Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

sanioktlf

Бульбулирую бульбулятор
Реєстрація
26.10.07
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi Note 5
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

в каждом отделении висят номера смс...
ну и 3700 - всегда есть
Ясно, я просто редко очень таким пользуюсь, точнее, мне не приходилось ещё жаловаться на работников отделения толком, так что не в курсе, что за номера.
 

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S10e
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24


вот фотки тех номеров куда я когда то отправлял телеги на хамов.
 

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

sanioktlf, можно просто на 3700 позвонить и высказать всё своё недовольство на произвол кантОры и непрофессионализм работничков. Обязательно разбираются со всеми :cool: и перезванивают потом с результатом. Немного успокаивает "конфликтных клиентов" вы нас так постоянно дрючите, что начальство отдыхает. Меня так обозвали и выписали комплименты в одном отделении. :D
+ ещё как то наш местный Димон куда то там накапал на моих так они вообще варенные были когда я приходил :) бледнели, карточки из рук выпадали, кассу раньше времени открывали и позже закрывали :) думали я хз откуда чуть ли не из главного офиса в Днепре... и несколько раз спрашивали работал/работаю ли я в ПБ.

Серп, кассирша тебя не хотела обмануть. Она тупая раз, а второе из-за постоянных глюков в привате они и сами не знают как, когда и сколько работают те или иные лимиты. И самое ужасное у них действительно последняя инстанция это тупорылый чат :( Им больше неоткуда что-то важное/нужное/срочное узнать... так как даже нач.отделения-бедняга часто знает меньше клиента... Потому что часто вижу как обычный менеджер становится начальников из-за того, что начальник бросает эту работу хз из-за каких факторов... И тупой вчера менеджер сегодня уже мне даёт свою визитку, где он нач.отделения :D
 

SerP

@serhii13serp (tlg)
Реєстрація
06.05.09
Місто
Одесса-мама
Телефон
Xiaomi Redmi 3
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Слон
от ты злой =))))
 

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S10e
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

SerP, он не злой. Он прагматичный. Наш человек. :D
 

portable

Заблокирован
Реєстрація
30.12.14
Місто
Киев
Телефон
Xiaomi A2 Iphone 13 pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Слон
от ты злой =))))

Я за последний месяц изза поддержки 3700 посылал менеджеров раз 5, пока не дозванивался на адекватных, просто произношу "пошел нах*й", и перезваниваю, кстати после посылания еще ни разу робобаба не перезвонила и не спросила о качестве обслуживания, совпадение? Не думаю.

В чате отдельная история, задаю вопрос, жду 15 минут ответа, ответа нет обычно минут 20, спрашиваю олень ты куда пропал ? Так же обрываю чат и снова жду адекватного и так по кругу.
 

fudor

Особливий статус
Реєстрація
07.12.07
Місто
Коломия
Телефон
Poco x3pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Сегодня хотел в кассе привата обменять две надорваные купюры, а в ответ от кассира услышал: "Подклейте их дома и приносите, только тогда обменяем". Интересное требование для денег, которые подлежат утилизации. Ну а если они хотели их потом в банкомат втулить, то тогда, конечно, резонное условие. Я не гордый - перешёл дорогу и в ощадбанке обменял без вопросов. Просто добивают эти надуманным дебильные оговорки, которые встречаешь в основном в привате.
 

Kladoff

Характер Скверный
Реєстрація
13.07.12
Місто
Днепр
Телефон
Redmi note 11
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

portable, Смысл матерится стиль жизни? Робобаба перестала перезванивать вообще.
 

Андрюх@dp.ua

Пенсіонер
Реєстрація
14.02.08
Місто
Дніпро - мій рідний дім
Телефон
дивись підпис
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Терминал самообслуживания не посчитал все купюры, при звонке на 3700 перезвонили и подтвердили это и тишина...
Еще раз позвонил, типа неправильно заявка была составлена оператором и Вам отказ.
Но мы можем еще заявку составить, по которой тоже отказали типа мы все посчитали при инкасации. Потом приняли третию заявку на самый высокий уровень и будут смотреть по камерам и т.п.

