Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

sanioktlf

Бульбулирую бульбулятор
Реєстрація
26.10.07
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi Note 5
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

в каждом отделении висят номера смс...
ну и 3700 - всегда есть
Ясно, я просто редко очень таким пользуюсь, точнее, мне не приходилось ещё жаловаться на работников отделения толком, так что не в курсе, что за номера.
 

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S24fe
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24


вот фотки тех номеров куда я когда то отправлял телеги на хамов.
 

СЛон

ПТРК
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

sanioktlf, можно просто на 3700 позвонить и высказать всё своё недовольство на произвол кантОры и непрофессионализм работничков. Обязательно разбираются со всеми :cool: и перезванивают потом с результатом. Немного успокаивает "конфликтных клиентов" вы нас так постоянно дрючите, что начальство отдыхает. Меня так обозвали и выписали комплименты в одном отделении. :D
+ ещё как то наш местный Димон куда то там накапал на моих так они вообще варенные были когда я приходил :) бледнели, карточки из рук выпадали, кассу раньше времени открывали и позже закрывали :) думали я хз откуда чуть ли не из главного офиса в Днепре... и несколько раз спрашивали работал/работаю ли я в ПБ.

Серп, кассирша тебя не хотела обмануть. Она тупая раз, а второе из-за постоянных глюков в привате они и сами не знают как, когда и сколько работают те или иные лимиты. И самое ужасное у них действительно последняя инстанция это тупорылый чат :( Им больше неоткуда что-то важное/нужное/срочное узнать... так как даже нач.отделения-бедняга часто знает меньше клиента... Потому что часто вижу как обычный менеджер становится начальников из-за того, что начальник бросает эту работу хз из-за каких факторов... И тупой вчера менеджер сегодня уже мне даёт свою визитку, где он нач.отделения :D
 

SerP

@serhii13serp (tlg)
Реєстрація
06.05.09
Місто
Одесса-мама
Телефон
Xiaomi Redmi 3
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Слон
от ты злой =))))
 

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S24fe
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

SerP, он не злой. Он прагматичный. Наш человек. :D
 

portable

Заблокований
Реєстрація
30.12.14
Місто
Киев
Телефон
Xiaomi A2 Iphone 13 pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Слон
от ты злой =))))

Я за последний месяц изза поддержки 3700 посылал менеджеров раз 5, пока не дозванивался на адекватных, просто произношу "пошел нах*й", и перезваниваю, кстати после посылания еще ни разу робобаба не перезвонила и не спросила о качестве обслуживания, совпадение? Не думаю.

В чате отдельная история, задаю вопрос, жду 15 минут ответа, ответа нет обычно минут 20, спрашиваю олень ты куда пропал ? Так же обрываю чат и снова жду адекватного и так по кругу.
 

fudor

Особливий статус
Реєстрація
07.12.07
Місто
Коломия
Телефон
S24u
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Сегодня хотел в кассе привата обменять две надорваные купюры, а в ответ от кассира услышал: "Подклейте их дома и приносите, только тогда обменяем". Интересное требование для денег, которые подлежат утилизации. Ну а если они хотели их потом в банкомат втулить, то тогда, конечно, резонное условие. Я не гордый - перешёл дорогу и в ощадбанке обменял без вопросов. Просто добивают эти надуманным дебильные оговорки, которые встречаешь в основном в привате.
 

Kladoff

Характер Скверный
Реєстрація
13.07.12
Місто
Днепр
Телефон
Redmi note 11
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

portable, Смысл матерится стиль жизни? Робобаба перестала перезванивать вообще.
 

Андрюх@dp.ua

Пенсіонер
Реєстрація
14.02.08
Місто
Дніпро - мій рідний дім
Телефон
дивись підпис
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Терминал самообслуживания не посчитал все купюры, при звонке на 3700 перезвонили и подтвердили это и тишина...
Еще раз позвонил, типа неправильно заявка была составлена оператором и Вам отказ.
Но мы можем еще заявку составить, по которой тоже отказали типа мы все посчитали при инкасации. Потом приняли третию заявку на самый высокий уровень и будут смотреть по камерам и т.п.

