Vodafone FAQ

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
www.vodafone.ua/support/faq

Обов'язкова мінімальна сума на рахунку абонентів
Для здійснення вихідних подій з номера (дзвінок, SMS, користування Інтернетом) на основному грошовому рахунку, *101#, повинно бути не менше 0,01 ₴. Важливо, що ця умова має бути врахована й у наступних випадках:
  • після підключення пакета послуг (на день, на 28 днів, на місяць);
  • при тарифікації подій з додаткового грошового рахунку, *101*10#.
Термін дії номеру та його подовження
Термін дії номера (послуги передплати) визначає дату, до якої абонент може користуватися SIM-картою. Перевірити можливо через *101# або в системі "My Vodafone".
Для продовження терміну дії номеру на 365 днів достатньо поповнити рахунок на сумму від 5 ₴ чи більше будь-яким способом, окрім переказу коштів.

Використання коштів на додатковому грошовому рахунку
При наявності грошей на основному й додатковому грошових рахунках і виконанні умов їх витрачання гроші в першу чергу автоматично знімаються з додаткового рахунку, а по його вичерпанню — з основного. На оплату першого щомісячного платежу додатковий рахунок не витрачається.
Додатковий грошовий рахунок, *101*10#, використовується на:
  • дзвінки та SMS абонентам у межах України й за кордон (крім контент-послуг);
  • мобільний Інтернет;
  • послуги в роумінгу й регулярний щомісячний/денний платіж (для оплати позачергового пакету послуг на 28 днів або місяць на рахунку повинна бути достатня сума, у противному випадку треба оплату пакету послуг треба робити через оператора).
При зарахуванні нових грошей на додатковий рахунок вони сумуються з наявними на ньому грошима й строк їх дії оновлюється. Зазвичай становить 30 календарних днів із моменту останнього зарахування.

Змінити мову систем
  • основної системи (відповіді по *101# та в службових SMS) через USSD-запит *722#:
    *722*1# — українська; *722*2# — російська, *722*3# — англійська;
  • послуг "Вам дзвонили", "Є зв'язок", "Я на зв'язку" й "Лінія вільна" через USSD-запит *120*9#:
    *120*91# — українська; *120*92# — російська, *120*93# — англійська, *120*94# — український трансліт; *120*95# — російський трансліт;
  • контакт-центр 111: # і обрати мову спілкування.
Особливості тарифів Vodafone
  • У старих тарифах Vodafone плату за пакет знімає кожні 28 днів, у нових — рівно через місяць від дати, коли пакет був підключений минулого місяця.
    Під час перевірки через *101*4# вказує термін дії не включно. Оновлення пакету 15.01.2019 означає, що гроші зніме вночі з 14-го на 15-е (15-го числа з 0:00 до 8:00). Якщо пакет послуг оновлюється у дні, які в деяких місяцях відсутні, то це відбувається в останній день місяця.
  • Якщо на рахунках (основному й додатковому) замало грошей, то знімає щоденну плату.
    У ніч, коли має зняти абонплату, краще відключити передачу даних і телефон перевести в режим мережі 2G/3G. Через відкриту сесію Інтернету (4G використовує Інтернет) можливі глюки (зніме додатково плату за день або не зніме місячну плату).
  • У разі несплати пакета послуг на місяць, то щоночі система намагатиметься зняти абонплату. Щойно буде достатньо грошей — зніме, та встановить нову дату нарахування послуг та зняття абонплати.
  • На основному грошовому рахунку повинно бути на 1 копійку більше, чім розмір абонплати.
  • Відсутня плата за звіти про доставку SMS.
О снятии платы за услуги
Существует несколько способов снятия платы за услуги:
  1. Обычная оплата за минуту/сообщение. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус (если денег недостаточно, — разговор оборвет, позвонить не даст, сообщение не отправится).
  2. Отложенная оплата (Роуминг услуги и отчеты о доставке SMS). Услуга оплачивается позже (обычно через несколько минут, но может быть и часов). Может загнать счет в минус.
    Окончательная тарификация интернет соединения происходит после его разрыва. Возможна неправильное отображение остатка и тарификация, если соединение активно в момент, когда заканчивается пакет (полночь, конец месяца и т. д.).
  3. Самостоятельный заказ пакета: необходимо совершить действие, чтоб заказать. Стоимость списывается в момент заказа, не может загнать в минус. Пакеты одинаковых услуг суммируются, а срок действия — продлевается.
  4. Оплата по факту первого события. Оплачивается первая минута/сообщение/бит в размере стоимости пакета, дальше списывается из пакета. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус.
  5. Регулярное начисление пакетов:
    • Ежедневное списание. Обычно происходит в 0:00.
    • Периодическое списание. Деньги снимает с некоторым периодом (например каждые 28 дней).
    • Ежемесячное списание: снимает каждый месяц в ту же дату, например если активировать пакет 13.01, то снимет 13.02, 13.03 и т. д.
Переадресация вызова и роуминг
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением безусловной переадресации (через код услуги 21), тарифицируются как исходящие вызовы на номера Украины согласно с тарифным планом, действующим для Вашего номера в пределах Украины.
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением условной переадресации (через коды услуг 61, 62, 67), тарифицируются как сумма стоимости входящего звонка к абоненту в роуминге и стоимости исходящего звонка на номер в Украине, на который установлена условная переадресация.
  • Услуги «Вам звонили» и «Есть связь» в роуминге не предоставляются. И перед выездом заграницу отключения не требуют.
Архів
 
Причина: шапка теми
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
11.08.16
Місто
Сумы
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Не катит юмс.юа
 
Останнє редагування:
Реєстрація
11.08.16
Місто
Сумы
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Всеравно бестолку. Видимо как где то слышал, шо они уже убрали на кнопочных потоковое видео. Нада все таки смарт для инета братъ
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

tushkan, для предоплаты необходимо использовать APN "internet" или можно ещё "www.umc.ua". Возможно, что потокового видео также должна быть подключена услуга "Online TV", которую уже вывели из эксплуатации, но в биллинге ещё есть. А после посмотри какие настройки были для этой услуги, внеси и оставь свою точку.

