Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

GLOOMER

Заблокирован
Реєстрація
02.10.08
Місто
Полтава
simscaner, тогда подождем, что скажет "начальник транспортного цеха", то бишь представитель Приватбанка. Мне уже тоже интересно - причем непраздно.
у меня авансы от 80 грн., так вот по этим суммам уже давно не приходят смс. От 100 падает.
 

simscaner

отрицаю
Реєстрація
06.01.11
Місто
Винница
Телефон
Google Pixel
Вечером была покупка в Сильпо на сумму больше 50 грн., но меньше 100 грн.
Смс обычно всегда приходило, а сегодня небыло!
Наверняка в тихую подняли лимиты до 100 грн.
у меня авансы от 80 грн., так вот по этим суммам уже давно не приходят смс. От 100 падает.
Ну вот, а вы говорите "на финансах" у нас тут то же не пальцем деланные
 

Гудзак

Хатуль мелумад - тварина типу кіт, що йде ланцюгом
Реєстрація
29.01.14
Місто
Першотравенськ / Шахтарське (Січеславщина)
Телефон
Moto G9+; Moto G5+
Реєстрація
24.02.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Xiaomi
значит, насобирал я на обязательный платеж по мгновенной растрочке, и теперь вот мучает один вопрос: когда он будет снят? где это можно узнать, чтобы не рыскать в огромных завалах выписок? Приблизительно дату я помню, но все же хочется проверить...
 
Реєстрація
23.10.10
Місто
Харьков
Телефон
Iphone Хs+ Huawei P30 PRO
значит, насобирал я на обязательный платеж по мгновенной растрочке, и теперь вот мучает один вопрос: когда он будет снят? где это можно узнать, чтобы не рыскать в огромных завалах выписок? Приблизительно дату я помню, но все же хочется проверить...
Во вкладке : оплата частями?
 
Реєстрація
23.10.10
Місто
Харьков
Телефон
Iphone Хs+ Huawei P30 PRO
там нет даты, есть сумма платежа с комиссией и без нее (в круглой диаграмме), сколько осталось платежей, и кнопка досрочного погашения
Возможно только у избранных, но есть :)

 

simscaner

отрицаю
Реєстрація
06.01.11
Місто
Винница
Телефон
Google Pixel
bez_loginu, в "Регулярных платежах" смотри

Добавлено через 8 минут
BaDa, у него, по ходу, будет первое списание.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
ПриватБанк, после смены устройства и установки на него приложения Приват24 для андроид, сообщения от банка приходят то в смс, то в sender на новом устройстве. Если на старом запущен sender, то сообщения приходят туда. Удалил приложение со старого телефона, в настройках вебверсии включены уведомления через sender, но сообщения все равно приходят по смс, а не в приложение. Как можно реализовать работу уведомлений через sender на новом устройстве?

Здравствуйте!
После удаления sender на старом устройстве, удалите его и на новом, после чего установите заново (на новом устройстве). Отпишитесь, пожалуйста, о результатах.
С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
24.02.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Xiaomi
Возможно только у избранных, но есть :)


bez_loginu, в "Регулярных платежах" смотри

Добавлено через 8 минут
BaDa, у него, по ходу, будет первое списание.

Да, это будет первое, конечно если будет, после просмотра регулярных платежей в этом уже появились у меня сомнения: пункт следующего списания есть, но значение не заполнено...


Соотвественно на диаграмме нет дат:
 

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
Да, это будет первое, конечно если будет, после просмотра регулярных платежей в этом уже появились у меня сомнения: пункт следующего списания есть, но значение не заполнено...
Дата покупки, не?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
значит, насобирал я на обязательный платеж по мгновенной растрочке, и теперь вот мучает один вопрос: когда он будет снят? где это можно узнать, чтобы не рыскать в огромных завалах выписок? Приблизительно дату я помню, но все же хочется проверить...

Здравствуйте!
Дата списания обязательного платежа, соответствует дате открытия договора по мгновенной рассрочке. Если у Вас были ранее списания, Вы можете дату увидеть в круглой диаграмме.
С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
24.02.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Xiaomi
Здравствуйте!
Дата списания обязательного платежа, соответствует дате открытия договора по мгновенной рассрочке. Если у Вас были ранее списания, Вы можете дату увидеть в круглой диаграмме.
С уважением, ПриватБанк.


спасибо за совет! все таки перелистал выписку, и этим установил дату - 9 числа... правда, там была не покупка, а перевод лимита в растрочку, но эта операция есть в выписке в виде пополнения на сумму лимита (растрочкку делал на весь лимит)...
 
Реєстрація
15.12.08
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi 3
Здравствуйте!
После удаления sender на старом устройстве, удалите его и на новом, после чего установите заново (на новом устройстве). Отпишитесь, пожалуйста, о результатах.
С уважением, ПриватБанк.
Спасибо за ответ. Проделал перечисленное выше. Уведомления по тратам пока работают, а вот подтверждения входа в приват24 с браузера или подтверждения платежей приходят в смс, хотя раньше работало через Sender. Это по причине смены устройства или проблема в Sender?
 

Гудзак

Хатуль мелумад - тварина типу кіт, що йде ланцюгом
Реєстрація
29.01.14
Місто
Першотравенськ / Шахтарське (Січеславщина)
Телефон
Moto G9+; Moto G5+
...зайдя в Приват-24, был неприятно удивлен, обнаружив в настройках, что СМС-информирование отключено, а включена "радиокнопка" информирования через мобильную версию Приват24 (к-рой я не пользуюсь сто лет). У жены - аналогично. Пришлось исправить в настройках - и перестраховаться "кошерной" командой SMSON. Надолго ли?:(
 

Mr.Alex

unknown
Реєстрація
02.04.08
Місто
Харків
Телефон
///F150 B2021
Гудзак, та да, есть такая "бяка". Причем такое ощущение, что в ПБ считают, что все клиенты поголовно ходят со смартами/планшетами на "ондрочите" или с "ойхвонами" и с постоянно запущенным приложением П24, круглосуточным халявным инетом и аккумулятором от 10 ампер как минимум... :(
 

Гудзак

Хатуль мелумад - тварина типу кіт, що йде ланцюгом
Реєстрація
29.01.14
Місто
Першотравенськ / Шахтарське (Січеславщина)
Телефон
Moto G9+; Moto G5+
Та пусть считают, что им взбредет в корезоидные головы - лишь бы не отключали втихомолку то, что клиент включил давным-давно. Я ведь, как и многие другие, еще несколько лет назад четко и однозначно указал: информировать через СМС. А до того включал эту фишку всегда через SMSON. Теперь же после очередного "улучшения" опция оказалась не просто сброшена (типа отключить вовсе - это я еще понял бы как-то) - а включена "по-модньому, по-хранцюзьки". :confused::mad:
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Причем такое ощущение, что в ПБ считают, что все клиенты поголовно ходят со смартами/планшетами на "ондрочите" или с "ойхвонами" и с постоянно запущенным приложением П24, круглосуточным халявным инетом и аккумулятором от 10 ампер как минимум... :(

Так и есть все на самом деле, ну кроме аккумов, конечно. Если жручее 3G не включать - на EDGE и аккум больше живет, и уведомления в П24 отлично приходят. Ну а если нет смартфона и П24 - добро пожаловать в Ощад.:D
 
Зверху