fan

Реєстрація
29.10.07
Місто
Полтава, Киев
Телефон
всякий антиквариат

Українська залізниця ¤ Укрзалізниця

uz.gov.ua | стаття у Вікіпедії
Придбання проїзних документів (online):
👉 Вартість квитків через мобільний застосунок і чат-боти трохи дешевше вартості квитків на сайті.
❗ На період дії воєнного стану попередній продаж квитків відкривається з 8:00 за 20-ть діб до відправлення потяга.

Замовлення послуг онлайн: групові квитків (для організованих груп), UZ Lounge (Київ), пошук забутих речей, вагон-автомобілевіз (для подорожей зі власним авто), вокзальний помічник (для маломобільних пасажирів)
Служба відстеження квитків на поїзди: Tickets Waiter може не відкриватися без VPN
Коефіцієнти індексації до тарифів (квитка та плацкарти) на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні за календарними періодами
Період відправлення поїзда​
Кількість днів​
Коефіцієнт індексації​
01–20 січня
20​
1,02​
21–31 січня
11​
0,86​
лютий
28–29​
0,95​
березень
31​
1,01​
01–27 квітня
27​
1,02​
28 квітня — 8 травня
11​
1,03​
9 травня
1​
0,8​
10–31 травня
22​
1,01​
1 червня — 31 серпня
92​
1,07​
вересень
30​
1,02​
1 жовтня — 24 грудня
85​
0,93​
25 грудня — 30 грудня
6​
1,1​
31 грудня
1​
0,7​
Зазвичай продаж відкривається за 45-ть діб о 8-ої ранку. Але є й нюанси.
Увесь поїзд на певну дату ніколи відразу в продаж не вивалюють на сайт, а вільні місця порційно трохи щодня відкривають до продажу, аж до дня відправлення. Плюс усілякі бронювання. Нереалізовану бронь зазвичай знімають і решту вільних місць відправляють у продаж за добу до відправлення.

Довідково-інформаційна служба (доставка квитків по м. Київ): 0 (44) 309-7005, 7:00–21:00
Платна довідка: 0 (900) 908-005, цілодобово
Якість та сервіс: 0 (800) 503-111, [email protected]
Стоп-корупція: 0 (800) 503-222, [email protected]
Послуги вагона-автомобілевоза (правила перевезення автомобілів)

Рік​
Кількість проданих квитків​
2021​
26 853 292​
2020​
19 524 973​
2019​
53 355 715​
2018​
55 885 651​
2017​
53 669 618​
2016​
48 784 030​
2015​
43 624 429​
 
Причина: попередній продаж квитків
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05

Rainbow

Отакої
Реєстрація
19.11.07
Місто
Саливінки(Київська обл.)
Телефон
Huawei V8/Nokia.gov.no1.4

Янус

S/1979 S 2
Команда форуму
Реєстрація
02.03.08
Місто
Київ
Телефон
Pixel 6a
Пока политики занимаются популизмом, возя население даром или почти нашару (а тарифы на электрички это настоящая шара), состояние жд ухудшается. Никто из них не решается сказать "избиратели, с завтрашнего дня бабушки платят за проезд как все, а все платят не 15 гривен за 150 километров, а 50".
Ну вот с газом так сделали, нарид чтот не рад :)
 

Rainbow

Отакої
Реєстрація
19.11.07
Місто
Саливінки(Київська обл.)
Телефон
Huawei V8/Nokia.gov.no1.4
КВБЗ локомотиви не випускає. Тільки моторвагонний рухомий склад.
Судячи по трендам навіть їхні вагони скоро будуть не потрібні.
Щодо локомотивів це неправда. ЕКр1 хіба не локомотивної тяги?

Щодо ЛТ, то питання, що він працює ще є?
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
Серйозно? Менше читайте всякі цензори!
https://trainpix.org/vehicle/108737/#n141925

Кстати зимой был в Рубежном (Луганская обл), так на станции не меньше 10 новеньких тепловозов сцепкой в цветах рашки стояли. Так что, работает завод. И вывозят через подконтрольную територию в Рашу
 
Реєстрація
02.06.08
Місто
Киев
Телефон
Pixel 6A
Rainbow, екр1 НЕ локомотивной тяги
КВСЗ локомотивы НЕ строит. возможно, пока не строит.
КВСЗ - Крюковский вагоностроительный завод (изначально вагоны, а локомотивы - это хотелки пока что).
локомотивы в Украине только Луганск и делал последнее время.
Еще есть Днепропетровский электровозостроительный завод НПО «ДЭВЗ», но вот локомотивов оттуда давно не было.... да и те ДЕ1 и ДС3 (этот вообще совместно с сименсом делали, по Киеву часто можно было их в свое время наблюдать) - качеством не блистали.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Судячи по трендам

Rotem купили до того, як з"явився крюківський потяг локомотивної тяги ЕКр-1 і ДПКр. Тренди це річ така, нестабільна.

