифным планом, действующим для Вашего номера в пределах Украины.
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением условной переадресации (через коды услуг 61, 62, 67), тарифицируются как сумма стоимости входящего звонка к абоненту в роуминге и стоимости исходящего звонка на номер в Украине, на который установлена условная переадресация.
  • Услуги «Вам звонили» и «Есть связь» в роуминге не предоставляются. И перед выездом заграницу отключения не требуют.
Архів
 
Причина: шапка теми
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
19.10.10
Місто
Сумы
Телефон
nokia
Re: Снять ограничение 30 минут

Abagen, Как ты себе представляешь турбо кнопку во время разговора? Есть же дополнительные пакеты минут или общение в подарок.
 

MaxPower

Местный
Реєстрація
11.08.13
Місто
Днепр
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

После покупки старпака в ТП Смартфон 3G Первый или Смартфон 0,50 до пополнения номера на 40 грн, возможно ли бесплатно перейти на другой ТП (скажем, Просто Супер)?
 

goga

Звичайний свинорил
Реєстрація
25.10.09
Місто
Одеса
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

MaxPower, я спокойно после активации переводился на Команду и только потом пополнялся.
 

sanioktlf

Бульбулирую бульбулятор
Реєстрація
26.10.07
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi Note 5
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

[MENTION=6029]astap[/MENTION], только один ньюанс, номера, куда отправляется пустое СМС, для перевода в "Смартфон 3G", отличаются, в зависимости от ТП, с которого ты хочешь спетлять на "Смартфон 3G". К примеру я переводил два номера с "СМТС без пополнений стандарт", то там вообще номер почему то трех-значный (не помню уже какой), а вот с других ТП, номер 4-х значный. Я бы посоветовал таки у оператора на 555 уточнять.
 

o.frind

Заблокирован
Реєстрація
05.08.15
Місто
Днепропетровск
Телефон
Lenovo Vibe P1m
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Скажите, а как продлевается срок действия номера на мтс? 19.06.2015 заказал себе "год без абонплат", после этого раз 5 пополнял по 10грн счет, но при проверке счета *101# срок действия номера как был так и остался до 19.06.2015.
 

Капитошка

Бывалый
Реєстрація
30.07.14
Місто
Киев
Телефон
Xiaomi Redmi 4X (Lifecell "LIFEHACK")
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Скажите, а как продлевается срок действия номера на мтс?
Прямым пополнением от 5 грн.
По вопросам, не зависящим от форумчанам, надо обращаться к оперу звонком на 111 или 555
 

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Щойно прийшло повідомлення:
Увага! Для подальшого користування мобільним Інтернетом змініть налаштування у телефоні. В меню телефону знайдіть розділ "Налаштування" та у полі "Точка доступу" або "APN" пропишіть слово "internet".
І справді телефон не міг підключитися через www.umc.ua
 

Капитошка

Бывалый
Реєстрація
30.07.14
Місто
Киев
Телефон
Xiaomi Redmi 4X (Lifecell "LIFEHACK")

abs

Реєстрація
15.10.14
Місто
Полтава
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Мені також прийшло таке повідомлення. За контракт не знаю, а на передоплаті чудово працювали та працюють зараз і www.umc.ua і www.mts.ua. Ну, раз в МТС так захотіли, то змінив точку доступу на internet. Цікаво, чим визвані такі зміни? Невже буде 3G...
 

sanioktlf

Бульбулирую бульбулятор
Реєстрація
26.10.07
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi Note 5
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Щойно прийшло повідомлення:
І справді телефон не міг підключитися через www.umc.ua
У меня номер контрактный и вот уже пару месяцев свободно работает через APN internet. Забивал все руками.
 
Реєстрація
15.06.12
Місто
Харків
Телефон
Ericsson A1018S
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Я с www.umc.ua ушел, так как, почему то, 3ж в харьковском метро на ней стало коряво работать.
 

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Повернувся в Ужгород - тут працює і через www, а в селі тільки через internet
 

aurowl

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
09.06.12
Місто
міста Торецьк
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Контрактники, скажите, загнал аванс в долг, отключился мой.мтс по номеру, в какой срок после вывода в положительный баланс вернется мой.мтс?
 

Mathias

Я - голос в ваших ушах
Реєстрація
27.07.12
Місто
Киев
Телефон
iPhone XR, Huawei E5573
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Контрактники, скажите, загнал аванс в долг, отключился мой.мтс по номеру, в какой срок после вывода в положительный баланс вернется мой.мтс?

1-3 дня.
 

Staslviv

Заблокирован
Реєстрація
20.02.11
Місто
Львов
Телефон
супербюджетная жабка
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Я спросил у оператора но не верю. Неужели любая переадресация звонка с номера МТС на номер МТС будет бесплатной , в бесплатном региональном тарифе Зеро например ?
 

Капитошка

Бывалый
Реєстрація
30.07.14
Місто
Киев
Телефон
Xiaomi Redmi 4X (Lifecell "LIFEHACK")
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Неужели любая переадресация звонка с номера МТС на номер МТС будет бесплатной , в бесплатном региональном тарифе Зеро например ?
Всегда в региональных тарифах переадресация была платной, если только нет национальных минут.
 
Зверху