Вітання, колеги!
Безрезультатно намагаюся налаштувати інтернет від Інтертелекому на iPad A1403 (Verizon, iOS 9.3.4) із стартовим пакетом nano sim синього кольору "для мобільних пристроїв Apple".
Симптоми наступні: при першому включенні картки (або скиданні всіх налаштувань) шукає мережу, на кілька секунд з"являються поділки прийому сигналу та 1х або 3G. І за 3-5 секунд змінюється на No Service 3G. Подальші включання / виключання, режими польоту, роумінгу та інших налаштувань на пристрої ніяк не впливають.
При прошивці бандлом ChinaTelecom_cn.ipcc.zip
http://red-forum.com/showpost.php?p=1136255&postcount=1294
почав стабільно бачити мережу, 2-3/5 поділки прийому сигналу, логотип оператора з 4 ієрогліфів, в розділі про пристрій коректно вказується абоненський номер картки (cellural data number). Проте все ще інтернету немає.
Якщо ж включити Data roaming, то вибиває помилку Sim failure, за якою пропадає сигнал і замінюється на Invalid Sim до наступного перевантаження планшета.
У колцентрі повідомили, що номер все ще не активований і порадили звернутися в сервіс центр для налаштування. Кілька років тому мав вже безрезультатний досвід спілкування з сервіс центрами, тому волів би вирішити питання за можливістю самостійно.
Якщо ви мали подібний досвід або можете підказати, яким чином можна вирішити дану проблему - буду вдячний.