Добавлено через 1 минуту
Ну вот с газом так сделали, нарид чтот не рад :)

Ну, народу надо все сразу и чтоб ничего не надо было делать и за все будут платить марсиане. Так бывает только в предвыборных листовках и никогда в жизни.
 
Останнє редагування:

Паук

Пивовар
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Полтава
Телефон
(M) forever
ЕКр1 хіба не локомотивної тяги?
Тарпан я так понимаю разрабатывался только в качестве полноценного поезда, и просто "отпилить" от него локомотивную часть (чтобы тягать обычные товарняки) не получится...
 
Реєстрація
02.06.08
Місто
Киев
Телефон
Pixel 6A
Паук, то, что у екр1 тяговые вагоны первый и последний, не делает эти вагоны локомотивами.

еще в Запорожье на вагоноремонтном заводе что-то в плане хотелок было совместно со Шкодой делать.... но воз и ныне там.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Тарпан я так понимаю разрабатывался только в качестве полноценного поезда, и просто "отпилить" от него локомотивную часть (чтобы тягать обычные товарняки) не получится...

не получится. Там вообще половину моторного вагона занимает пассажирский салон.
 

Rainbow

Отакої
Реєстрація
19.11.07
Місто
Саливінки(Київська обл.)
Телефон
Huawei V8/Nokia.gov.no1.4
Тарпан я так понимаю разрабатывался только в качестве полноценного поезда, и просто "отпилить" от него локомотивную часть (чтобы тягать обычные товарняки) не получится...
Сам факт що це є локомотив. Друге питання що призначений виключно для роботи з вагонами котрі робить тільки КВБЗ. Точно так як TGV, ICE (перших версій).
Як на то пішло, то при бажанні могли б робити і вантажні локомотиви. Колись виявляли таке бажання. Але судячи по всьому на цьому вже фініш.
 

Янус

S/1979 S 2
Команда форуму
Реєстрація
02.03.08
Місто
Київ
Телефон
Pixel 6a
А СП с Бомбардир будет на базе чего?
 

Rainbow

Отакої
Реєстрація
19.11.07
Місто
Саливінки(Київська обл.)
Телефон
Huawei V8/Nokia.gov.no1.4
А СП с Бомбардир будет на базе чего?
Скоріш за все буде щось типу "колеса прикручують". Поживемо - побачимо. В кращому випадку нічого не буде.

Добавлено через 13 минут
Вирішив поцікавитись яка там у ізраїльтян.
Виявляється залізниця Ізраїлю почала приносити прибуток. Вотаке.

Для тих хто не дуже в курсі, основна діяльність ІЗ - пасажирські перевезення. В свій час навіть вважав що там вантажних перевезень немає, аж поки не побачив один вантажний поїзд. Якщо казати про клас, то це якийсь такий мікс електрички і другого класу ICE. Зупинок дуже багато, ціни не дуже високі в порівнянні з Європою. Вагони як у другому класі ICE, але без нумерації. Місць нема - прийдеться їхати стоячи. 100% ліній на дизельній тязі. Електрифікація у планах.
Із особливостей. На всіх станціях фейс-контроль. На всіх станціях халявний Ві-Фі. Тут будується дуже багато залізниць. Зокрема пряма дорога Тель-Авів - Єрусалим. Дофіга тунелів і мостів. Станція Єрусалим (третя по рахунку буде чуть не в центрі міста, аля метро, під землею, 80 метрів!!!. Існуюча дорога дуже довга, дуже багато кривих малого радіусу.

І все це приносить прибуток! От звідки потрібно менеджерів брати щоб розрулювати все г. в УЗ!
 
Останнє редагування:

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Я конечно дико извиняюсь, но так и не нашел такого топонима на карте Украины.. Где же этот нас. пункт, неужели ездил аж до города в Сирии, где сейчас исламанутые одичалые орудуют? :rolleyes:



railwayz.info
Название станции -- совершенно необязательно, что есть рядом населённый пункт с таким же названием, Может, совсем нету, а только название станции. Вот поэтому, не все "гугелькарты" могу показать такое название, так как они в своём большинстве ориентированы на названия населённых пунктов, а не станций.
 