Приват как всегда все в свою сторону решает, онлайн чат то вообще отдельная тема. В телефонном режиме еще можно что то узнать, если соединяет с оператором.

Как раз в эту субботу была аналогичная ситуация, надо было пополнить свою карту. Все было как обычно, карта в терминал, первая купюра ушла в щель и... ВСЁ, терминал перегрузился, моей сотки как не бывало. Побежал к менеджерам, те отправили на 3700. Перезвонил, составили заявку. Я по возврату домой еще нашему местному в личку отписался. Во вторник деньги были уже на карте, за что респект [MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION] у! Так что не надо одной гребенкой весь банк причесывать!
 
Реєстрація
04.05.08
Місто
BerdYanSK
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

sanioktlf, можно просто на 3700 позвонить и высказать всё своё недовольство на произвол кантОры и непрофессионализм работничков. Обязательно разбираются со всеми :cool: и перезванивают потом с результатом. Немного успокаивает "конфликтных клиентов" вы нас так постоянно дрючите, что начальство отдыхает. Меня так обозвали и выписали комплименты в одном отделении. :D
+ ещё как то наш местный Димон куда то там накапал на моих так они вообще варенные были когда я приходил :) бледнели, карточки из рук выпадали, кассу раньше времени открывали и позже закрывали :) думали я хз откуда чуть ли не из главного офиса в Днепре... и несколько раз спрашивали работал/работаю ли я в ПБ.

Серп, кассирша тебя не хотела обмануть. Она тупая раз, а второе из-за постоянных глюков в привате они и сами не знают как, когда и сколько работают те или иные лимиты. И самое ужасное у них действительно последняя инстанция это тупорылый чат :( Им больше неоткуда что-то важное/нужное/срочное узнать... так как даже нач.отделения-бедняга часто знает меньше клиента... Потому что часто вижу как обычный менеджер становится начальников из-за того, что начальник бросает эту работу хз из-за каких факторов... И тупой вчера менеджер сегодня уже мне даёт свою визитку, где он нач.отделения :D

Думаю кассирша не тупая. Все ее ответы преследовали одну цель - отдать меньше.
Уж кто кто а она точно в курсе по сколько должна выдавать сегодня и сколько ей привезли подкрепления.
Вот и включает дурочку в нужном направлении
 
Реєстрація
12.12.10
Місто
Київ
Телефон
MI MAX3 КС Все разом лайт
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Приватбанк, когда вы пофиксите отображение бонусов по программе голд шопинг? Не в одном из браузеров не вижу накопленных балов.
 

portable

Заблокирован
Реєстрація
30.12.14
Місто
Киев
Телефон
Xiaomi A2 Iphone 13 pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

portable, Смысл матерится стиль жизни? Робобаба перестала перезванивать вообще.

Смысл в том, что проблемы не решаются, приходиться посылать, и чем чаще я это делаю, тем быстрее проблема решается.
 

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S10e
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Приватбанк, когда вы пофиксите отображение бонусов по программе голд шопинг? Не в одном из браузеров не вижу накопленных балов.

Никогда. Ты их не видишь того шо они не начисляются вообще.
 
Реєстрація
12.12.10
Місто
Київ
Телефон
MI MAX3 КС Все разом лайт
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Как обстоят дела с получением валюты? Нужно счёт открыть и получать транши в валюте

maaxer, здравствуйте.
Вы можете снимать сумму в рамках ограничений, установленых НБУ(до 20 000 гривен в эквиваленте в день).
С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 3 минуты
ПриватБанк, какие-то странные проблемы в Приват24. Мне нужно перевести деньги на счет ООО "Телерадиокомпания КСК", в процессе создания платежа он уже непонятным образом меняется на Netlan (ЧП Поддубный C. В.), хотя номер счета правильный. Еще в конце прошлого месяца оплачивал все без проблем! Исправьте, пожалуйста.