Приват как всегда все в свою сторону решает, онлайн чат то вообще отдельная тема. В телефонном режиме еще можно что то узнать, если соединяет с оператором.

Как раз в эту субботу была аналогичная ситуация, надо было пополнить свою карту. Все было как обычно, карта в терминал, первая купюра ушла в щель и... ВСЁ, терминал перегрузился, моей сотки как не бывало. Побежал к менеджерам, те отправили на 3700. Перезвонил, составили заявку. Я по возврату домой еще нашему местному в личку отписался. Во вторник деньги были уже на карте, за что респект [MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION] у! Так что не надо одной гребенкой весь банк причесывать!
 
Реєстрація
04.05.08
Місто
BerdYanSK
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

sanioktlf, можно просто на 3700 позвонить и высказать всё своё недовольство на произвол кантОры и непрофессионализм работничков. Обязательно разбираются со всеми :cool: и перезванивают потом с результатом. Немного успокаивает "конфликтных клиентов" вы нас так постоянно дрючите, что начальство отдыхает. Меня так обозвали и выписали комплименты в одном отделении. :D
+ ещё как то наш местный Димон куда то там накапал на моих так они вообще варенные были когда я приходил :) бледнели, карточки из рук выпадали, кассу раньше времени открывали и позже закрывали :) думали я хз откуда чуть ли не из главного офиса в Днепре... и несколько раз спрашивали работал/работаю ли я в ПБ.

Серп, кассирша тебя не хотела обмануть. Она тупая раз, а второе из-за постоянных глюков в привате они и сами не знают как, когда и сколько работают те или иные лимиты. И самое ужасное у них действительно последняя инстанция это тупорылый чат :( Им больше неоткуда что-то важное/нужное/срочное узнать... так как даже нач.отделения-бедняга часто знает меньше клиента... Потому что часто вижу как обычный менеджер становится начальников из-за того, что начальник бросает эту работу хз из-за каких факторов... И тупой вчера менеджер сегодня уже мне даёт свою визитку, где он нач.отделения :D

Думаю кассирша не тупая. Все ее ответы преследовали одну цель - отдать меньше.
Уж кто кто а она точно в курсе по сколько должна выдавать сегодня и сколько ей привезли подкрепления.
Вот и включает дурочку в нужном направлении
 
Реєстрація
12.12.10
Місто
Київ
Телефон
RN15pro+ КС ВР оптим
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Приватбанк, когда вы пофиксите отображение бонусов по программе голд шопинг? Не в одном из браузеров не вижу накопленных балов.
 

portable

Заблокований
Реєстрація
30.12.14
Місто
Киев
Телефон
Xiaomi A2 Iphone 13 pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

portable, Смысл матерится стиль жизни? Робобаба перестала перезванивать вообще.

Смысл в том, что проблемы не решаются, приходиться посылать, и чем чаще я это делаю, тем быстрее проблема решается.
 

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S24fe
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Приватбанк, когда вы пофиксите отображение бонусов по программе голд шопинг? Не в одном из браузеров не вижу накопленных балов.

Никогда. Ты их не видишь того шо они не начисляются вообще.
 
Реєстрація
12.12.10
Місто
Київ
Телефон
RN15pro+ КС ВР оптим
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Как обстоят дела с получением валюты? Нужно счёт открыть и получать транши в валюте

maaxer, здравствуйте.
Вы можете снимать сумму в рамках ограничений, установленых НБУ(до 20 000 гривен в эквиваленте в день).
С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 3 минуты
ПриватБанк, какие-то странные проблемы в Приват24. Мне нужно перевести деньги на счет ООО "Телерадиокомпания КСК", в процессе создания платежа он уже непонятным образом меняется на Netlan (ЧП Поддубный C. В.), хотя номер счета правильный. Еще в конце прошлого месяца оплачивал все без проблем! Исправьте, пожалуйста.