Останнє редагування:

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Вот такие новости активно обсуждались СМИ в 2012 году:
Зокрема, передбачено збільшувати пропускну здатність залізничного сполучення Київ–Львів–Чоп, для чого вже розпочато будівництво Бескидського тунелю.
Також заплановано здійснювати великі проекти з електрифікації колії. Для збільшення пропускної здатності залізничного сполучення Кривбас–Донбас, слід електрифікувати напрямок Волноваха–Камиш–Зоря–Запоріжжя.
Для покращення сполучення з морськими торгівельними портами Іллічівська, Одеси, Южного буде електрифіковано напрямок Колосівка–Миколаїв. Для покращення залізничного сполучення з Кримом буде електрифіковано напрямок Долинська–Миколаїв–Херсон–Джанкой.
Для розвантаження столиці передбачено будівництво нових та реконструкція існуючих залізничних колій для здійснення транзитних вантажних перевезень залізничним транспортом в обхід Києва. Для чого буде модернізовано та електрифіковано ділянку Бахмач–Гребінка–Золотоноша–Ляплява–Канів та відновлено сполучення на напрямку Канів–Миронівка. Для збільшення пропускної здатності у напрямку кордонів, заплановано спорудити третю головну колію на ділянці Красне–Підбірці залізничного сполучення Київ–Львів–Чоп.
В каком году это было? Правильно, в 2012! Тогда была ещё совсем другая жизнь, довоенная, дооккупационная двух регионов, и были совсем другие реалии и планы на будущее. 2014 год перечеркнул эти планы практически полностью.
Основная причина: уже не нужен "второй ход на Крым" и отпала надобность в скорейшей электрификации участка от Долинской до Николаева с продолжением до Херсона. Да сейчас и нет финансов для этого. Что тоже немаловажно. Если до Николаева с Херсоном при улучшении финансов что-то и будут орудовать, но только для улучшения подвоза к соответствующим портам, то участок Колосовка -- Николаев отменяться пока полностью!
На этом же фоне постройка практически заново хода Мироновка -- Канев -- Золотоноша (вместе с капитальным большим мостом через главную речку Украины) в виду отсутствия свободных финансов на настоящий момент превращается в проЖЭкт. То есть, остается только в мечтах без практической на то необходимости и надежды на реализацию. Пока можно проехать существующими электрическими ходами, на тратя денег на существующие тепловозные, тем более, на постройку чего-то нового.
Вот только второй Бескидский тоннель всё-таки достроят -- в это верю! Да и вполне могут протянуть провод от Мелитополя до Волновахи, как улучшения связи с важным городом Свободного Донбасса -- Мариуполем, так как там тепловозное движение сейчас весьма интенсивное, в виду невозможности проехать туда электроходами, которые остались под сепаратисткой оккупацией.

Добавлено через 12 минут
Какой симпатичный старенький вокзальчик-люблю такие.
Это типовой вокзал (Правый фрагмент от проекта аналогичного большого, специально для малых станций) постройки М.К.В.Ж.Д. (Московско Киево Воронежской ж.д. компании) в дореволюционный период. Такие вокзалы были построены на ВСЕХ станциях линии Одесса -- Бахмач, про которую я много сказал несколько страниц назад. Большинство из них, за некоторыми исключениями (прошедшие войны и варварские разрушения в наши дни при "постройке" новых зданий вокзалов, примером -- в Прилуках, большой вокзал с правым и левым крылом. Его полный собрат сохранился в Смеле) сохранилось до сегодняшних дней. Похожие есть на участке Дарница -- Полтава и Конотоп -- Брянск. Это всё строила М.К.В.Ж.Д.

liveinternet
Смела.

А вот Прилуки в разные годы:

tury.net

static.panoramio

railwayz.info
Уничтоженный в 2003 году вокзал Прилуки.

И в Черкассах до "реконструкции", после которой сохранили только левое (если смотреть с путей) крыло и "оквадратили" верхние окна:

retroua
Черкассы 1965 год.
 
Останнє редагування:

Rainbow

Отакої
Реєстрація
19.11.07
Місто
Саливінки(Київська обл.)
Телефон
Huawei V8/Nokia.gov.no1.4
[MENTION=17169]PetroChorn[/MENTION] мені тільки одного не ясно. Чому Ізраїль може заробляти на пасажирських перевезеннях (по суті приміських), а у нас скоро вже і вантажні збиткові стануть. Все не вигідно.
 

Паук

Пивовар
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Полтава
Телефон
(M) forever
На этом же фоне постройка практически заново хода Мироновка -- Канев -- Золотоноша (вместе с капитальным большим мостом через главную речку Украины) в виду отсутствия свободных финансов на настоящий момент превращается в проЖЭкт.
Вспоминается Гришино-Ровенская железка)
 
Зверху