Андрюх@dp.ua, здравствуйте.
Позвольте нам подробнее разобраться в ситуации. Направьте, пожалуйста, пошаговые скриншоты, реквизиты получателя и Ваши контактные данные на нашу почту [email protected], с указанием ссылки на этот пост. Надеемся на обратную связь!
С уважением, ПриватБанк

Добавлено через 7 минут
Терминал самообслуживания не посчитал все купюры, при звонке на 3700 перезвонили и подтвердили это и тишина...
Еще раз позвонил, типа неправильно заявка была составлена оператором и Вам отказ.
Но мы можем еще заявку составить, по которой тоже отказали типа мы все посчитали при инкасации. Потом приняли третию заявку на самый высокий уровень и будут смотреть по камерам и т.п.

Приват как всегда все в свою сторону решает, онлайн чат то вообще отдельная тема. В телефонном режиме еще можно что то узнать, если соединяет с оператором.

Sergee Kh, здравствуйте.
Направьте, пожалуйста, на [email protected] детали платежа, номер заявки и контактные данные, указав ссылку на отзыв, чтобы мы могли предоставить более детальную консультацию и решить возникшие вопросы.
С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 9 минут
Как раз в эту субботу была аналогичная ситуация, надо было пополнить свою карту. Все было как обычно, карта в терминал, первая купюра ушла в щель и... ВСЁ, терминал перегрузился, моей сотки как не бывало. Побежал к менеджерам, те отправили на 3700. Перезвонил, составили заявку. Я по возврату домой еще нашему местному в личку отписался. Во вторник деньги были уже на карте, за что респект [MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION] у! Так что не надо одной гребенкой весь банк причесывать!

Андрюх@dp.ua, спасибо за отзыв! Рады, что наша работа оставила у Вас положительные впечатления.
С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 11 минут
Приватбанк, когда вы пофиксите отображение бонусов по программе голд шопинг? Не в одном из браузеров не вижу накопленных балов.

Sanic, здравствуйте.
Позвольте нам подробно рассмотреть эту ситуацию. Направьте, пожалуйста, на [email protected] детали сложившейся ситуации, скриншот ошибки и контактные данные, указав ссылку на отзыв, чтобы мы могли предоставить более детальную консультацию и решить возникшие вопросы.
С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:

aprokopov

Заблокирован
Реєстрація
17.01.12
Місто
Днепродзержинск
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

В чате отдельная история, задаю вопрос, жду 15 минут ответа, ответа нет обычно минут 20, спрашиваю олень ты куда пропал ? Так же обрываю чат и снова жду адекватного и так по кругу.
Зря вы так. Может человеку навешали таких сложных как вы кучу и он еще не дошел по кругу к вам. Чатовцы работают с огромной нагрузкой. Тем кто долго работает в чате памятник ставить нужно. За выносливость.
 

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Слон
от ты злой =))))
Да причём тут злой? К тому же я скорее не злой - может немного нервный не по годам. А в отделении не надо злиться и кричать чтобы они шевелились потом всегда. Достаточно выставлять их халтурщиками и непрофессионалами и они будут как шёлковые потом. Где-то дрюкнешь их по тарифам, где-то по продуктам или акциям, где-то про "плюшки" им поведаешь... Часто ж когда к ним идёшь решать проблему оказывается, что ты как клиент знаешь больше чем они-работники ПБ зато потом с тобой больше не спорят. Соглашаются и верят тебе + слушают и понимают всегда с полуслова. Таким образом у тебя положняк Gold-хомяка и в будущем он помогает. :D
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8

Андрюх@dp.ua

Пенсіонер
Реєстрація
14.02.08
Місто
Дніпро - мій рідний дім
Телефон
дивись підпис
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Позвольте нам подробнее разобраться в ситуации. Направьте, пожалуйста, пошаговые скриншоты, реквизиты получателя и Ваши контактные данные на нашу почту [email protected], с указанием ссылки на этот пост. Надеемся на обратную связь!
я вам там целое видео скинул. Надеюсь на скорое устранение неполадки.
 
Зверху