Андрюх@dp.ua, здравствуйте.
Позвольте нам подробнее разобраться в ситуации. Направьте, пожалуйста, пошаговые скриншоты, реквизиты получателя и Ваши контактные данные на нашу почту [email protected], с указанием ссылки на этот пост. Надеемся на обратную связь!
С уважением, ПриватБанк

Добавлено через 7 минут
Терминал самообслуживания не посчитал все купюры, при звонке на 3700 перезвонили и подтвердили это и тишина...
Еще раз позвонил, типа неправильно заявка была составлена оператором и Вам отказ.
Но мы можем еще заявку составить, по которой тоже отказали типа мы все посчитали при инкасации. Потом приняли третию заявку на самый высокий уровень и будут смотреть по камерам и т.п.

Приват как всегда все в свою сторону решает, онлайн чат то вообще отдельная тема. В телефонном режиме еще можно что то узнать, если соединяет с оператором.

Sergee Kh, здравствуйте.
Направьте, пожалуйста, на [email protected] детали платежа, номер заявки и контактные данные, указав ссылку на отзыв, чтобы мы могли предоставить более детальную консультацию и решить возникшие вопросы.
С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 9 минут
Как раз в эту субботу была аналогичная ситуация, надо было пополнить свою карту. Все было как обычно, карта в терминал, первая купюра ушла в щель и... ВСЁ, терминал перегрузился, моей сотки как не бывало. Побежал к менеджерам, те отправили на 3700. Перезвонил, составили заявку. Я по возврату домой еще нашему местному в личку отписался. Во вторник деньги были уже на карте, за что респект [MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION] у! Так что не надо одной гребенкой весь банк причесывать!

Андрюх@dp.ua, спасибо за отзыв! Рады, что наша работа оставила у Вас положительные впечатления.
С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 11 минут
Приватбанк, когда вы пофиксите отображение бонусов по программе голд шопинг? Не в одном из браузеров не вижу накопленных балов.

Sanic, здравствуйте.
Позвольте нам подробно рассмотреть эту ситуацию. Направьте, пожалуйста, на [email protected] детали сложившейся ситуации, скриншот ошибки и контактные данные, указав ссылку на отзыв, чтобы мы могли предоставить более детальную консультацию и решить возникшие вопросы.
С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:

aprokopov

Заблокований
Реєстрація
17.01.12
Місто
Днепродзержинск
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

В чате отдельная история, задаю вопрос, жду 15 минут ответа, ответа нет обычно минут 20, спрашиваю олень ты куда пропал ? Так же обрываю чат и снова жду адекватного и так по кругу.
Зря вы так. Может человеку навешали таких сложных как вы кучу и он еще не дошел по кругу к вам. Чатовцы работают с огромной нагрузкой. Тем кто долго работает в чате памятник ставить нужно. За выносливость.
 

СЛон

ПТРК
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Слон
от ты злой =))))
Да причём тут злой? К тому же я скорее не злой - может немного нервный не по годам. А в отделении не надо злиться и кричать чтобы они шевелились потом всегда. Достаточно выставлять их халтурщиками и непрофессионалами и они будут как шёлковые потом. Где-то дрюкнешь их по тарифам, где-то по продуктам или акциям, где-то про "плюшки" им поведаешь... Часто ж когда к ним идёшь решать проблему оказывается, что ты как клиент знаешь больше чем они-работники ПБ зато потом с тобой больше не спорят. Соглашаются и верят тебе + слушают и понимают всегда с полуслова. Таким образом у тебя положняк Gold-хомяка и в будущем он помогает. :D
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Галичина
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8

Андрюх@dp.ua

Пенсіонер
Реєстрація
14.02.08
Місто
Дніпро - мій рідний дім
Телефон
дивись підпис
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Позвольте нам подробнее разобраться в ситуации. Направьте, пожалуйста, пошаговые скриншоты, реквизиты получателя и Ваши контактные данные на нашу почту [email protected], с указанием ссылки на этот пост. Надеемся на обратную связь!
я вам там целое видео скинул. Надеюсь на скорое устранение неполадки.
 
Зверху