Если не заработало, то оператор может блокировать. Они сейчас замутили, что указаваешь неверную точку даже при отключенной блокировки корректировки настроек выход в интернет осуществляется и в детализации указывается выход через APN ""internet".
 

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Всеравно бестолку. Видимо как где то слышал, шо они уже убрали на кнопочных потоковое видео. Нада все таки смарт для инета братъ

Я думав тільки в мене не запускається ютуб на n78, а виявляється це всіх, і ще одне замітив щоб швидше додзвонитись до оператора 111-0-4.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

...і ще одне замітив щоб швидше додзвонитись до оператора 111-0-4.
Через цей пункт із оператором якого питання з'єднають?
За вибору пункту "фінансові питання" з'єднають з робітником ПрАТ "МТС Україна", по іншим можуть з'єднати з оператором call centre Аделина.
 

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Через цей пункт із оператором якого питання з'єднають?
За вибору пункту "фінансові питання" з'єднають з робітником ПрАТ "МТС Україна", по іншим можуть з'єднати з оператором call centre Аделина.

Акції, послуги, знижки, но відповідь на моє питання надали
 

Капитошка

Бывалый
Реєстрація
30.07.14
Місто
Киев
Телефон
Xiaomi Redmi 4X (Lifecell "LIFEHACK")
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

А шо, давно нельзя в МТСе переводить деньги из первого пополнения?
 

Ярослав Уж

Заблокирован
Реєстрація
27.10.15
Місто
Ужгород
Телефон
Samsung Galaxy Ace 3 s7272
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

А шо, давно нельзя в МТСе переводить деньги из первого пополнения?

Увага! Абоненти МТС Україна Передплата не можуть перевести гроші абонентам МТС Україна Контракт.

Мінімальна сума залишку на рахунку абонента-ініціатора після здійснення переказу (з урахуванням вартості послуги «Переказ грошей»):
для тарифів лінійки Просто Супер, Смартфон и Супер МТС (крім Супер МТС — Всі мережі з послугою Два Нуля, Супер МТС без плати за з'єднання та поповнення, Супер Свобода) 10 грн
для інших тарифних планів 5 грн

Переказ грошей не доступний для абонентів тарифних планів: Супер МТС Команда, Супер МТС Команда 2011, Супер МТС Команда 3 D, Турист, МТС 2012, МТС Простий Коннект. Абоненти даних тарифних планів не можуть здійснити переказ, але можуть приймати перекази від інших абонентів.

http://www.mts.ua/ua/services/upravlenie-schetom/zakonchilis-dengi/perevod-deneg
 
Реєстрація
13.05.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy A73
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Ярослав Уж, у Капитошка питання було трохи про інше.

Заборону на переказ коштів з першого поповнення ввели ще кілька років тому, коли після запусків тарифів з 0 в мережі ввели вимогу на обов’язкове поповнення рахунку. В МТС це придумали, щоб абоненти оперативно не виводили гроші зі своїх рахунків і не користувались нулем в мережі, при цьому не витрачаючи коштів на інші послуги при активації нового номера.
 

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

А шо, давно нельзя в МТСе переводить деньги из первого пополнения?
Этой весной. Кто-то уже отписывался, что была такая трабла. Я сам накололся пополнив номер и но не перевел до закрытия такой возможности.
 

LarSia

©°
Реєстрація
26.05.10
Місто
Днепр
Телефон
iPh 11, Moto X4
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Подскажите пожалуйста как проверить остаток пакетных Мб в тарифе Red S 2015? Комбинация *101*4# не показывает.
 

DSone

Заблокирован
Реєстрація
24.09.13
Місто
Днепропетровская область - КР
Телефон
Samsung Galaxy E5 Duos
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Подскажите пожалуйста как проверить остаток пакетных Мб в тарифе Red S 2015? Комбинация *101*4# не показывает.
Мой МТС или на смарт поставить LBE Security Master, в штореке показывает сколько потратил мб за день и за месяц.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Подскажите, пожалуйста. В Киеве магазин с экспертом работает в выходные дни? Необходимо решить вопрос по конкретному обслуживанию.
 
Реєстрація
29.11.08
Місто
Рівне (Смига 99%)
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Подскажите, пожалуйста. В Киеве магазин с экспертом работает в выходные дни? Необходимо решить вопрос по конкретному обслуживанию.

На Хрещатику працюють і в вихідні дні, здається до 20:00.
конкретне це мабуть контрактне ?
 

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Пропала мережа з невідомих причин з 20.08 дзвонив неодноразово, писав в ваша думка має значення, в результаті заявки прийняли ще 20.08, від того часу ще досі тихо, мережі нема, як швидко такі заявки вирішуються?
 
Реєстрація
15.05.16
Місто
Kalisz
Телефон
Samsung A53 5G
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Morino, в одному місці у Вінниці така ж заявка "розглядається" ще з середини січня.
 

DSone

Заблокирован
Реєстрація
24.09.13
Місто
Днепропетровская область - КР
Телефон
Samsung Galaxy E5 Duos
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

в одному місці у Вінниці така ж заявка "розглядається" ще з середини січня.
Отдел занимающийся этим просто тормозит , возможно будет просто отписка “ у нас всё хорошо “
 
Зверху